jen tak (nebo jinak) jsem si vzpomněla (nebo taky ne)
přidáno 11.02.2014
hodnoceno 2
čteno 1018(18)
posláno 0
A tak jsem poslouchala tu píseň, nebo jinou píseň, nebo možná jenom ticho a nebo jsem byla zrovna hluchá.. na tom vlastně ani tak nesejde, ale v tu chvíli, nebo možná v úplně jinou chvíli, jsem myslela na to, jak bych Vás chtěla políbit. A tak jsem si vzpomněla, jak jsem Vás chtěla políbit už tenkrát a Vy jste řekl: "No, víš.. já bych chtěl.. no to je jedno.. já bych chtěl vědět jak líbáš," a pak jste to prostě udělal a už neopustil. Nebo možná opustil a nebo měl opustit už tehdy v tu konkrétní chvíli. Myslím, že by Vám teď bylo lépe - měl jste pravdu už tenkrát. A tak je mi prostě jenom smutno a lhala bych, kdybych Vám chtěla tvrdit, že některé otázky už si prostě nekladu, protože kladu. Nebo možná ne, nejsem si tím teď úplně jistá. Prostě nad tím jen uvažuji a mám chuť Vás zabít, protože všech Vašich deset čísel, co mám, jsou mimo provoz, neexistují nebo jsou vypnuté. A levný víno a postel z polystyrenu a postelová nevěra. A nebo možná taky postelová Věra.
přidáno 29.10.2014 - 00:01
přidal/upravil bych čárky a odstavce, aby se to na monitoru lépe četlo.
přidáno 13.02.2014 - 10:09
líbí

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
já o Vás : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : "buď šťastná"
Předchozí dílo autora : vlna prachu a života

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku