!
přidáno 03.04.2008
hodnoceno 20
čteno 1635(49)
posláno 0
navždy a nikdy
.
potřebuju tě
když ty nepotřebuješ mě.

.
navždy a nikdy

.
nemůžu dejchat
/už ani nechci/
přidáno 15.05.2014 - 14:24
Skvělá.
přidáno 06.04.2008 - 18:29
:( rozumim tomu co v basni pises... nic sloziteho to neni... a to je na tom to nejhorsi, rek bych... (nemyslim ted basen, ale ta situace, ve ktere dejmetomu basnicky subjekt je :) ). jak je to vsak vyjadreno se mi moc nelibi... ocenuju tvuj styl, tvoju odvahu - mozna azh pozu, nevim... neznam te, mozna se pletu, a budu vzdy ocenovat... jen me mrzi, ze sve myslenky tak rozmelnujes, resp. cele sve dilo rozmelnujes na malicke kousky, ktere casto nedavaji smysl nebo zustanou nepochopeny... podle mne jednou prejdes tuhletu fazi a pak tve basne budou perfektni... :)... zatim vsak stale rikam spise ne...
přidáno 06.04.2008 - 18:09
Když se tak dívám na všechny ty komentáře, musím taky říct pár slov...

K dílu:
Fotka je pěkná, po stránce grafické to dílko vypadá dobře. V těch pár slovech je skrytá docela smutná myšlenka. Na poprvé to ani mně nic moc neřeklo, ale když se nad tím člověk na chvíli zamyslí, musí ho to trknout. Já osobně tenhle styl příliš nepreferuji, protože si ráda trochu počtu, nicméně, když je ta myšlenka dobře vyjádřena, proč to nenapsat i takhle? Tohle jsem pochopila tak, že ten druhý nám začne chybět, když s náma není a my zjistíme, že bez něj nemůžeme být, jenže lidi se od nás, bohužel, někdy otáčejí zády. Znám to taky...

Ke komentářům:
1) Každý má právo vyjádřit svůj názor. Když ty komentáře nejsou zakázaný, tak ať sem prostě lidi píšou...
Delivery, možná se teď mýlím, ale mám takový pocit, že ty prostě za každou cenu musíš o všem diskutovat. Jakmile ti někdo napíše něco, co se podobá doporučení či výtce, okamžite to musíš vrátit. Já chápu, že tě rozčiluje to "škatulkování", ale někteří si holt potrpí na pořádku a na tom není nic špatného. Má cenu u každého díla odepisovat, "neříkejte mi, kam to mám zařadit?". Zbytečné, řekla bych. Stejně si ty lidi budou myslet své...
2) Komentáře slouží především k tomu, aby se v nich hodnotili díla, jenže tady vidím, že vy se v nich hádáte mezi sebou. Proč si to sakra nevyřídíte v mailech soukromě?! Do své "výměny názorů" potom zatahujete i ostatní, kteří o to třeba ani nestojí. Připomíná¨mi to liter ještě před tím, než se tam zavedly vzkazy... :-/
přidáno 05.04.2008 - 14:23
je v tom hodne
a /navzdy a nikdy/ to me dostava nejvic..to prozivam..i ja.
přidáno 04.04.2008 - 20:02
Já báseň (nemusí to být jen báseň) hodnotím podle toho, jestli v tom něco vidím. Nemůžu si pomoct, když mi to nic neřeklo... Pokud mě něco zaujme, hodnotím vysoko, když ne tak nízko. Nejsem tu kvůli pózám a nehraju si na nějakýho tvrdýho kritika. Píšu jen svůj názor. Pokud to píšeš pro sebe a pro pocity, tak moje příspěvky ohledně subjektivního názoru prostě ignoruj :)... Nechtěl jsem se Tě dotknout a tohle taky neznamená, že se mi nebude líbit něco jinýho od Tebe.
přidáno 04.04.2008 - 19:14
tak sem sjela i ty komenty...a proste vim vo co ti de..nevim proc lidi ctou jen slova...zakazat komenty?...proc????..potlaceni svobody kterou tady totalne "oslavujes"...je lehky rict...cokoliv ve smyslu tak to zakaz,nemas na ostrou kritiku,tvy komenty ¨sou sranda...nejsou..ty mas jeste ty svy hodnoty,ktery ty lidi tady treba uz kvuli nazorum jinejch prehodnotili..ty ne!!!uz jenom proto si te maj vazit...a psat aby se to zalibilo...nebo tak nejak..de o psani samo...ne o dojem...pak je to pozerstvi...
přidáno 04.04.2008 - 19:09
nemuzete se potkat...nekdy to proste nejde..i kdyz vedle nej sedis,nejste spolu...nekdy....ale nastesti ne vzdycky..dejchej...a poslouchej...nesnaz se o "vsechno a ted"
přidáno 04.04.2008 - 16:53
NEPOVAŽUJU TO ZA OSTROU KRITIKU;)..ale za rádoby kritiku, na kterou když reaguju, mi lidi píšou "neumíš přijímat kritiku"...
ale tak klidně svojí kritiku řikej, co je na mym dílu špatně:-D no?? kromě toho, že tě to neoslovilo(páč to je neni moje minus)
přidáno 04.04.2008 - 16:51
Delivery - skoro se musím smát, když komentáře tady jsou považovány za kritiku a to ještě ostrou... sám působím na saspi a tam si servítky neberou a co je tady považováno za tvrdou kritiku, tam je úspěch...
Jinak v zařazení s tebou souhlasím, to je tvoje věc... navíc jako nevím, proč by tohle mělo být zařazeno špatně... souhlasil bych, kdyby to bylo zařazeno ve srandovních básních, že to asi není ten nej výběr, ale jinak je to tvoje věc... a svou kritiku a názor ti k tomu ani nenapíšu... za prvé o ni nestojíš a za druhé by se ti stejně nelíbila... =D...
přidáno 04.04.2008 - 16:40
for mitzi: takový komenty..no nenaštvou... možnhá mě naštve jen to škatulkování...jinak díky no... teď tě asi ukamenujou...
a zakazovat hodnocení by nemělo smysl, ani komentářů.. když chtěj dát nulu,nebo dvacítku..tak ať..;) když je to nadchne nebo jim to dodá na kritikářský image...
já se podprůměru nebojim..
přidáno 04.04.2008 - 16:35
neřikám, že mi nemáte psát negativní komenáře. ale nepiště mi,kam to zařadit. nebo komenty typu"tohle neni báseň"..mě taky hodněkrát něco nezaujme..ok... ale nepíšu hned autorovi, aby to přeřadil do deníku, jenom protože mě se to nelíbí..;) to, že sem řekla, že nepíšu proto, aby to někoho oslovovalo...sem ráda, když se to někomu líbí...protože asi uznává stejnej druh psaní..a ty ostatní.... no.... nevadí mi kritika, ale PŘEŘAZENÍ DO DENÍKU!!..to není kritika;)..nebo jo?A ani nevim, jwestli na tohle kritika psát jde. - - nemáte mi vůbec co vytknout, snad jen gramatický chyby nebo to, že se vám to nelíbí.ale to je vše, co můžete namítnout. protože jak řikám, nestojim o to, aby jsme se líbila, tadyhle básníkům...protože vim, že oni si představujou báseň jinak...
A PROSÍM, VAŠE DISKUZE, SI PIŠTE MEZI SEBOU, TŘEBA MAILEM. sem mi to prosíím neházejte...pokud něco nechcete sdělit mě..
přidáno 04.04.2008 - 16:22
...nebo ty negativní komenty ani nepsat, co Miro? :)
co to vůbec je "negativní koment"?
to jako že chceš komentářem něco zničit, pošlapat, znevážit?
jsou takové komentáře jistě, a jsou takové které tak vyznívají ale člověk je tak nemyslel...
...no nic, nechám chytřejší ať se vyjádří
přidáno 04.04.2008 - 16:16
Jej - takové komenty naštvou co? Mě se to líbí - je to správný - proč psát kvůli ostatním, když je lepší psát kvůli sobě. Mě se to líbí - tečka.
přidáno 04.04.2008 - 16:07
No já bych se přikonil k Yarrodovi a k derry... docela jsem se tě chtěl prve zastat, co se týče zařazení... to je opravdu tvá věc, ale pak připomínka... "nepíšu proto, aby to někoho oslovovalo" - to zní celkem hloupě, to je jako bys tím řekla, že vše co sem vkládáš, vlastně čtenáři vnucuješ... pochopitelně hodně lidí (i já k ním patřím) píší především proto, že je to baví a někdy to působí jako uklidňující lék, ale i tak by se to vždy měli autoři snažit podat tak, aby to oslovilo... (jestli se to líbí nebo ne, je už otázka druhá)...
Trochu smutný, protože jsem si říkal, že máš talent - tvoje předchozí díla mě kolikrát i oslovila... tohle moc ne a hlavně ta připomínka... no... člověk to musí brát s nadhledem a ty nemusíš obhajovat svá díla... je na čtenáři, co si z toho vezme... a to mi můžeš věřit, je lepší moc nereagovat na negativní komenty =D... (toho jsem si užil dosytosti)...
přidáno 04.04.2008 - 15:28
je mi celkem jedno, že mi někdo řiká"fuj, hrozný, elíbí s emi to, neoslovilo mě to"..ale lAKSKAVE MI UŽ NIKDO NEPISTĚ KAM TO MÁM ZAŘADIT. děkuju.
přidáno 04.04.2008 - 15:26
Nevím, co se řeší...myslím,že ses vyjádřila k otázce zařazování děl už jinde...a to takovým způsobem, že nemá cenu o tom polemizovat...když tě komentáře štvou a nevidíš na nich nic pozitivního, tak prostě komentování zakaž a když nepíšeš proto, abys něco někomu sdělila, tak nepiš...jenže to by ti pak ty komenty chyběly, co? A pokud komentáře nezakážeš, tak se s nima vypořádej jak chceš. Howg
přidáno 04.04.2008 - 15:17
spíš zařadit do deníku než mezi díla s povoleným hodnocením...//??
o tom snad rozhoduju ja, ne?

Nic jsem si z toho nevzal a ani mě to příliš neoslovilo//nepisu proto, aby to nekoho oslovovalo;)

Kniha zoufalství se otvírá novým záznamům...///nechapu koment...kdo rika, ze jsem zoufala?
přidáno 04.04.2008 - 07:33
nejspiše souhlasím s prvním komentářem... spíš zařadit do deníku než mezi díla s povoleným hodnocením...
přidáno 03.04.2008 - 23:42
Kniha zoufalství se otvírá novým záznamům...
přidáno 03.04.2008 - 23:28
Nevím... Nic jsem si z toho nevzal a ani mě to příliš neoslovilo... U ostatních to bude spíše jinak :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
mini : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : nikdy nezapomenu
Předchozí dílo autora : ať řekneš cokoliv

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku