přidáno 09.07.2014
hodnoceno 0
čteno 687(1)
posláno 0
Nedivím se že mě plno lidí nechápe protože ve svých myšlenkách chrápe. Já mívám taky takové zatmění a na tom se asi nic nezměni.

Nechci mít problémy ale tohle nejsou omluvy. Každý to říká a nějakou dobu si na to zvyká jen já to neumím a své názory do světa uvolním a když se to nelíbí ostatní tak už mlčím.

Nejsem krasavec ani nejlepší umělec ale umím krásnou holku slovem pohladit a dítě správně pochválit a hlupáka hodně tvrdě urazit a něco na něj prozradit.

Jsou to jenom slova a oni už jsou taková. Když je někdo umí použít dokáže pak s nimi kouzlit. Nesmí to být urážky ale jen jemné narážky aby uvolnili komunikační překážky.

V tom to díle jsou slabé ale i silné chvíle a já o nich vím a s neklidem spím zda to bude to praví ale v mé hlavě je to stále text hravý. Radši si to připustim než abych nadával,, sakra '' co s tím?

Jen se chci předem omluvit jestli mě chcete pomluvit. Mám svůj svět co tvoří jen pár vět.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tak trochu Já : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Noční můry
Předchozí dílo autora : Hledám myšlenky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku