přidáno 20.10.2014
hodnoceno 13
čteno 1118(19)
posláno 0
sto milionů spermií
bylo vrženo na scénu
v jediném okamžiku

jediný já jsem přežil

během mé existence
jsem v rozkoši povraždil
tolik životů

že je nikdo nikdy

nespočítá

ikonka sbírka Ze sbírky: PPV
přidáno 23.10.2014 - 14:30
taron: Děkuji Ti ta názor. Je to především báseň, nejde tu o fakta. Její působivost je postavena na tom, že rozbíjí ustálené myšlenkové konvence. Přesto, třeba jsem nedal šanci na život největšímu géniu lidstva (nebo taky největšímu zločinci), je to krásně tajemné a je to tak v pořádku. Globálně je největší a neustále rostoucí ekologický problém planety přelidněnost, z tohoto důvodu je kontrola reprodukce pomocí antikoncepce v pořádku, ale to už není téma básně.
Dík.
přidáno 22.10.2014 - 17:05
kmotrov: ano, co píšeš by tak mohlo být, ale semeno rostliny je kompletní...zatímco semeno lidské kompletní není, takže já nevím, ale opravdu si myslím, že toto ještě vražda není..., "vraždou" se stává( nebo pro mnohé může stát) až potrat, dadyk už máme uhnízděnou morulu, blastulu, či přímo dítě, které je schopno života po devíti měsících...
co se týká křesťanů, pak potrat je pro ně vraždou, ale antikoncepce, jako taková - dejme tomu hormonální je proti přírodě a jejím zákonům...tam už je to složitější a já také ne zcela souhlasím s učením církve v tomto ohledu ( ohledu antikoncepce)
Citlivé téma, citlivé...
přidáno 21.10.2014 - 16:28
Orionka: Amelie M.: taron: Sucháč: puero: vanovaso: Yana:
Vyřazoval jsem některé knížky bylo mezi nimi i prvorepublikové vydání Ferdinanda Herčíka s názvem Život naruby. V jedné kapitole se psalo, že příroda funguje na kvantitě, z tisíců semen se jen málokteré ujme ostatní přijdou vniveč a ta jedna jediná rostlina rozsévá zas tisíce semen (jako plevely na mé zahradě). U živočichů a lidí to je podobné. To mi bylo inspirací.
Dá se na to nazírat z různých hledisek. Třeba že smrt je všudypřítomná součást života, nebo že to že žiji, je ohromné privilegium.
Všem moc děkuji.
přidáno 20.10.2014 - 23:24
...a ještě povraždíš... :-D Super!
přidáno 20.10.2014 - 18:12
...chlap má někdy chuť říct to nahlas, že? ,,Tak sbohem hoši."
přidáno 20.10.2014 - 17:56
děsivá představa, to jako když církev začne prohlašovat , že antikoncepce je vražda, to už tu přece bylo, takže hezky napsané, ale originální úplně ne...
přidáno 20.10.2014 - 14:36
hm, tak tenhle pohled si myslím že ještě nikdy nikdo nevymyslel, takže jsi nejen nejrychlejší, ale po vývoji i nejchytřejší spermií, hned začátek básničky jsem skoro ztuhla:-)... jsi zvrhlík, vrah a sexuální náruživec :-DDD, super pohled na věc, vždyť to říkám že jsi originál!!!
přidáno 20.10.2014 - 13:29
Amelie M.: Má tam bejt "v".
Dík za komentář.
přidáno 20.10.2014 - 13:26
taron: Hm, jak je hezký číst, že jsem byl někdy nejlepší:-).
přidáno 20.10.2014 - 13:23
Orionka: Dík, tolikrát jsem to po sobě četl a neviděl, to je tím, že už to znám, tak to vlastně nečtu.
přidáno 20.10.2014 - 13:07
ja myslim, ze jde, ty zivoty jsou deti rozkose :) ale take jsem se zde zadrhla, jinak SUPER!
přidáno 20.10.2014 - 12:39
Beru to jako sebeironii a nadsázku, jinak by byl masový vrah každej druhej, a to doslova :). A chybí ti tam čárka nebo předložka: buď "rozkoší povraždil" nebo "s rozkoší" nebo "v rozkoši", ale "jsem rozkoši povraždil" nejde.
přidáno 20.10.2014 - 10:23
Byls nejlepší a taky je v tom troška" štěstí" a i bláhovosti :))
Vraždils? A co tvá žena...ona byla taky přítomná...hm, jste spoluviníci...taky cítí vinu? No, ale pohladím tě, von to ještě život ani není, pokud to má jen 23 chromozonů :)))) já nevím, zase si to tak osobně neber tu tvou rozkoš, ty přece nevraždíš, ty miluješ :) a proto dáváš a tak to je už na tom světě zařízené, aby toho bylo trošku více, kdyby náhodou ta jedna selhala :))

je to těžké téma, možná, jak pro koho a očekávám i kontroverzní komentáře, ostatně, ty také :))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tolikrát v životě jsem v rozkoši zabil : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Soused
Předchozí dílo autora : Píseň neštastného zednického učně

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku