přidáno 08.07.2015
hodnoceno 3
čteno 1256(12)
posláno 0
Vrátil jsem se z Holandska a viděl jsem, co znamená TOLERANCE...bohužel, to co my prožíváme zde v Česku, tolerance není a ani se jí nepodobá. V Nizozemí je velké procento lidí jiné barvy kůže či jiného vyznání. Řekněme, že polovina Holanďanů jsou imigranti. Dokonce jsem se setkal i s třemi Iráčany...všichni tři muslimové, a tak hodné lidi jsem v Česku snad v životě neviděl. Bavili jsme se i o věcech víry..Islám se dělí na dvě větve. Každý z nich věřil a byl vychován v jiné větvi. V Iráku se kvůli tomuto rozdělení válčí, ale tihle kluci byli nejlepší kamarádi. Mně svojí víru nevnucovali, ba naopak, poslechli si, v co věřím a přijali to, dokonce řekli, že se jim taková víra líbí.
Jakto, že je Holandsko takhle napřed? Je vzdálené jenom 14 hodin cesty a přitom jsme o několik desítek let za nimi.
Pojďmě se naučit zpochybňovat média.
Pojďmě se naučit, jak nebýt zaslepeni obavami z neznámého.
Pojďmě se naučit, jak přijímat a dávat.
Pojďmě si vzít příklad z Nizozemí.
Pojďme se naučit toleranci.
přidáno 18.10.2015 - 03:25
Jindruch má pravdu. Je zdvořilé přijmout hosty, nabídnout jim nocleh a stravu v nouzi, ale jakmile si host začne na vašem dvoře stavit dům, není o nic míň slušné ho asertivně odmítnout.
přidáno 18.07.2015 - 06:14
Úvaha je ovlivněná těmi kritizovanými médii o přínosech multikulturalismu. My - nesouhlasící - nejsme xenofobové jen jsme ovlivněni právě tím známým. Oni se tito milí kluci někde bezuzdně vraždí a nejen mezi sebou.
Evropa hlavně není schopna uživit nově přicházející a mezi nově přicházejícími jsou někde vmíseni ti kluci s kalašnikovy (je to jejich oficiální vojenská doktrína - násilím zvednout vlnu uprchlíků a tu využít pro infiltraci stoupenců wahhábismu). Nemám nic proti islámu, jen hodnotím současnou situaci.

Důvody proč je to dnes tak jak to je lze vystopovat celkem snadno studiem historie min od doby počátku kolonialismu, po vojenské agrese světového hegemona a jeho západních nohsledů.

- Tedy nevěřme médiím - doktrína multikulturalismu je překonaná
- Nebuďme zaslepeni a braňme svoji tradici a kulturu
- Dávejme, pomáhejme, ale rozlišujme co a komu
- Neberme si příklad z Nizozemí, Holandska, Francie... (není daleko doba, kdy se majorita změní v minoritu - myslíte si, že se tato společnost bude i nadále řídit evropským právem?)
- Buďme tolerantní k těm, co se chtějí přizpůsobit naší společností a nekompromisní k těm, co nás nerespektují (mimochodem víte že, imám - duchovní české islámské obce podporuje paralelní právní systém v ČR - zatím tedy nechtějí uznávat rozvody podle českého práva Zdroj: http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52181/britsky-muslim-by-chtel
-v-cesku-zavest-islamske-pravo.html)
přidáno 08.07.2015 - 22:38
Pěkná antixenofobní úvaha (hlavně pro mě, arabistu). Lidi se bojí neznámého, ale i tady se časem "ti noví" asimilovali. Asi za to všechno mohou především média a mediální islám, popř. utkvělá tendence Čechů házet všechny do jednoho pytle ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
TOLERANCE z Iráku : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Skákej
Předchozí dílo autora : Korespondence

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku