Tak je tu jaro, pomaličku se začínají probouzet kytičky, bzučet hmyz, zelenat tráva a ranní rosa přestává studit...
přidáno 09.04.2015
hodnoceno 17
čteno 1233(19)
posláno 0
Dobré ráno milá paní!
Jakpak jste se vyspala?
Krásu, dámo, rosa ranní,
opět vám dnes dodala.


Dobré ráno, milá paní!
Mohu do vás vstoupit?
Jde to snadno a jste k mání,
chtěl bych vás oloupit.

Dobré ráno, milý pane!
Na svět já se usmívám.
Nic nemáte zakázané,
jistěže vám ráda dám.

Dejte pozor, prosím, pane!
Chovejte se, jak je třeba.
Ať rosa ranní mi zůstane
nejmíň do oběda.


Děkuji vám, milá paní!
Víc už nemám sílu.

Neděkujte, milý pane
za trochu mého pylu
.



přidáno 27.03.2024 - 14:57
kekebreke : ne ne, opravdu je to milé a ráda jsem si to přečetla 2x, máš dnes ty narozeninky u Psanců, a to je dobře, tak piš hezky dál takové. Děkuji.
přidáno 27.03.2024 - 14:38
Hanulka: Děkuji za hezký koment, možná to bude ode mne moc nafrněné, ale také se mně to líbí
přidáno 27.03.2024 - 12:54
kekebreke : tohle je moc kouzelné, to by se mi moc líbilo !! Děkuji.
přidáno 11.04.2015 - 20:32
Dobře mi tak, asi jsem si svým komentářem zasloužila tvou odpověď :-)
Omlouvám se za ten první komentář, jen jsem napsala, co se mi v tu chvíli honilo hlavou, ráda tu pročítám nejen básně, ale hlavně komentáře druhých na básně, zajímá mě spousta věci... a jsem asi moc zvědavá, díky kafe nepiji.
přidáno 10.04.2015 - 18:17
taron: Prvně děkuji za zastavení a komentář. Tvoje myšlenkové pochody byly de facto všechny správné. Tak nějak to přišlo a opravdu jsem chtěl tímto prvotně vyprovokovat nízké pudy a pak to opálit tím zvratem na konci. To, že mně to napadlo v tomto období, za to asi opravdu může jaro. A jestli jsem u toho slintal??? Myslím, že slintám v jiných případech, ale to bych tě musel pozvat na kafe a prozradit jen mezi čtyřma očima ;-)
přidáno 10.04.2015 - 18:05
asi jo, rytmicky maličko kulhá, ale na to já nejsem odborník :-)
zajímalo by mne spíše s jakými úmysly toto bylo psané : jako naivní poděkování jaru, jako smyslný dvojsmysl, nebo radostně, že to někoho možná urazí, nebo jsi u toho dokonce slintal? :-)))) no, Já vždycky říkám, že člověk nedělá něco jen z jednoho důvodu, ale zajímá mě, který důvod převažoval :-)
dobré to je, to se musí uznat.
a nemusíš mi odpovídat... já si tu jen tak polemizuji.
přidáno 10.04.2015 - 09:50
pěkná pointa !! ;-))
přidáno 10.04.2015 - 06:43
Devils_PIMP: No teda! Děkuji!!! A neboj, nespychnu. Já zůstanu svůj ;-)
přidáno 09.04.2015 - 23:00
Mam rad basne ktere strhnou volant jinam cim prudcejsi smyk tim lepe pro me. Dobre zpracivani. Nu jen abys nam nespychl, kdyz te tu tak hezky chvalim(e)
přidáno 09.04.2015 - 22:06
dobrý nápad
přidáno 09.04.2015 - 19:37
Jo, fajna.
přidáno 09.04.2015 - 14:13
Kouzelná, lehce provokativní, ale to je fajn :)
přidáno 09.04.2015 - 09:19
Hezké raní povídání. Také zdravím čmeldu :-)
přidáno 09.04.2015 - 08:20
kekebreke: tak já puritán určitě nejsem, ale pokud někdo pojme tuto oblast tímto způsobem a opravdu je to o "tom", tak mě to většinou neoslovuje..
přidáno 09.04.2015 - 08:09
Amelie M.: děkuji za koment. Jsem rád, že záměr splnil účel. Opravdu jsem chtěl, aby to celé směrovalo jinam, což se asi tedy povedlo. Jen jsem měl obavy, aby puritáni dočetli do konce, kde je vše už jasné(jiné)
přidáno 09.04.2015 - 08:07
jo.. teď vidím, že jsem nezaregistrovala anotaci.. no.. o to to bylo lepší! :))
přidáno 09.04.2015 - 08:03
musím uznat, že nebýt té překvapivé a hezké pointy, která dala básni naprosto jiný směr, než kam původně svádí, asi by mi nestála za komentář.. ale takhle se mi to líbí.. :)

jen v řádku "ať rosa ranní mi zůstane" mi nesedí rytmicky slovosled.. ale je mi jasné, že jsi chtěl zachovat rým..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ranní setkání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jen tobě
Předchozí dílo autora : Kdyby

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o kryndy :
Kryndy... Tady asi bez komentáře. Stejně nevim, jak ten náš sesterskej vztah vyjádřit takhle černý na bílým.. My víme a to je hlavní :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku