Krásné je snít, že láska srdci vládne, vždyť v snech ji mít zdá se být tolik snadné...
přidáno 31.01.2015
hodnoceno 10
čteno 1318(22)
posláno 0

Potají vcházíš do mých snů,
a řídíš i mé kroky za dne,
jen mívám strach, že neusnu,
než zase jitřní rosa padne.

V tobě nacházím smysl žití,
stávám se hvězdou zářící,
když v očích tvých se láska třpytí
a zdá se býti stálicí.

Jsi moje něžné díkuvzdání,
ozvěnou touhu budíš snad
v srdci, co marně citu brání
a věčně chce tě milovat...

ikonka sbírka Ze sbírky: Písně
přidáno 02.03.2015 - 18:39
korálek: Klidně věř...:-(
přidáno 02.03.2015 - 18:24
shane: jé, moc krásné :-)) jen nevěřím tomu "v srdci již jen suchopár..." ))
přidáno 02.03.2015 - 14:03
korálek:
Děkuji, milý, korálku,
že následuješ Rusalku
a čteš si moje veršohrátky,
kterými navracím se zpátky

do časů, kdy mi Láska kvetla,
než-li mi skrz prsty protekla
jak písek pouště, voda v dlani,
zbylo už jen to veršohraní,

k němu něžných vzpomínek pár
a v srdci již jen suchopár...
:-)
přidáno 01.03.2015 - 21:34
nádherná :-))
V tobě nacházím smysl žití,
stávám se hvězdou zářící,
když v očích tvých se láska třpytí
a zdá se býti stálicí.

překrásné
přidáno 01.02.2015 - 00:45
Rusalka: Ano, s jednou takovou jsem byl ženat...:-)
Je s podivem, že i dnes se rodí romantické dívky! Potkal jsem jich tu i jinde dost. Vždycky mne znova překvapovala ta kombinace až dětské něhy s nečekanou duševní vyzrálostí i u velmi mladých dívek. Člověk se navzdory věku o ledasčem poučil...Vždycky se vyplatí neposuzovat druhé jen podle data narození a nevyvyšovat se nad ně, jsou-li mladší, ani je neodepisovat, jsou-li už v pokročilejším věku. Od každého se lze něčemu naučit! Konec filozofování! Když Tě má dílka budou bavit, čti je, když ne, je tu řada jiných. Moc hezky tu psávala třeba Zamila, to by se Ti mohlo líbit...:-)
přidáno 31.01.2015 - 23:58
shane: To je pravda, Štěpán, Štěpánek, muž mnoha srdcí.
Libuška a její Popelka jsou věčným idolem. Něžná, křehká, avšak zároveň soběstačná a sladká žena. Typ víly pobíhající v lesích.
Jedno a nekonečné téma. Dokud bude existovat člověk jako takový, tak toto téma nevymizí. A jak se říká, člověk je tak starý, na kolik se cítí, ona ta čísla nehrají v životech až tak zásadní role.
přidáno 31.01.2015 - 23:40
Rusalka: No, já ho zase mám zafixovaného víc pod tím křestním jménem, tak mu přece říkala děvčata v těch něžných scénkách...:-)
A přitom můj idol ženské krásy se jmenoval Libuška Šafránková! Kolikrát já už viděl popelku s ní v hlavní roli...:-)))
No, zkoukni mne, ale píšu vlastně skoro pořád jen na jedno téma. Odmítám být starý, i když číslice hovoří jinou řečí...
přidáno 31.01.2015 - 23:32
shane: Já si Kříže pamatuji jedině jako Šafránka a poetickou duši. I když ano, někdo mu to napsal, ale pro mě má ta jeho role své nezapomenutelné kouzlo.
Že to lovíš ze srdce je o to krásnější a tato básnička mi vykouzila úsměv na tváři jako už dlouho žádná, za to děkuji. Jdu zkouknout tvá díla!
přidáno 31.01.2015 - 23:26
Rusalka: Díky! Jsem narozen na Štěpánka a Šafránek mne taky občas i inspiroval...Jenže jemu to jen někdo napsal, já to lovím přímo ze srdce! Příkladem další inspirace je má báseň To pro Tvůj krček houslový! :-)
přidáno 31.01.2015 - 23:19
Báseň mi něčím připomíná Šafránkův styl z Básníků. Je nádherná!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Krásné je snít... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sen o krásném milování
Předchozí dílo autora : A všechno je tak nějak jinak...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku