Nejlepší na tom všem je, že pokud si to dovolíme, tento pocit nás bude doprovázet každičkým dnem našeho života. Stačí otevřít svá srdce, vyzdvihnout duši a nechat lásku plynout. Pak každý z nás pocítí to opravdové bohatství.
přidáno 20.09.2015
hodnoceno 8
čteno 772(10)
posláno 0
Na obzoru se větrem nachával unášet pár racků. V západu slunce, zdálo se, jako by si slibovali věčnost.
Jak dlouho asi trvá racčí "navždy"?
Je stejně tak pomíjivé, jako to lidské? Tak, jako to naše?

Stojím na samém okraji útesu. Tak blízko propasti, že by stačilo, aby mi vítr opřel svůj dech do zad a já bych se na krátkou chvíli mohla stát rackem.
Zavírám oči, ruce roztahuji tak, jako oni svá křídla a důvěru plně vkládám do rukou protivětru. Mírně se opírám o jeho sílu. Mohla bych spadnout, ale nemám strach. Cítím se krásně, spkojeně. Jsem volná.
Každé další mrazivé pohlazení na tváři, mi přináši větší a větší klid. Má mysl utichá a z mého nitra se dere na povrch nekonečná energie. Při širokém úsměvu se musím kousnout do rtu. Je to neuvěřitelně mocný pocit štěstí.
Cítím to. Pomalu se stávám součástí něčeho většího. Součástí toho všeho.
Rozplývám se ve větru. Slyším tlukot svého srdce uprostřed obrovského oceánu. V každé z těch vln, jež se rozrážejí se o skalnaté výběžky. Má duše se lehce dotýká modrého nebe. Jsem nekonečná.
Z dálky mi k uším dolehl radostný smích. Vzpomínka na dětství.
Byla jsem šťastné dítě. Stále jím jsem.
Ani čas, ani bolest nedokázal změnit můj pohled na svět. Spíše svět sám mi neustále připomíná, jak magický a láskyplný je. Otevírá mi svou náruč a já mu s radostí odevzdávám své srdce.
"I kdyby všichni odešli, příroda zůstane. A skrze ní ucítím dotek anděla." Tato má slova znovu vyplynula na povrch. Přesně takové to je. Hřejivý dotek anděla.

Zamilovala jsem se.
Zamilovala jsem se do tohoto okamžiku. Do magických krás, jimiž nás svět obklopuje. Zamilovala jsem se do samotného pocitu nekonečné lásky.
To je to opravdové bohatství.
přidáno 11.10.2020 - 01:27
Jsem nádechem a vesmíru současně hrudníkem i zadkem, jen netuším proč si děláme pod sebe. Přečti si Racka od Eduarda Bacha.
přidáno 21.09.2015 - 13:52
Lenča: moc děkuji :)
přidáno 20.09.2015 - 19:09
Nádherně vyjádřené - souzním :)
přidáno 20.09.2015 - 17:14
Daisy Moore: Hlavně pro vnímavé a umělecké duše :-)
přidáno 20.09.2015 - 17:07
vanovaso: to je to krásné...každému se to samo nabízí. Jen je škoda, že ne všichni to vidí...a ne každý si myslí, že je toho hoden.
Snad k tomu postupně dospěje každý z nás :)
přidáno 20.09.2015 - 17:06
Zamila: děkuji :)) v přírodě se nachází spousta úchvatné inspirace.
souhlasím :)
přidáno 20.09.2015 - 16:59
ach, mnoho pravdy, a každý by si měl nechat dopřát to souznění... i když má někdy pocit, že na něj nemá právo... :-)
přidáno 20.09.2015 - 16:36
To se Ti povedlo. Jak já tohle znám ... Příroda nás kolikrát prostě zachrání. Všichni bychom měli chodit ad fontés, více bychom si vážili "běžných" krás ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Opravdové bohatství : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Změnila všechno
Předchozí dílo autora : * * * * *

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
veronika řekla o Liss Durman :
liss..rozumime si, vzdycky se ti snazim komentem neco sdelit, ale asi ne vzdycky se mi to podari..co bych ti chtela rict je to, ze sem rada, ze te znam-neznam a jestli si v ty plzni, tak se koukej nekdy ozvat...:)...libi se mi, jak si uprimna a stojis si za tim svym..
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku