přidáno 19.01.2015
hodnoceno 17
čteno 1173(23)
posláno 0
KATCE....


Má řeka snů jen plyne a
plyne.
Zdá se klidná, však zdání klame.
V mých snech jsou přátelé, ale i rodina,
však hlavní roli má moje Kačenka. Mohu o ní snít času málo i hodně,
ale je to jak přilévati oleje do ohně.

A když ji někdy opravdu vidím,
nevím, zda žiju, nebo jen sním.
Často se stává, že otázky si kladu,
ale odpovědí, ty snad nikdy nedostanu.
Kam šly doby, kam šly ty časy?
Kam šly ty trochy přátelské lásky?
Kdysi jsi mě objímala,
když jsi mne zdravila.
Kdysi ses usmála, když jsi mě viděla.
Jestli si pamatuješ na první objetí?
Jestli si pamatuješ na první selfie?

Já tyto věci v paměti mám,
Anebo to byl jen klam?
Snad pravý byl ten den,
kdy v záři mořských pěn,
jsem viděl tvé vlasy a tvář,
tvá znamínka i oční zář.
Kdy jsem viděl tvá ústa a slyšel tvůj hlas.
Jak daleký a zároveň blízký je ten čas.

Když boháči si užívaj v Bangoku,
já jen přidám do kroku.
Abych byl k Tobě blíž.
Být od Tebe daleko, toť pravá tíž.

přidáno 23.01.2015 - 10:14
Zamila: Souhlas :)
přidáno 23.01.2015 - 10:11
Jiří Turner: Tak všimla jsem si, že máme na zdejší poezii podobný názor :-) Aspoň z toho pak autor není tak zmaten ;-) Ono je hezké každého chválit za sebemenší drobnost, ale je to kontraproduktivní, no. Je tu řada lidí, kteří jen potřebují namotivovat (protože usnuli na sladkých komentech), těch, kteří by radši neměli veřejně psát vůbec, je tu minimum. A já si myslím, že ten, kdo psaní opravdu miluje, ten se odradit nenechá.
přidáno 23.01.2015 - 10:08
Zamila: Myslím, že to vnímáme podobně. Jde jenom o to, jak se to autorovi podá. Na rozdíl od jiného názoru si myslím, že autor má šanci se lepšit z každou ranou, kterou schytá. Pokut ho ta rána "knokautuje", nestojí za nic a má se vrhnout na něco jiného. To však zjevně není tento případ. :)
přidáno 23.01.2015 - 09:57
Jiří Turner: Souhlas s Tvým posledním komentářem :-) /Ale asi to spíš bylo na mě :-D /
přidáno 21.01.2015 - 15:16
Spojka na konec verse rozhodne nepatri ani u amterskych pisatelu. Verse jsou nerytmicke a nemelodicke. Forma mi tez nevyhovuje a obrazy jsou rekneme prumer.
přidáno 20.01.2015 - 19:23
ScarLiam: nevím, jestli už ti někdo sdělili jednu krutou pravdu... Internetoví čtenáři jsou unavení, nepozorní (v druhém okně jim bliká facebook) a moc nevydrží.

Báseň jsem teď četl podruhé, tentokrát s konci řádků. Vypadá to o dost víc jako báseň, jen tak dál.

PS: četla to?
přidáno 20.01.2015 - 17:58
Dobre, uznávám. Myslel jsem ze jak to vložím, tak to bude i vypadat, ale spletl jsem se. snad jsem to teď asopn trochu opravil...kazdy dela chyby no ni?
přidáno 20.01.2015 - 13:01
Jiří Turner: Já Ti Tvůj názor vůbec neberu... jen jsem napsala svůj. Autor už si všechny ty naše názory nějak přebere... Je dobře, že to vidíme každý z jiného úhlu pohledu :-)
přidáno 20.01.2015 - 12:48
Ailin: Rozhodně jsem nepsal svůj komentář, abych autora odradil. Naopak. Kdybych to chtěl udělat, napsal bych, že je to slátanina nebo něco podobného. Neměl jsem a nemám důvod živit v začínajících autorech pocit kvality a výjimečnosti, pokud si to nemyslím. V opačném případě mohou zbytečně žit dlouho v takové iluzi. Nicméně je to pouze můj názor, ne žádná obecná pravda.
přidáno 20.01.2015 - 12:33
Lenča: Dobrá rada :)
přidáno 20.01.2015 - 12:32
ScarLiam: Nenech se odradit komentáři... život a to, co cítíš, a to, že píšeš - to je stejně nejdůležitější ze všeho. Každý se vyvíjeme a rosteme s každým slovem, s každým prožitkem - a to je dobře. A nikdo nemůžeme vědět, co kdy koho potěší.
přidáno 20.01.2015 - 12:28
Ailin: Abych nebyla za moc chytrou - právě tuhle radu jsem tady dostala před nedlouhou dobou i já. Osvědčila se mi, takže děkuji místním a předávám dál :)
přidáno 20.01.2015 - 12:25
Lenča: Pěkný komentář... souhlasím, že rozřádkované by se to líp četlo a jinak vypadalo.
přidáno 20.01.2015 - 12:12
Těžko se hodnotí emotivní sdělení. Myslím, že to co jsi napsal, není vhodné ke zveřejnění. Ne proto, že je to osobní, ale proto, že to nemá žádnou kulturní formu. Je to, jak napsala Zamila, psaníčko, které potěší adresáta, ale nikoho jiného asi moc ne.
přidáno 20.01.2015 - 11:49
Tvé vyznání se mi líbí, jen by líp vypadalo a taky se četlo, kdybys je upravil do sloupečku, nějak rozřádkoval. Koukni, jak je mají upravené jiní autoři tady.
"Já tyto věci v paměti mám,
Anebo to byl jen klam?
Snad pravý byl ten den,
kdy v záři mořských pěn,
jsem viděl tvé vlasy a tvář,
tvá znamínka i oční zář.
Kdy jsem viděl tvá ústa
a slyšel tvůj hlas.
Jak daleký
a zároveň blízký
je ten čas." - tahle pasáž se mi líbí nejvíc. :)
přidáno 19.01.2015 - 21:28
No, je to spíš takové vyznání v dopise. Tak trochu nevyrovnané poezie v próze. Příliš neuměle patetické. Vystříhat se těch špatných rýmů a slova "selfie" - i když chápu, že pro dnešní generaci mladých je cool slovo ;-) Na druhou stranu je znát, že stylistika a něžný projev Ti nejsou cizí, ale je to spíš takové podpultové psaníčko než hodnotnější dílo. Tak good luck do příště ;-)
přidáno 19.01.2015 - 21:21
Zajímavý, na konci je pokus o báseň, uprostřed selfie. Svět je zas trochu jinej, než když jsem začínal.

No, jako báseň mi to moc nepřipadá, sám bych to nazval asi dopis.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Katce... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : AntiAmor

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku