přidáno 02.03.2014
hodnoceno 3
čteno 1100(13)
posláno 0
Špína prach a prachy. Když mi dáš prachy udělám všechno. Hej ty tam! Chceš ho vykouřit? Né první zaplať. Zadarmo nedělám. Nechceš toho nechat? Říkám, že zadarmo nedělám, neslyšels? Jdi do prdele. První zaplať. Udělám všechno, jenom když zaplatíš.

Chtívají to různě.Orálně, análně. Je mi to fuk. Jenom když si připlatěj. Je mi úplně jedno co udělám, nějak člověk žít musí, ne.


A máš volnej byt chlapečku? Fajn. Veď mě.

Člověk se i podívá po městě. Moc si nepokecáme, to je pravda. Ale prachy jsou prachy.


To tam budeš tak stát? Vslíkni si kalhoty. Dělej. Nemám na tebe celej večer. Pomož mi se sukní, vzadu je zapínání. Díky. Ať už to máme za sebou.

Křičel jak když malej kluk šlápne na stavebnici. Někteří kříčí, nektěří nadávají, někteří mě chytají pod krkem. Tenhle Job je vlastně sen. Děláš furt to stejný, jenom se měněj ksichty. Ležíš na posteli, v teple, v suchu, nic ti nehrozí a někdy je to i příjemný.

Můžu se osprchovat? Díky.

Dělávám to tak často. Vlezu do koupelny s taškou, pustím vodu a beru všechno co mi příjde pod ruku. Nějak se žít musí, ne. Trochu si namočim vlasy, ať to vypadá, že sem se koupala.

Doplať zbytek, trvalo ti to dlouho. Jak, že nebudeš platit. Kreténe zkurvenej.

Už zase brečim jak malá holka. Život je fajn. Jsem mladá a mám prachy.
Láska? Lásky jsem plná jestli rozumíš. Né každá lidská bytost potřebuje milovat. Zamilovat se v práci? Těžko se zamilovat do starýho plešouna strkajícího do mě poslední zbytky svojí důstojnosti. Moji zákazníci nemají důstojnost. Možná ji měli, než mě potkali. Jdu domů. Doma nemám žádný zrcadla. Snažím se smýt ze sebe mejk-ap a pak se dívám na televizi. Zase jeden normální zasranej den v tomhle zasranym životě, o kterej se nikdo doprdele neprosil. Jestli bože seš, seš ta největší kurva pod sluncem. Ne..to já jsem ta největší kurva pod sluncem. Zaplať, Bože, a můžeme se dohodnout.
přidáno 04.03.2014 - 14:52
Eleanthir: Jak říkáš! Žádný eufemismy :D
přidáno 03.03.2014 - 20:30
Fajn fajn.. Takový bezobalný výjev ze života prostitutky :)
přidáno 02.03.2014 - 00:29
zajímavé ... je to dost dobře napsaný! :) ... borec :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prach a prachy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Divadlo Na Cucky, Březen
Předchozí dílo autora : Pověz mi, pověs ho

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku