přidáno 25.10.2013
hodnoceno 12
čteno 1787(22)
posláno 0
Opovaž se, miláčku!
Dostaneš po čumáčku
leda že bys, leda že bys
přidal ještě omáčku.

Z medového koření
z omamného vína
po tvých něžných dotecích
budu navždy jiná.

Navždy jiná pro nezbedu
co mi vaří sladce
pro jiného nedovedu
ty však - opovaž se!
přidáno 29.10.2014 - 12:09
Anonymus: dík ;-)
přidáno 29.10.2014 - 12:06
Hehe kritička jsi dobrá a básničkářka též. O:-)
přidáno 05.11.2013 - 09:41
Petr Lampadump: Dík za vysvětlení! O tom významovém matení vím, na něm je to vlastně postavené, protože "opovaž se!" může znamenat jak výhružné varování ve smyslu "nedělej to" tak výzvu "udělej to". Nebo taky něco mezi - takové rozverné škádlení, o kterém je vlastně celá ta básnička...
přidáno 04.11.2013 - 19:59
Orionka: Z prvního rýmu mám dojem, že toho "miláčka" v podstatě odmítáš. Tím pádem jsem dosadil stejný význam i poslednímu verši. Na chvíli jsem byl zmatenej, ale nakonec jsem si to dal dohromady. Básničku máš na sebe moc hezky navazující, a tak si moc netroufám něco měnit. Resp. kdybych změnil jedno, musel bych změnit i druhé a třetí a pak už by to byla jiná báseň.
přidáno 04.11.2013 - 14:57
Petr Lampadump: Vhodnější slova klidně navrhni, a pokud napíšeš, kde to bylo hůř pochopitelné, budu ještě radši :). Každopádně dík za komentář!
přidáno 04.11.2013 - 14:55
Jiří Turner: díky, akorát to zpívání bez not mi nejde, škoda :)
přidáno 03.11.2013 - 15:42
Nejvíc se mi líbí souzvučnost i význam druhý sloky. Chvilku mi dělalo problém pochopit první a třetí sloku. Já osobně bych hledat vhodnější slova, ale ten význam v tom je čitelnej. Docela hezký. :)
přidáno 29.10.2013 - 07:55
Orionka: máš pravdu, když si to přečtu pozorněji..nedrhne to.)
přidáno 27.10.2013 - 12:42
Orionko,
moc milé, tu melodii lze zazpívat i bez not. Rytmicky to určitě nedrhne, možná poslední verš významově? Aaaaasi taky ne.
přidáno 27.10.2013 - 00:05
;o)))
přidáno 25.10.2013 - 17:33
PrimaDen: Děkuji za komentář, je to jen taková hříčka. A to drhnutí fakt neslyším, asi máme každá jiné ucho :).
přidáno 25.10.2013 - 14:43
joo takové hravé to je....ten předposlední řádek mi maloučko drhne---ale dobrý:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Opovaž se! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : U hladových duší
Předchozí dílo autora : Nehořím, jen plápolám

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
človiček řekl o "Autor"sám :
Jsme stejní,ve verších ostatních hledáme sebe,hledáme odpovědi na své pocity,emoce,lásky,bolesti trápení.Jsou verše které nás přesahují a verše které teprve rostou,přesto to píše jedna velká bytost složená z lidí,Mějme tu bytost,naše kolektivní fluidum rádi,rozvíjejme ho a pomáhejme mu.S láskou k Vám všem človíček.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku