přidáno 06.06.2014
hodnoceno 3
čteno 869(11)
posláno 0
Láska je pocit, že žijeme ve světě, kde je dobro i zlo.
Teď, když nemiluji žádnou dívku, celý svět se mi jeví, jako by kráčel cestou, která vede mimo dobro a zlo.
přidáno 14.06.2014 - 22:24
Jsi srandovní :)
přidáno 13.06.2014 - 18:51
Nevím, zda dobro a zlo souvisí s láskou.

Dobro a zlo existuje stále, změnil se jen pohled lidí na ně. Zlo je vidět mnohem méně než v minulosti, což je špatně, protože neviditelné zlo je mnohem nebezpečnější. Když to přeženu, rodiče se zavírají do vězení za dobře míněný výchovný pohlavek, zatímco lidé, kteří vychytralými argumenty a přesvědčovacími technikami systematicky a legálně obírají lidi o spoustu peněz či dokonce celý majetek, jsou všem, kdo by s tím mohli něco dělat, lhostejní, nebo jsou dokonce oslavováni. Problém je v tom, že zakazování k ničemu nepovede - zlo si vždy najde cestičku a dobré lidi budou zákazy jen omezovat a svádět k tomu, aby je obcházeli také a dali se na stranu zla.

Lásky na světě také ubývá, ale to zase, myslím, souvisí s tím, že se všechny hodnoty přepočítávají na peníze a ubývá věcí, které si za ně pořídit nelze.

Rozhodně ale máš zajímavý pocit, který stojí za zamyšlení.
přidáno 07.06.2014 - 00:19
Aaa-ha no neco malo na tom asi bude

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Citová negramotnost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Být k ničemu
Předchozí dílo autora : Marie Juana

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o Lizzzie :
Malá zářivá slunečnice, která píše duhovou poezii...která ráda tancuje v dešti...a po kapsách schovává lízátka a bublifuk...;) ;) ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku