Můj milý.. zvu tě na příjemně dráždivou procházku voňavou zahradou našich utajených snů, představ a přání.. zahradou, kde se může vše..
přidáno 17.11.2014
hodnoceno 9
čteno 1070(20)
posláno 0
Jsme spolu kdesi v zapadlém koutku světa, kde lišky dávají dobrou noc. Pomalu se rozkoukáváme a povídáme si o všem možném a nemožném. Posedíme venku při skleničce dobrého vína, hlavu v oblacích, oči ve hvězdách. Jsou krásné, jakoby předurčovaly to, co přijde.. Vychutnáváme si ten pocit, že máme celou noc jen pro sebe.

...

Když jsme si užili hvězd, které nám této kouzelné noci plní přání, pomalu se zvedneš, políbíš mě a s úsměvem na rtech si jdeš nechat polaskat své tělo průzračnými krůpějemi vody ze starodávné sprchy, schované za květovaným závěsem.

Najedou mě přepadne šílená chuť, nechat se laskat kapkami vody s Tebou a tak i já odhazuji poslední ostych, který ve mně zůstával a potichu se svlékám, zapaluji svíčky, aby nás jejich teplé světlo zalilo štěstím a zhasínám, abych mohla tiše vklouznout za Tebou.

No.. možná jsi malinko překvapený, ale rád.. a já mám šílenou chuť Tě líbat a hladit po celém těle.. Nakláním si Tvou hlavu do pozice vhodné k ochutnání Tvých rtů.. mňam..Projede mnou elektrizující chvění, kdykoli se má prsa dotknou Tvé hrudi a vnímají náš společný dech. Beru kousek mýdla a začnu Tě jím jemně mydlit shora, až dolů. Jsi krásný.. Tvá kůže je tak hebká a příjemně teplá..

Tvoje rty ani ruce však nezůstávají pozadu a vyjdou mi ve všem vstříc. Hladíš mě a mydlíš od krku přes prsa, na kterých chvíli setrváš.. a potom sjíždíš po bocích níž. Pevně se přitisknu k Tobě a cítím Tvou těžko zvladatelnou touhu. Začínám se o Tebe třít. Bože.. je to krása! Líbáš mě na krk a do vlasů. Nemůžu se Tě nabažit a znovu Tě ochutnávám. Plamen svíčky jen tiše přihlíží té něžné chvíli a čeká, až se sebe nasytíme..

Pokračování příště

ikonka sbírka Ze sbírky: Všehomíra *
přidáno 24.11.2014 - 20:19
Amelie M.: Něžná fantazie je prima věc. Doufám jej, že mne nemáš za slizouna! Když jsem dělal na ústředně, párkrát jsem řešil přeslechy mezi linkami a párkrát jsem i zaslechl erotickou linku, ale nechápal jsem, jak to někoho může rajcovat. Prostě chyběl mi pocit upřímné opravdovosti...;-)
přidáno 24.11.2014 - 08:09
shane: někdy je lepší, spoléhat se více na fantazii.. a ne, nejsem hlas z erotické linky.. nemám potřebu uspokojovat slizouny.. ;)
přidáno 24.11.2014 - 01:03
Amelie M.: Sakrblé! To je snad lepší než Cats! Jsi Ty ale potvůrka...Je to děsně erektivní a přitom takové něžné. Ano, tak to mám rád! Škoda, že tu nemáš i fotku...Takhle se musím spolehnout na fantazii!
Jo, skvělá práce! Poslyš, nejsi náhodou hlas z erotické linky? ;-*
přidáno 17.11.2014 - 21:17
Lenča: a ještě není konec :) díky
přidáno 17.11.2014 - 14:53
Wau, to je fajn erotika :)
přidáno 17.11.2014 - 12:14
Psavec: tak to pozor na to, co teprve přijde! :)))) děkuji
přidáno 17.11.2014 - 11:46
No sakra, rozpálíš i starého dědka.
přidáno 17.11.2014 - 11:19
vanovaso: tak teď jsi mě rozesmála :)) velmi brzy.. rozdělila jsem to asi na pět oddílů, které se budou pomalu stupňovat a nic nevynechám.. :))

jsem zvědavá, kolik lidí sebere odvahu to okomentovat a co se z komentářů případně dozvím.. zatím mě těší, že to vnímáš jako něžné a romantické.. tak nějak jsem to chtěla.. :)
přidáno 17.11.2014 - 10:06
No počkej, jak příště? :-) něžné,romantické...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jemný dotek touhy I. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jemný dotek touhy II.
Předchozí dílo autora : Buď mým majákem

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku