Tvrdila, že není o nic výjimečnější, než ostatní. Já však věděla, že to nemůže být pravda.
přidáno 24.09.2015
hodnoceno 7
čteno 818(13)
posláno 0
Nikdy nevypadala jako ty dívky z časopisů. Neoblékala se podle poslední módy, nenosila make-up a v žádný, ani významný den, jste ji nepotkaly důkladně upravenou. Nebyla ani nikterak krásná. Přesto v sobě nosila něco, co vás nutilo nespustit jí z očí.
Postupem času jsem usoudila, že je jako umění. Umění, které nebylo stvořeno, aby bylo krásné. Bylo stvořeno z jediného důvodu. Mělo ve vás vyvolat nějaký (po)cit. Jakýkoliv.

Já díky ní pocítila neskonalý úžas, který mne mnohokrát přinutil kousnout se do spodního rtu. A tak na chvíli přerušil široký úsměv, jehož jsem se v přítomnosti této mladé ženy nedokázala vzdát.
Opakovaně ve mne vzbuzovala touhu ji ještě znovu "naposledy" spatřit.
Nenuceně ve mne, svým pokřiveným úsměvem, vyvolávala pocit výjimečnosti. A při melodii jejího smíchu se mi tajil dech.
Byla neodolatelná.

Věděla o svých nedokonalostech. Ale nezakrývala je, naopak. Ráda na ně poukazovala a tvrdila, že to právě tyto drobné "chyby" jí dělají tím, kým je. To se mi líbilo.
Změnila můj pohled na svět. Změnila všechno.


Vzpomínám si na první z mnoha společných dní.
Sledovala jsem, jak plně vnímá hřejivý dotek slunce na své kůži. Se zavřenýma očima mu dobrovolně nastavovala svou tvář. Vítr si lehounce pohrával s jemnými vlasy.
Sledovala jsem ji a zvolna se zamilovávala se do toho jedinečného okamžiku. Do okamžiku, kdy jsem se zamilovala do ní.
přidáno 10.10.2020 - 16:52
Uvědom si ,že taky svoje okolí dokážeš povzbudit a motivovat.
přidáno 30.10.2015 - 22:45
Inugirl: To jsem ráda. :) Děkuji
přidáno 08.10.2015 - 19:28
Daisy Moore: Líbilo:-)
přidáno 24.09.2015 - 22:04
Lenča: Děkuji :)
přidáno 24.09.2015 - 22:04
Zamila: Zopakuji :)
přidáno 24.09.2015 - 18:35
Moc se mi to tvé "opěvování" líbí :)
přidáno 24.09.2015 - 18:24
Předně by to chtělo zopakovat si pravidla interpunkce ... ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Změnila všechno : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pořád jsem tady
Předchozí dílo autora : Opravdové bohatství

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku