přidáno 05.11.2014
hodnoceno 4
čteno 1003(24)
posláno 0
onesmichu
jsem skeptik a smajliky splachuju do zachodu. rtenkovy usmevy rozmazavam po zubech, pak je obtisknu na papir a zahodim do kose. pocity nemam na povel. zridka omdlivam blahem. mracim se za stolem a ochutnavam. svy zrnka pychy, co horknou studem. musim zacit u sebe. a pak chtit, aby byl lepsi svet.

ohaslerce
v pondeli bude modry nebe. jako haslerka. jako boruvka pred utrhnutim. a my se budeme divat. zacne pribyvat tma. nejdriv obali vsechno jako puncochace a pak proste splyne. svet ztmavne. bude jako haslerka. a my aspon jednou. vycucame bonbon a bude nam dobre.

ozene
jsem mala zena. v ocich mam hlad a objimam vres. treba se jednou zmenim, vyrostu a my oboci zsedne. muj zadek bude jak perovej polstar a prsa jako karimatky. a treba ne. treba budu okouzlujici osobnost, co ma porad, co rict, protoze zila zajimavej zivot. a ten ja mam.

ovzpominkach
pozoruju kluka, co ji rohlik s cokoladou. vzdycky mi ji kupovala babicka. malou cokoladku, kterou jsem si zastrcila do rohliku. taky jsme si na rohlik sedali, byl pak nejlepsi. a krupicku jsem jedla s kakaem, bracha se mi smal, ze je hneda jak hovno.

oritualech
divam se na tvare lidi. delam to uz rutinne. pocitam do patnacti. zacinam u usi, koncim u ustni dutiny. jedna ucho, dva druhy, tri oboci, ctyri druhy, pet oko, sest druhy, sedum nosni dirka, osum druha, devet pravy ustni koutek, deset levy, jedenact horni ret, dvanact spodni, trinact spodni celist, ctrnact horni, patnact vnitrek pusy. vzdycky zacinam vlevo. z myho pohledu. takze je to vsechno vlastne obracene.
přidáno 08.02.2019 - 19:34
Vidím svět taky jinak než ostatní.Nikdo má brýle,jiný jakoby koukal dalekohledem a hvězdářkou jsi ty.a My ostatní pak zakláníme hlavy a říkáme si,kde se tu ten rozměr vzal a pak si rozdáme slepecké hole a z ostudou se rozejdeme.
přidáno 21.03.2015 - 22:50
ioreth: moc ti dekuju
přidáno 21.03.2015 - 16:15
jsi prostě umělec duší. máš fantazii, bohaté myšlenky, máš co říct. jsi jedna z mála. je to dar. ten bezprostřední neotřelý a originální pohled se nedá naučit.
přidáno 07.11.2014 - 19:04
Výborný dílo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
petkrat : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : kdyzsenikdonediva
Předchozí dílo autora : jsemmickeymouse

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku