přidáno 21.11.2013
hodnoceno 3
čteno 1166(7)
posláno 0
Tak my budeme mít dítě. „Dítě“zvolala jsem nahlas, ale stále s upřeným pohledem na ty dvě čárky. Víte, můžete na to být připraveni jak dlouho chcete, ale pak, když se to vážně děje, je to jak pecka do hlavy. Zkrátka to trvá, než to poberete. Tečka.

Jelikož jsem si test dělala o půl páté ráno, protože poslední dny jsem bůhvi proč strašila po bytě už od čtyř, měla jsem celý den na to se s tím „vyrovnat“. To jsem se ovšem pěkně přepočítala, protože přijmout to, že se ze mě stává člověk zodpovědný za jiný život mi trvalo dva měsíce. Ty dva měsíce byla pekelná zkouška, uznávám. Ani nevíte jak tvrdé je pro někoho, kdo miluje vinné večírky, divoké jízdy na kole v terénu a upnuté džíny, sledovat kamarády v hospodě otvírat jednu láhev za druhou, mezitím, co vy ucucáváte jahodové cappy. Chodit na nudné dlouhé vycházky, mezitím, co vás ovane vítr z projíždějícíh cyklistů a nosit dlouhé svetry, aby jste zakryli zvětšující se zadek. Ano, druhořadé starosti, pomyslíte si, ale není to tak. Všechny tyhle blbosti byly vaší součástí řekněme deset let a byly jste to vy. Najednou si musíte tolik věco odpírat, přestáváte to být vy a cítíte se vyplašeně, dezorientovaně,tlustě…

Naštěstí, na každé zbloudilé cestě, existují záchytné body. Body, které vám říkají, že jakkoliv je cesta trnitá, nakonec cíl bude ohromující a fakt zasloužený.

Ty světlé stránky, jako např. , že se nikdy ráno neprobouzím s kocovinou, že není trapné, když po večeři sním větrník a laskonku, že pláču nad rozlitým čajem a nikdo se tomu nediví, že kamkoliv přijdu, lidé se na mě usmívají a muži jsou konečně galantní. Konečně můžu nosit výstřihy, nejsou na mě kladeny vysoké nároky,všechny zvířata se ke mě hrnou,tudíž mám pocit, že oplývám nadpřirozenou aurou a cítím se v každém směru důležitě a výlučně.

Ale tyto záchytné body miluji nejvíc. Když vidím na ultrazvuku třepotat jeho ručičku, nebo když v mém břiše trénuje kickbox. Momenty, které převálcují Chardonnay, alpské kopce i ty kila navrch. Protože až tohle dílo lásky bude venku, všechno to, co mi chybělo, se občas může opakovat, ale tenhle zázrak se stane třeba jen jednou za život.
přidáno 29.07.2014 - 12:41
Opravdu moc hezké a pravdivé :-)
přidáno 21.11.2013 - 22:16
Ono šeto vjátí zase šechno,jen co vyjoste.:-)
přidáno 21.11.2013 - 14:42
Hezky napsané, se všemi atributy, které správný fejeton má mít. Tu dobu si užívej, bude hůř :-) a moc se nevyspíš. Ale zase to stojí zato.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bude to kluk : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Životní omyly
Předchozí dílo autora : Máky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku