přidáno 07.01.2015
hodnoceno 9
čteno 963(15)
posláno 0
Jen pokud nedokáži poslouchat názory ostatních, jsem zbabělec.
Nezvládám-li žít ve svobodě a volit si směr sám, jsem zbabělec.
Pokud je mi pravda slova cizí, jsem zbabělec.
Jen pokud jsem zbabělec, tak dokáži vzít život bezbrannému.
přidáno 08.01.2015 - 16:48
Meonys: Nj, nenapadlo mne, že k poslední řádce Tě vyprovokovalo právě tohle! To mne ještě vytočilo, že to video si dala jako reklamu ta naše zbrojovka, vyrábějící útočné pušky a její reakce na kritiku! To už je totální zvrhlost!!! Taky na ni je žaloba! Doufám, že se z toho nevykroutí...
přidáno 08.01.2015 - 07:00
shane: a nemyslím to nijak ofenzivně :-)
přidáno 08.01.2015 - 06:40
shane: sebevražda mi připadá jako neco jiného. Tohle bylo jen hnusné popravení človeka, který neměl možnost bojovat za svůj život. Samozřejmě vzít si sám život je na jednu stranu zbabělost a na tu druhou nesmírná odvaha s tím souhlasím. Rád se přiznám, že jsem zbabělec a sebevraždu nikdy nespáchám, na to si svého života cením až moc, ale chápu ty, kteří chtějí dobrovolně odejít.
přidáno 08.01.2015 - 03:49
Meonys:
A zvolíš-li si dobrovolný odchod odkudkoli, třeba i ze života, jsi v očích druhých i ve svých vlastních rovněž zbabělec, protože před něčím či před někým vlastně utíkáš! /Často i sám před sebou! :-(/
*A přitom je k tomu třeba mnohem více odvahy, než jí má většina z nás okamžitě k dispozici...:-)
přidáno 07.01.2015 - 21:20
gabkin: Děkuji, já si nevšiml, že je tu kategorie úvahy :) pardon
přidáno 07.01.2015 - 21:06
Nevím, třeba jsem mimo mísu a nerozumím tomu, ale připadá mně to jako úvaha. Opravdu nevím, co to má společného s básní, byť to má kouzelnou myšlenku.
přidáno 07.01.2015 - 20:15
Amelie M.: Pravda je pravdivost slova, naopak svoboda slova je možnost říct to co chci. Samozřejmě by to znělo mnohem líp ovšem psal jsem to pod vlivem událostí a nerad bych to už měnil.
přidáno 07.01.2015 - 20:05
to je taky narážka na dnešní událost? nemá tam být "svoboda slova" místo "pravda slova"? já asi souhlasím s tou poslední větou.. ty tři předtím.. to už je o hodně těžší téma.. ale v obecné rovině bych také kývla..
přidáno 07.01.2015 - 19:51
Krásně vyjádřené.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zbabělec : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sen
Předchozí dílo autora : Krabice

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
moonell, Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku