....................................................
přidáno 23.02.2008
hodnoceno 2
čteno 963(14)
posláno 0
Barbarská protekce u prostřeného stolu

Nečekajíce brzkého spojení sní, ačkoli nechtíce, rádo se připojí k ní.
Jaký je účel návštěvy tvé? Zní li barbarsky nebudu věřit ………ne…… máš- li
Myšlenku ponech si jí……………………….
Nebo jí snad chceš reprodukovat? Či produkovat?
Ne, jen tak nikdo se neshlédl v ní.

Stoupajíce od prostřeného stolu, zývajíce, kývajíce k ostatním, odehnal ji k prostým, myšlenkám hmotným.
. . . . . . . .Paralelní sezení………………….
Kdo to klepe na vrata která vedou k nám?
Jsi- li potulný pocestný který je toho hoden,,,,,,, nechť zdárně, troufaš-li s i marně přistup a prorokuj či výrokuj, v to pro co si přišel troufaje k nám. Prokurátor souhlasí?
Měl bych snad, pro tu demagogii zrádnou,? Má -li někdo námitku pádnou, či nesouhlasí někdo s těmi jenž momentálně v zdejším kraji vládnou, hmoty bez citu a……..

neskončejíce svou větu upadl v obětí, v obětí chrámu jenž poskytl svou odvěkou ale v jisté situací nevinou, jámu jenž propásl …….
Uvrhnutí…… není to po vůli mé i to se však může přihodit v membráně mé. Bylo to paralelní sezení co mě přinutilo uchopit se šance, jenž mě však zradila, ač nevědomky ztratila, poklidné stolování mé…..

Okovaná mříž se však sebejistě spustila……………. Ale copak? Divíte se snad? To mocné sezení uvrhlo, tě v zapomnění, náhlý očistec ačkoli pozdní , krouží kolem v podobě jenž se pomalu ale jistě hroutí v trosky hradu, jenž tak náhle spad…….

……………………………Tygři osudu konají svou povinnost…………………
Věru věřil že se najde tupá kost , kost co by pomohla jelikož procitla, v budoucí minulost.
Náhle se ubrus prostřel sám, je to tak snadné, páč on k vám, …………………………………………
Propásl barbary, barbary protekční,
a .. Královnu kamene
přidáno 25.09.2008 - 00:17
čti to pozadu, vzhůru nohama a ještě si to přelož do Kastilštiny voe!!!
přidáno 21.04.2008 - 22:51
uaaaa to je zmatek :o) važně to ještě patří mezi básně? ma se to číst zleva shora? nebo zprava? z prostředka? nebo podle velikosti písma? všechny možnosti mi přijdou stejně smysluplný...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Barbarská protekce u prostřeného stolu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
MakiLayla řekla o Lusy :
Známe se tak krátce a já se cítím, jakobych ji znala věky. Slova nevyjádří to, co teď prožívám... Jsem šťastná, že jsem měla tu čest ji poznat! Nabídla mi pomoc, když jsem byla v nouzi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku