Musím se s vámi podělit o to, co se mi stalo, i když z důvodů dodržení soukromí budu nucena vynechat některé detaily. Zaručuji vám, že se budete bavit, možná se i rozbrečíte smíchy jako ten můj a pak i já... Příjemnou zábavu.... Já se stále nedokážu zbavit toho pocitu trapnosti.... :D
přidáno 04.12.2013
hodnoceno 25
čteno 1728(38)
posláno 0
Normálně mám SIMku operátora O2, ale kvůli příteli jsem si pořídila SIMku od T-mobile, abych si mohla aktivovat volání od 7 do 7, a abych si s ním mohla po večerech a ráno volat, když už se vídáme tak málo. Ale vzhledem k tomu, že mám jen jeden mobil, jsem si nechala opravis svůj startý a protože Tadův zlobil, dala jsem mu ho. Na oplátku se mi do ruky dostal jeho stará Sony Ericson, taková tak trošku cihla s vycvakanými klávesami.
V neděli večer, před tím, než mu zavolám, jsem se rozhodla promazat zprávy, abych tam měla místo. A jak tak vesele promazávám zprávy a usmívám se nad tím, co jsem mu psala ze školy, když jsem měla dlouhou chvíli, narazila jsem na SMSku, která mi zmrazila úsměv. Její znění bylo:

Ahoj, nevim, jak se jmenujes, ale strasne se mi libis. Asi jsem se do tebe zamilovala. Zitra se ozvu, pa.

Samozřejmě, jsem trošku žárlivý člověk jako jsme všichni, když někoho milujeme. Jen ne až do takové míry, že bych mu zakazovala chodit ven se svými kamarádkami. Jenže tahle SMSka ve mě vyvolala přirozený obraný reflex a byla jsem odhodlaná se klidně i bít jen proto, aby mi bylo zachováno to, co pro mě je vším, takže ON.
Jakmile jsem mu zavolala, zeptala jsem se s obavami na tu SMSku. Bylo mi řečeno, že si myslí, že jde jen o vtip, že na to nereagoval a dotyčná se ani druhý den neozvala. Že bych o tom jinak věděla. To mě uklidnilo, ale nehodlala jsem se smířit s tím, že bych to tak nechala.
"Mám na to číslo zavolat?" zeptala jsem se ho. Odpověděl, že ano.
A tak v každé ruce s jedním mobilem jsem se do toho pustila. Vzala mi to žena, jejíž hlas musel odpovídat věku mezi 30 a 40. Na chvíli mě to zarazilo, ale jelikož mě bojová nálada stále ještě neopustila, pustila jsem se do toho, co způsobilo v příštích dnes příčinu smíchu pro spoustu lidí:

"Ano, slyším," ozval se ten hlas.
"No, ahoj, hele, říká ti něco číslo *** *** ***?"
"Ne, proč?"
"Protože je to číslo mého přítele a z tvýho čísla na něj přišla SMSka (přeříkala jsem její znění), nevíš o tom něco?"
"Ne, to nevím," ozvalo se poněkud pobaveně a zároveň zaraženě.
"Dobře, budu to brát jako omyl, měj se," položila jsem hovor a zárověň přemýšlela, jestli jsem to nepřehnala, natož pak s tím tykáním. Ale říkala jsem si: tak jako tak, starší ženská, kterou zaručeně neznám.
Tadeáš se smál tomu, jak jsem ji do mobilu seřvala a víc se už o tom nemluvilo. Rozloučili jsme se a šli jsme spát.

Včera jsem mu volal znova a svěřila jsem se, že mi ta SMSka přeci jen nedá spát. V tom se na druhé straně rozhostilo ticho a pak se ozvalo:
"Zlato, vydrž, já jdu na balkón, abychom se pořádně slyšeli."
Nechápala jsem proč, ale čekala jsem a z neblahého tušení mě mrazilo po zádech.
"Ono je to s tím složitější," ozvalo se po chvíli.
"J-jak složitější?" zakoktala jsem.
"Víš, no... Jak to říct....," váhal a slyšela jsem, jak se snaží zadržet smích.
"Pro boha, řekni mi to!" naléhala jsem.
"No dobře, byla to moje vychovatelka z intru."
Najednou jsem neměla slova. Vyrazil mi na čele pot. Připadala jsem si trapně a najednou jsem nevěděla, jestli mám brečet a nebo se smát.
"Zopakuj to," zašeptala jsem přiškrceně.
"No, prostě si seřvala mojí vychovatelku z intru. Mám se ti za tu SMSku omluvit, že to bylo ze srandy, z hecu," řekl se smíchem.
"No to si děláš....," nedořekla jsem a už bojovala se smíchem.
"Ne. Už se mi za to taky omluvila a dostal jsem za to nanuka," zasmál se.
"Miláčku, prosím tě, běž se jí za mě urychleně omluvit," vyhrkla jsem se smíchem. Nedařilo se mi zachovat vážnou tvář.
Šel a za chvíli jsem už slyšela úryvky hovoru mezi ním a vychovatelkou. Poznala jsem její hlas, byl to přesně ten z toho hovoru a zněl taky mírně pobaveně.
"...a řekni slečně, ať se nezlobí, že to bylo ze srandy....," já se nezlobila, jen jsem si připadala trapně. Už jsem chápala, že to byl vtip, ale seřvala jsem jeho vychovatelku. Myslela jsem, že se asi propadnu, i když jsem ležela už v posteli.
Pak se Tad ozval: "Mám ti jí dát k telefonu?"
"Na to rovnou zapomeň!" vyjekla jsem a zčervenala ještě víc.
Rozesmál se a odkráčel zpět do pokoje, kde byli i ostatní kluci, kteří jsou s ním na pokoji.
"Co je?" ozval se jeden z nich.
"Právě jsem Péťe říkal, že zjebala vychnu," odpověděl vesele Tad, jako by se nechumelilo (což se ve skutečnosti taky nechumelilo, ale pro mě padaly trakaře!)
Slyšela jsem, jak se ti zbývající tři začli řehtat. To už jsem se smála taky, až jsem smíchy brečela.
"Boha jeho, to se může stát jenom mě," stěžovala jsem si odhodlaně dál, což u kluků vyvolávalo ještě větší smích.
"To nic, miláčku, tím se netrap," ozval se ten můj a už se pomalu přestával smát.
"To se stane," dodal.
"Jo, ale jenom mě," zavrčela jsem.
"Takovejch trapasů ještě bude," ozval se někdo z pokoje.
"Bohužel pro mě asi jo," bojovala jsem s dalším smíchem.
"Miláčku...," řekl Tad, když se mu podařilo alespoň trošku uklidnit."
"Jo?" zeptala jsem se znovu s obavami.
"Mě se ale líbilo, jakl sis mě bránila....," řekl rozněžnělým tónem hlasu.
Zaúpěla jsem: "Tak aspoň něco."
Ale to už se všichni čtyři na druhé straně znovu smáli.

Takže na konec to přeci jen dopadlo docela dobře. Jen je z toho trapas jak Brno. A to že prvotřídní trapas.
Ale také z toho plyne ponaučení: Ne každá SMS se zamilovaným textem znamená ohrožení nebo nevěru. Ale na druhou stranu je všechno zlé k něčemu dobré.

Díky této příhodě mám jistotu, že je mi naprosto věrný, protože na tu SMSku ani nereagoval. A on má jistotu, že mi na něm hodně záleží. A co si z toho odnášíme?

Smích a slib, že jestli se za ním do Odolky někdy podívám, budeme se od intru a jeho vychovatelky držet na míle daleko...
přidáno 06.12.2013 - 10:48
neda mi to nekomentovat. Me to teda moc nebavilo. Je to vystrelek mladyho cloveka jako ses ty,nemam nic proti tomu zes to uverejnila,ale je to mladistvy trapas. Ty horsi veci jeste prijdou a to jsou teprve potom duvody proc cervenat ve tvarich.
přidáno 06.12.2013 - 10:03
slnečnica: Děkuji :) Nejradši bych to opravdu nezažila. :)
přidáno 06.12.2013 - 09:59
BorůvkaB: O trapasoch toho vieš zjavne zatiaľ veľmi málo... Toto nie je trapas, ver mi... a ani to nie je smiešne. Bodaj by si však väčší trapas nezažila nikdy ;)
přidáno 04.12.2013 - 19:02
Náčelník Holá Ruka: BorůvkaB: Já být na takovém místě zřejmě ji zakážu chodit na Intr, nebo tom borci rozbiju hubu :D :D :D
přidáno 04.12.2013 - 18:26
Meluzina: Neprofesionální to bylo, ale zase je vidět, že to nejsou žádné fúrie a vládne mezi vcelku přátelský vztah, což je podle mě dobře, když jsou i kluci daleko z domova, někde, kde to stěží znají. A chtěla jsem to napsat tak, jak se to doopravdy stalo. Umím být žárlivá, proto se mi nesmí dát důvod, ale je pravda, že ještě zajímavější by to bylo, kdybych tam připsala, co všechno se mi při tom honilo hlavou. :D
přidáno 04.12.2013 - 18:24
Zamila: Děkuji za komentář a s tou důvěrou máš pravdu. Já mu věřím a on věří mě. Po tomhle nemám důvod mu nevěřit. :) A díky. Tobě taky hodně štěstí! :)
přidáno 04.12.2013 - 18:22
Kakuzu: Vzhledem k tomu, že znám jeho mámu, která zná mýho tátu a pracovala pod mojí babičkou, by to bylo ještě horší. To už bych se mohla rozloučit s tím, že bych u něj někdy přespala a šla bych se asi zastřelit. :D
přidáno 04.12.2013 - 18:21
Hunter: Nejspíš jeden z mála. Já se taky smála. I když mi bylo dost trapně, ale beru to s nadhledem. :) Šlo jen o vtip, ale radši bych tu ženskou nikdy nepotkala :D
přidáno 04.12.2013 - 18:21
Lasak: Tak aspoň, že trošku. Taky mě napadá, že to pochopí spíš moje pohlaví, ale to nic neznamená... Mělo to být něco pro zpříjemnění chvíle... :)
přidáno 04.12.2013 - 18:20
Eleanthir: Já dokud ho nepoznala, vůbec jsem o tom jméně neslyšela. Strašně dlouho jsem si nemohla zapamatovat jeho jméno a za boha mi to prostě nešlo do hlavy. :D Ten můj tu má někde dokonce památník, protože to byl první Tadeáš na českolipsku. :D
přidáno 04.12.2013 - 18:18
Náčelník Holá Ruka: Nener si to špatně, ale to přirovnání s Bravem je pro mě spíše opravdovou urážkou. Nesnáším tyhle ty holčičí časopisy a vždycky jsem nesnášela. Čtu jen Přírod a tu i pravidelně odebírám. A ohledně té trapnosti to asi bude tím, že já hold průsery nedělám. Ale přiznejme si.... Představ si, že se ocitneš ve stejné situaci, kdy tvojí přítelkyni přijde SMSka s takovýmhle textem a ty pak zjistíš, že jí to poslal vychovatel/ka z intru... Podle mě to je trapné vcelku dost.
přidáno 04.12.2013 - 18:15
Davidsoft: Abych obhájila paměť vychovatelky, ta SMSka už byla starší. Asi něco přes týden stará, takže se nedivím. A ohledně toho jména: šlo o VTIP. To bylo úmyslné. Samozřejmě, že jeho jméno zná. A ten "hovor" druhý den byla součást stejného vtipu. Šlo o to, jak Tadeáš zareaguje.
přidáno 04.12.2013 - 18:08
no pěkné, ale ted si představ kdyby to byla jeho matka :O
přidáno 04.12.2013 - 16:56
Řáchám se až hanba :-D
přidáno 04.12.2013 - 15:43
No, zajímavý počtení ... Každopádně nebejt to realita, próza by Ti šla :-) Na druhou stranu: od jisté chvíle, kdy jsem zjistila, že taky odkážu bejt žárlivá až mírně paranoidní :-), se různých technologií straním :-) Není sice proč, ale důvěra je mocnej prvek vztahu - základ ... Takže good luck ! :-)
přidáno 04.12.2013 - 15:37
zasmál jsem se (sice ne nějak zvlášť, ale zasmál). Ohledně trapasu...nevidím na tom nic trapného. Zřejmě s tebou budou soucítit jen holky jak to tak vypadá :D
přidáno 04.12.2013 - 12:52
BorůvkaB: Jé, Tvůj přítel je můj jmenovec.. :) To je snad první Tadeáš, o kterém slyším po letech, když nepočítám tu pohádku, jsme holt výjimeční lidé no, dobrý vkus :D
přidáno 04.12.2013 - 12:41
Hmmmm....to je tedy trapné (a silně neprofesionální) od uvedené vychovatelky. Nicméně poměrně chápu silné emoce, se kterými to máš spojené. Musela to být hlavně velká úleva. ;) Bohužel na základě textu se do nich úplně nevcítím. Souhlasím však, že jinak zpracované by to mohla být hodně zábavná povídka. Zvlášť kdybys rozehrála celou sérii situací, kterou takové nedorozumění může vyvolat u žárlivější slečny, než jsi Ty.
přidáno 04.12.2013 - 11:29
Žádnej trapas v tom nevidím... no - a jestli si má kdo připadat trapně, tak maximálně ta vychovatelka. Zřejmě jsem taky zvyklej na podstatně divočejší průšvihy :-)
přidáno 04.12.2013 - 10:39
Mě tenhle typ povídek až nepříjemně připomíná Bravo. Krom toho by mi to asi bylo příjemnější číst v er-formě.
Co se trapnosti týče, u té se asi neshodneme... Ale to může být tím, že jsem holt zvyklý na šílenější faux pas
přidáno 04.12.2013 - 10:26
Nezasmál jsem se. Spíš jsem se pozastavil nad tím, jak špatnou paměť ta vychovatelka musí mít, když si u člověka, který se jí strašně líbí, nepamatuje jméno, chce mu zavolat, ale hned další den už si na to nevzpomene, a dokonce si ani při přímém dotazu nevzpomene, že by takovou zprávu vůbec kdy posílala.
přidáno 04.12.2013 - 10:14
Ajdalas: Chápu tě, mě je jasný, že mi to budou ještě dlouho připomínat... :D Za to počtení nemáš za co, já se o tom s psanci musela podělit. Nakonec... Není to nic až tak strašného, člověk se zasměje a to je přeci zadarmo. :))
přidáno 04.12.2013 - 10:08
Mě se tohle stát, tak se mi klepou kosti dalsi rok :D
Ale věř tomu, že se dejou horší věci, třeba jako mě o prázdninách.ale o tom je lepsi někdy nemluvit.. :D
Díky za pěkný počtení :)
přidáno 04.12.2013 - 09:59
Vskutku :D Beru to už se smíchem, i když je mi stále ještě+ docela trapně... Ehm... No co, to se stává běžně.... :D Děkuju za komentář. :))
přidáno 04.12.2013 - 09:57
:-D. Nic nepotěší tak, jako cizí trapas... Pěkné, úplně to vidím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prvotřídní trapas : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zima
Předchozí dílo autora : Obtahuji

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Jiří Turner
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Sucháč řekl o Makyna :
Vycházející hvězda české poezie... Pokud se odvážíš a vydáš sbírku (a dáš mi vědět, že se tak stalo:-)), budu určitě mezi prvními, kdo si ji koupí... :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku