přidáno 29.04.2015
hodnoceno 1
čteno 1193(11)
posláno 0
Většina populace je na mobilních aplikacích závislá, tudíž i na mobilních zařízeních, které jim pomáhají být s kýmkoli a kdekoli v kontaktu. Starším generacím tento zlozvyk přijde hloupý...nedivím se! Také mi nepřijde správné být využívána sociálními sítěmi za záminkou seznámení a komunikace s cizími lidmi či našimi přáteli. Mnoho lidí se ohání výmluvnou větou "Je jiná doba. " Ale to můžete říct každých 10 let a budete mít pravdu. Avšak jiná doba neznamená, že závislost na mobilních telefonech je správná. Na síti Facebook se často paradoxně setkávám s obrázky na téma této závislosti. Avšak je to bráno spíše jako vtip nežli upomínku na problém. Ale je to vůbec problém? Anebo je to "hit" této moderní doby, který odejde stejně rychle jako kalhoty do zvonu a stane se pro naše děti stejně pošetilým jako móda 70. let? Nejsem si jistá, jestli tato technologie je ku prospěchu lidstva, či ne. Jediné, co vím zcela určitě, že pokrok je nezastavitelný, a proto až se svět dostane do bodu, kdy soukromí a reální přátelé budou pouhou vzpomínkou na naše mladí, kdy pro nás bude mladší generace hloupá a nevychovaná a kdy nás, staré mazáky, budou lidé vnímat jako nepotřebný odpad, odstěhuji se na místo, kde se zastavil čas a jediné, co se tam kdy změní je den a noc.
přidáno 30.04.2015 - 10:44
V prvé řadě bych ti chtěl říci, že mi přijde moc fajn, že se v patnácti nad něčím takovým zamýšlíš.

Jak píšeš, pokrok nezastavíme a vše, co pokrok přináší, se dá využít i zneužít. Jediný způsob, jak se dá měnit svět, je měnit sebe a své bezprostřední okolí. Když budeš jednou brát svoje děti na procházku do lesa, místo do supermarketu, budeš jim věnovat svůj čas a invenci, místo aby se nudily na sociálních sítích, a budeš investovat přednostně do jejich vzdělání, než do stále lepší a lepší elektroniky, něco se jistě změní, minimálně u tebe. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Můj mobil a já : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Odraz v zrcadle
Předchozí dílo autora : Cvok

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o gajda :
Metaforický druhý příchod spasitele v komorních podmínkách literárního serveru a s nadhledem triviálnosti našeho lokálního počínání. Byls mi prvním literárním vzorem na který jsem si mohl sáhnout a prohodit s ním pár slov. A když jsme se bavili na srazu v pokoji, měl jsem na minutu pocit, že jsi bůh a děláš si ze mě srandu vydáváním se za básníka na literárním serveru.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku