Promiňte, že jsem tu tak dlouho nic nepřidala. Tohle se mi dnes zdálo.
přidáno 26.10.2013
hodnoceno 3
čteno 876(12)
posláno 0
Jako obvykle jdu po škole do knihovny. Moje nohy v červených džínech se prodírají záplavou sněhu. Miluji zimu. Všechno je černobílé, jako peklo a nebe, dobro a zlo. Když vcházím do knihovny, už se těším, co zase objevím za fantasy knihy. Jdu po schodech do druhého patra, do dětského oddělení, protože mi bohužel není patnáct. Část pro dospělé obsahuje mnohem více dokonalých titulů, jako například Pána Prstenů, Hobita, Úžasnou Zeměplochu...Ale musím počkat ještě 2 a čtvrt roku. Beru si knihu "Až včera dorazíš" a jdu si číst k fialovému závěsu v jednom rohu knihovny. Napadlo mě, jestli je něco za ním, Odhrnu ho, a...nic. Jen prázdná stěna. Opřu se o ní a ÁÁÁ! Padám dozadu!
Přistanu na hoře z matrací. Seskočím z ní a myslím, že jsem v ráji. Plné police knih vysoké...neumím odhadovat výšku, prostě vysoké. Plné knih, které miluji. Emily Strange, Twilight sága, Tolkienovy knihy, již zmiňovaná Zeměplocha, Harry Potter, Percy Jackson. A stovky dalších. Všude žebříky, aby se dosáhlo i na police vysoko. Nevím, jak dlouho jsem si tam četla, ale pak jsem si všimla nějaké chodby. Opatrně jsem do ní nakoukla. Vypadala přibližně jako hobití nory, fascinující. Když jsem došla na její konec, bylo to divné, ale byl tam náš dům. Přitom je asi 12 kilometrů od knihovny a já jsem chodbou nešla ani 5 minut. Chvíli jsem si ho prohlížela. Vypadal nějak jinak než obvykle. Více snově, pohádkově. Po chvíli prohlížení jsem se vrátila chodbou do knihovny. Četla jsem si tam, a když už bylo pozdě, vrátila jsem se chodbou domů.
přidáno 05.11.2013 - 13:29
Dvanáct let? No, jestli ti to psaní vydrží, tak tady čekám vážnou konkurenci...
přidáno 27.10.2013 - 12:32
Davidsoft: U nás je jen Hobit v komiksu..
přidáno 27.10.2013 - 09:09
Krásný sen. :-)

Nevím jak u vás, ale v knihovně, kam jsem chodil já, byly v dětském oddělení i některé Tolkienovy knihy, zejména Dopisy Dědy Mráze, Tulák Rover, Pohádky (případně Příběhy z čarovné říše). Bohužel v těch zmíněných není nic o Středozemi, ale pokud máš rádo Tolkienův styl, určitě se Ti budou líbit. Takový Sedlák Jiljí z Oujezda (=Farmář Giles z Hamu) je rozhodně fantasy dost.

Hobita bych také viděl spíš jako knihu vhodnou pro děti. Dodnes si rád přečtu Medvídka Pú (není moc fantasy, ale jsou tam úžasné postavy) od A. A. Milnea - obsahuje poučení i pro dospělé.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sklad knih : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chci být...
Předchozí dílo autora : Jeden muž tohle, jeden muž támhleto...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Peter.Bell [13], tulislečna [11], Witch of Darkness [10], Gabriela [9], Samuel Rain [9], Barbora [9], ježek [8], Vojta Frajer [6]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku