a ani neví...
přidáno 25.10.2014
hodnoceno 51
čteno 1700(40)
posláno 0
Jsou muži co sladká slova
rozdávají na potkání
je jedno která zrovna
stojí u nich
či za rohem ho slyší ta
co o lásce s ním nechává si zdát

Jsou muži
co zůstávají stále sami
a ani neví

proč jim ženy lásky slova
nevěří

ikonka sbírka Ze sbírky: Šachy v nás
přidáno 09.08.2020 - 12:00
človiček: děkuji za obsáhlý komentář.
přidáno 09.08.2020 - 04:54
Jsou muži-lovci intelektu.Nenosí skalpovou halenu. Jejich kořist z dialogu vyjde nezraněna.Jsou to zahradníci v zahradě květin co nenosí nůž ani nůžky.Snaží se květinu rozdráždit jemným dotekem aby vydala svoji osobitou vůni.Své počínání berou zodpovědně (asi ne vždy, protože jsou na vůni intelektu závislý),každopádně jsou si vědomi že krása, květiny a ženy vyžadují odstup a tak jde často o samotáře, roztokaný tetřevy kteří donekonečna pilují svou techniku , aby se dočkali odezvy z vesmíru internetu. Aby zachytily světelnou odpověď od Vás žen, potažmo hvězd.Pokud se podobáme v tomto počínání jeden druhému pak jste možná vytvořily model (objednávka trhu) tím že Vám tato nezávazná hra je bližší než osobní kontakt.Prostě Nám jen odpovídáte z křoví a o tom to možná všechno je.Všem přeji vzájemný rozvoj a růst duší napříč nedokonalým formám komunikace na tomto portálu.
přidáno 08.11.2014 - 12:01
Midem: už jsi chyběl jen ty, díky
přidáno 08.11.2014 - 09:38
:-). O kvalitě svědčí to množství komentů :-). Trefa!
přidáno 29.10.2014 - 23:40
taron: Milá taron!
Já jsem ale rád jak za Tvou asistenci, tak i za následnou úvahu. Nejsem netýkavka a neberu Tvé vtipné postřehy jako akt nepřátelství, ba právě naopak, jsem za ně moc rád! ;-*
Myslel jsem si, že jsem svoji odpověď pojal dost vtipně a tak trochu si udělal legraci i ze sebe sama /viz Jiránek/. Mrzí mne, že to Tvá přemýšlivá hlavička pochopila jinak! Známe se přeci tolik let a nechodili jsme kolem sebe jako slepci!;-)))
přidáno 29.10.2014 - 23:39
taron: Milá taron!
Já jsem ale rád jak za Tvou asistenci, tak i za následnou úvahu. Nejsem netýkavka a neberu Tvé vtipné postřehy jako akt nepřátelství, ba právě naopak, jsem za ně moc rád! ;-*
Myslel jsem si, že jsem svoji odpověď pojal dost vtipně a tak trochu si udělal legraci i ze sebe sama /viz Jiránek/. Mrzí mne, že to Tvá přemýšlivá hlavička pochopí! Známe se přeci tolik let...;-)))
přidáno 28.10.2014 - 22:39
Zamila: vyexkaluje je buď úžasnej neologismus (odvozený ze slov ex a kal) a nebo vtipný překlep. Vyeskaluje.
přidáno 28.10.2014 - 15:41
Když to tak shrnu, myslím, že básnička svým obsahem svůj účel splnila....
přidáno 28.10.2014 - 15:37
shane: Drahý shane,
klidně si mohl na reagovat na moji odpověď Severákovi, myslíš -li tu , že tento úsek E55 dobře znám, řekla jsem ji tam úmyslně , mám smysl pro humor a naopak jsem čekala, jestli se někdo chytí - zaváhals. Ale jinak ti moc nerozumím, v soukromých vzkazech si mluvil jinak, a já se k tomu už raději nebudu vyjadřovat, mrzí mě jen, že i své názory tak lehce měníš...
přidáno 28.10.2014 - 15:16
vanovaso: Má drahá vanovaso!
Nemyslím, že by ses právě Ty měla za mne omlouvat! Sešli jsme se tu jako kdysi rozhlasoví Sedmilháři u Tvého trefného dílka a každý vyjádřil svůj dojem, pocit či názor. Já z legrace naznačil, že Tvá neřízená střela do našich řad by mohla být střelou cílenou právě na mne a že i další mně milé grácie se k té štvanici na kocoura Číra /smutného hrdinu všem jistě známé písně!/ přidaly.;-)))))))
A způsobem sobě vlastním jsem reagoval a udělal si tak trochu legraci i ze sebe sama. Myslím, že se tu už trochu známe a nějaké to špičkování nebereme jako projev zloby, spíše jako vtipně zabalenou informaci, která už si najde adresáta...;-* Přiznávám, že záměna E55 za E 50 byla záměrná! Stejně tak jsem raději nereagoval na Tvoji odpověď severákovi, ač tam se trefná špička přímo nabízí, protože by to možná vyznělo příliš hrubě a ubližovat Ti, to já nechci!;--)
Asi je chyba, že se snažím si ze všeho střílet / vždy a všude !/ a zapomínám, že pak ani vyjádření mých skutečných vážných citů nebude bráno vážně...Prostě neberu v úvahu, že naše představy o tom, co je ještě humorné, se mohou lišit a s některými věcmi si člověk prostě zahrávat nemá!!!
V tom Ti dávám za pravdu! Jenže já si už připadám jak hrdina jedné Kerlesovy kresby: Na lavičce sedí děda, má tam cedulku " Vášnivé májové pusy - kus 1 kč " a taková šťavnatá šťabajzna se nad tou nabídkou vážně zamýšlí!;-*
Jo, i takhle nějak se teď vidím a dle ohlasù nejsem sám!;-)))
přidáno 28.10.2014 - 14:45
taron: myslím, že ve tvých slovech je velký kus pravdy,aspoň já jako žena, to tak vidím, díky
přidáno 28.10.2014 - 14:03
shane: puero: vanovaso: Když jsem tak nad tím dnes dopoledne přemýšlela, pak jsem pochopila teprve pravou příčinu Puerového komentu. No, vy muži možná občas nahodíte udičku a čekáte, jestli se sama rybka nechytí a nezatahá váš za ten vlasec..., no, možná je to opravdu sen mnoha mužů nemuset dobývat, já vlastně na to dobývání nejsem, je to jedno, která strana dobývá, vono stačí dát jen najevo zájem a počkat, co dál...

ale pokud muž dává hodně okatě zájem o každou sukni, pak si to můžou ženy zase vysvětlit po svém a to je : prostě je to sukničkář...
a vono to může být přitom myšleno docela slušně a jednoduše.

a je to...
a když tak nad tím přemýšlím, pak by nebylo od věci vybrat si jen jednu ženu a té se věnovat maximálně a tam rozvíjet svůj potenciál :)
přidáno 26.10.2014 - 17:53
taron: omlouvám se za shane,opravdu v to m nejedu,ale myslím,že je už ok,promiň a díky
přidáno 26.10.2014 - 17:01
shane: odmítám asistovat, jen jsem napsala svůj dojem z básně, toť vše, nebyla v něm ironie, ani zlost, ani nic jiného zlého...
nesoudím, nemám proč. :)
přidáno 26.10.2014 - 11:27
Zamila: to je docela možné, ale to by k tomu setkání muselo dojít, nakonec jednu takovou zkušenost mám, bohužel už je minulostí...
přidáno 26.10.2014 - 11:07
Orionky báseň je pěkná :-) Na druhou stranu z četných zkušeností vím, že i láska přes net může fungovat - a jak pak vyexkaluje při reálném setkání !! To byste koukali :-)
přidáno 26.10.2014 - 10:04
Orionka: díky , něco na tom bude, holt realita je přece jen realita , a i ta ruka pohlazená - je větší něha,než-li láska přes net vyjevená...
přidáno 26.10.2014 - 09:59
vanovaso: shane: Jak tak čtu vaše komentáře, připomnělo mi to jednu moji starší básničku. Snad se nebude zlobit, když ji sem přihodím.

Lapený/lapená v síti sítí

Pošli slova po síti
jak výhonky po drátě
než ozvěna ti je vrátí
tak se krásně rozkošatí
do úsměvu rozkvetou
... a hlavu ti popletou.

Pošli city po síti
zabal je do naděje
cestou všechnu něhu ztratí
jak bumerang se ti vrátí
zapletené do nití
toho, kdo nic necítí.

Jak bumerang se ti vrátí
perda rovnou do čela
internete, internete
to se přece nedělá!
přidáno 26.10.2014 - 09:29
shane: Jenže ony vlastně i ty nezávazné flirty na dálku jsou takovým kupčením s city. Člověk si s někým vymění trochu něhy a oba tím získají! I když i to je jen taková náhražka, placebo, grog z rumové tresti, nealko pivo... ;-) _ NO PRAVE, S TÍM SI ČLOVĚK NEMÁ ZAHRÁVAT...PŘECE JENOM RUM JE RUM A PIVO JE PIVO..



K té nejistotě: I když si myslíš, že někomu rozumíš a on chápe Tebe, najednou je všechno jinak a Ty nevíš proč.;-( = PREČTI SI ZNOVA BASEŇ , TŘEBA POCHOPÍŠ

mohu si myslet, že vím, co ten druhý očekává a že mu to i mohu dát, ale přiletí pár nečekaných slov a vše se sesype jak domeček z karet. =ABYS POCHOPIL MUSELS BYS DRUHÉHO NEJDŘÍV DOSTATEČNĚ POZNAT, A TO JEŠTĚ VE CHVÍLI NEŽ MU ZAČNEŠ VYZNÁVAT LÁSKU...

může jít jen o nepochopení, drobn3 nedorozumění = HLAVNĚ ČLOVĚK MUSÍ VĚDĚT CO VLASTNĚ CHCE ,JEDNAT PODLE TOHO A ZVOLIT VHODNOU FORMU
přidáno 26.10.2014 - 09:03
vanovaso: Inu, to nebylo zas tak těžké poznat - po vší té dělostřelecké přípravě v komentech i vzkazech jsem ten atak dříve či později očekával.
Ano, asi to měla být E 55! Já to znám jen z médií - lásku jsem si takhle nikdy nekupoval...;-(
Jenže ony vlastně i ty nezávazné flirty na dálku jsou takovým kupčením s city. Člověk si s někým vymění trochu něhy a oba tím získají! I když i to je jen taková náhražka, placebo, grog z rumové tresti, nealko pivo... ;-)
K té nejistotě: I když si myslíš, že někomu rozumíš a on chápe Tebe, najednou je všechno jinak a Ty nevíš proč.;-(
Ano, mohu si myslet, že vím, co ten druhý očekává a že mu to i mohu dát, ale přiletí pár nečekaných slov a vše se sesype jak domeček z karet. Víš, může jít jen o nepochopení, drobn3 nedorozumění, přesto se pak hlídáš, abys do signálů z druhé strany nemíchala vlastní očekávání. Tuším je to onen přenos...(*?-)
přidáno 26.10.2014 - 08:00
Severak: dej si do googlu singl, proč tolik lidí žije samo, je tam toho plno , stejně jako okolo nás, okolo mě určitě...
přidáno 26.10.2014 - 07:57
shane: A vysledkem bylo, ze vetsina lidi se spokoji prave s nezavaznym flirtem a jen mala cast pokracuje ve vztahu dal...

Dalo by se někde najít ten článek? Případně něco na podobné téma? Dost mě to zajímá....
přidáno 26.10.2014 - 07:50
Severak: jj, díky, ale já to věděla, E55, znám ten úsek ;)
přidáno 26.10.2014 - 07:39
vanovaso: je to E55, konkrétně úsek u Teplic. E50 je v n
Německu.
přidáno 26.10.2014 - 07:34
shane: ale, ale shane...kdo mluví o tobě? A jestli ty ses v básni poznal...často si v básních najdeme to své... Tak potom, máš spoustu možností: tu neprůstřelnou vestu,ale ta je většinou dost těžká, a nebo se v tom cítíš dobře - pak to nech jak to je, a nebo ... já nevím, ... ale napsal s to možná dobře, jednodušší je několik nezávazných flirtů na několika frontách,/ale proč? to jste si opravdu tak nejistí, a nevěříte si,/ než pokus prožít vážný vztah, když druhá strana a taky jsou to tvá slova zjevně očekává jen trochu /hodne/ něhy a citu ... jen ten konec s E 50 /mimochodem neni to 55?/ mi nesedí, tolik se ti jich tak nabízí? ...ale básničky píšeš stále krásné...

A proto zůstává tolik lidí singl... už jednou jsem se nad tím zamýšlela...
přidáno 26.10.2014 - 02:42
vanovaso: Tak si tu ted pripadam jako jedinej zajic v reviru pri honu, ktery se zmenil v damskou jizdu a nimrodky pali z opakovacek podobnych Old Shatterhandove Henryovce! Hele, muze zajic nosit neprustrelnou vestu? ;-)))
Ano, my muzi si jeste ze zvyku namlouvame, ze jsme lovci, ovsem obcas to vypada, ze mys nahani pasticku! ;-(
Vzpomnel jsem si taky na jednu Jirankovu kresbicku, kde dva kamaradi koukaji na milenecky par, jak se o sobe ma, a jeden, zrejme taky basnik, povida: To ja sfouknu jednu, dve basnicky a jdu od toho! ;-)
Nejspis proto sis mne vzala na musku, ze i ja ted ziju podobne, vid? A taron s Jajinkou Ti asistuji... Vy mi tedy davate! ;-)
Jo, nedavno byl v metru clanek s vysledky ankety o tom, proc a jak moc a do jake miry spolu lide u nas flirtuji!
A vysledkem bylo, ze vetsina lidi se spokoji prave s nezavaznym flirtem a jen mala cast pokracuje ve vztahu dal...Jako by si lide dokazovali, ze potencial na to maji, ale pak se zaleknou, protoze se casto mylne domnivaji, ze nejsou dost dobri, aby splnili narocne ocekavani druhe strany. Prehlizeji zjevne signaly, ze protejsek hleda jen trochu nehy a opravdoveho citu, ne zazobanou pornohvezdu...Jedna negativni zkusenost, vlastni ci reprodukovana, zejmena medii, nam brani uchopit stesti za pacesy a prozit lasku, i kdyz se nam nabizi tak zcela zjevne, jak sexualni pracovnice u dalnice E50...;-(
přidáno 25.10.2014 - 18:11
Severak: a to máš pravdu... ale nejde jen o básně...viz koment taron , díky
přidáno 25.10.2014 - 18:08
trik je totiž v tom, že napsat sladká slůvka do podoby básně je (pro někoho) překvapivě snadné a také to může mít překvapivě velký dopad.
přidáno 25.10.2014 - 15:36
Orionka: souhlasím, a přesto je rádi /rády/ slyšíme, když jsou určeny jen nám
díky
přidáno 25.10.2014 - 15:29
Jsou muži a jsou i ženy... taky bych z toho nedělala obecný rys pohlaví :). Rozdávat sladká slůvka na potkání asi vždycky působí trochu podezřele.
přidáno 25.10.2014 - 13:52
Amelie M.: možná, nejspíš ano, ale já psala tentokrát o mužích... díky
přidáno 25.10.2014 - 13:49
.. i já se přikláním k tomu, že stejné jsou i ženy.. tady si pohlaví nemají co vyčítat..
přidáno 25.10.2014 - 13:01
Jak se to vezme. Koket jsem už zažil spousty. Zkušenosti s nimi nemám. Jsem na ně totiž dost alergickej.
přidáno 25.10.2014 - 12:56
Zamila: Chudáčci,... málem jsi mě rozplakala...
přidáno 25.10.2014 - 12:55
Jde o to, že všichni muži jsou od přírody předurčeni k polygamii, takže jim vlastně nic nemůžeme vyčítat ... Oni za to prostě nemůžou, chudáčci ... :-)
přidáno 25.10.2014 - 12:35
DDD: možná, připouštím i tuhle eventualitu... asi máš zkušenosti...
přidáno 25.10.2014 - 12:33
Hezký. Myslím, že to dost dobře sedí i na řadu žen.
přidáno 25.10.2014 - 12:23
taron: Bingo, chytrá holka ...
přidáno 25.10.2014 - 12:21
Zatímco Puero by chtěl ženy, co budou dobývat muže, pak já chápu tuto báseň tak, že jsou muži, co líbezně laškují s každou ženou a pak se diví, proč je vlastně žádná nechce, pochopila jsem to správně?
přidáno 25.10.2014 - 12:11
puero: ale my usilujem, ani nevíš jak...a další vysvětlování nebude...
přidáno 25.10.2014 - 12:10
Zamila: asi jo, ale s tím si zřejmě nepomůžeme... takže čtvrtý? ...
přidáno 25.10.2014 - 12:08
Čím: Přece sebou. Jakoby 99% všech žen věřilo v koncept dobývání sebe jediné a jen jediné procento z vás se pokusilo taky o někoho usilovat. (Další vysvětlení podávat nebudu.)
přidáno 25.10.2014 - 12:05
Tak vidíš, je to v realitě stejně, takže jsi báseň správně trefila :-) PS: Osobně si myslím, že v téhle době mělo být už dávno vynalezeno třetí pohlaví :-D I když ..., jak se tak koukám na některé "muže", možná už se s tím začalo :-D ;-)
přidáno 25.10.2014 - 11:52
Timothy A. Postovit: no jasně, my přece nehceme poslouchat, to co říkáte každé byť jsou to někdy i jen zdvořilostní fráze, chceme být jediné - i v tomhle, pro vás i samy sobě... pak raději utíkáme,když se nedaří...možná to opravdu nevidíte...
přidáno 25.10.2014 - 11:49
Zamila: díky, ženy chápou, muži nevěří svým očím a uším,nechápu...
přidáno 25.10.2014 - 11:47
Elegantní začátek a myšlenka pro mě velmi cenná, protože na to z toho úhlu pohledu asi nevidím.)
přidáno 25.10.2014 - 11:40
No, jasně, že to je pravda ... Jsou jak přes kopírák, všichni ! Jo ! :-D Líbí se mi :-)
přidáno 25.10.2014 - 10:57
korálek: díky,myslím, že ženy mi rozumí...
přidáno 25.10.2014 - 10:56
puero: promiň, ale nechápu tvůj komentář...čím se tě dotkla...?
přidáno 25.10.2014 - 10:50
skvělá ))
přidáno 25.10.2014 - 10:37
Tahle básnička se mě dovedla citlivě dotknouti.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jsou muži : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zázrak v českých lesích
Předchozí dílo autora : intense Euphoria

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Meluzina řekla o BorůvkaB :
Myslím, že se v Borůvce snoubí talent s disciplínou. Neustupuje z výborně propracované formální stránky a má co sdělit světu. Jen tak dál!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku