Je to mé první dílo, které sem přidávám. Trochu fantasy, vzhledem k mé lásce právě k tomuto žánru. Doufám, že se líbí a budu vděčná za každý komentář. Kritiky se nebojím. :)
přidáno 26.05.2015
hodnoceno 9
čteno 1459(22)
posláno 0
Dívka s příliš ušlechtilými ideály pro tento svět, jenž touží vzít do ruky meč a jít bojovat po boku svých vysněných hrdinů. Vyrostla ve svých snech mytologického světa, přičemž se jí do srdce nejvíce vryl ten severský. Copak jde do boje táhnout za dámu i krále? Tak proč ona žije za své srdce i rozum? Chtěla by znát pravdu sama o sobě, avšak není schopná otevřít své srdce natolik, aby do něj mohla nahlédnout, je si však jistá, že v něm plá oheň. Jediný sen je pro ni silnější, než tisíc skutečností. Pokud by měla říci, kým by se chtěla stát, řekla by: větrem- jelikož by byla volná a silná, taková jaká je ve svých snech, elfem- jelikož by pak věděla, kdo je a kam patří, havranem- jelikož by znala odpovědi na všechny své otázky. Kdo vlastně je? Jsem to já nebo někdo za koho se mám.
přidáno 11.05.2019 - 21:35
Máš slušnou podporu a já připojuji se do armády tvého vojska.Jen odpusť náš vojevůdce že místo katany(japonský meč samurajů)používám pero a slova.Ty té energii rozumíš.Přeji ti ať tvé světélko nepohasne a tvá elfí duše ať se nezalekne iluzí tohoto světa.
přidáno 30.11.2015 - 20:53
Moc pěkně napsáno.

PavelKastl:
Pročpak by dívka nemohla mít meč? Fyzické násilí rezervované jen pro muže vzalo za své někdy ve středověku.
přidáno 08.11.2015 - 17:33
Divka nema mit v ruce mec. Fyzicke nasili se hodi hlavne k muzum, k zenam moc ne.
přidáno 01.10.2015 - 08:39
Každý kdo se na tuhle otázku zeptá, na ni dříve nebo později najde odpověď.. ;)
přidáno 05.08.2015 - 20:47
Moc krásné. Jen piš dál. :-D
přidáno 29.05.2015 - 23:36
Pěkně napsané, líbí se mi to, a kdo jsi - na to Ti odpoví čas a život sám.
přidáno 28.05.2015 - 22:53
podobně jsou na tom všichni, jen si to někteří nechtějí nebo nedokážou přiznat
přidáno 27.05.2015 - 11:32
Tak to se mi moc líbí. Těším se na Tvá další dílka :)
přidáno 26.05.2015 - 21:34
ahoj :) přijde mi to, jako takové tvoje představení se.. a na tvůj věk musím uznat, že se ti to vydařilo :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kdo jsem? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kůň- vznešený a hrdý

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Yana řekla o ŽblaBuňka :
je zvláštní kolik lidí se skrývá pod ťímto nickem. Laskavý básničkář, milovník života, žen a vína, romantik, gentleman, rádce, vnímavý člověk, mudrc, požitkář, poeta, vtipálek, pohodář a tohle všechno je jeden člověk Žblabuňka
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku