když měsíc ukáže svou moc....
přidáno 18.02.2008
hodnoceno 7
čteno 3478(47)
posláno 0
Je úplněk, sedím sama v útulném pokoji domu svých rodičů. Návštěva se protáhla a já musela zůstat přes noc. Pozoruji Měsíc za okny, které laskavě propouštějí jeho dlouhé paprsky do pokoje. Nedá mi to, abych si nelehla na lenošku přesně naproti okna. Teplý letní večer mi dovolí takový přepych pobývat v pokoji pouze ve spodním prádle. Odevzdaně si lehnu na lenošku nepřestávajíc pozorovat měsíc. Je tak krásný a smyslný, když je celý. S radostí se nechám laskat jeho paprsky, jež na mém těle zanechávají stříbřité stopy.

Opravdu cítím jako by se mě sám Měsíc dotýkal, hladil mé tělo, něžně putoval po mém rozpáleném těle svými paprsky. Hypnotizovaná, hledím na něj. Vidím odlesky kráterů a cítím div ne erotickou přitažlivost. Nikdy bych nevěřila, že pouhým pohledem na vesmírné těleso, co je stovky milionů let staré, se dokáže člověk vzrušit natolik a poddat se té chvíli tak, že přestane vnímat realitu.

Představím si, že Měsíční paprsky jsou prodloužené ruce Měsíce. Vidím i cítím jak mě s nimi hladí přes malé kopečky svázané ve spodním prádle. Cítím horké doteky jeho „rukou“ na svém propadlém bříšku, cítím jak jemně tápe po mém těle oroseném potem i v tak pokročilou hodinu, kdy rtuť v teploměru ukazuje okolo 20°C. Jemné chvění, prostupující celým mým vzrušeným tělem, cítím jasně jako bych nebyla sama, ale v přítomnosti nějakého muže. Muže nesmírně vzrušujícího, tak smyslného a něžného. Sama se nepoznávám. Má snad síla úplňku takovou moc, že dokáže nesmyslné? Ano, sama to poznávám na vlastní kůži. Možná to není realita, možná je to sen, ale sen tak silný a živý, že se sama děsím co bude dál. Laská moje bříško jako největší vzácnost, jemně se dotýká kůže jež zdobí husí kůže. Po chvíli jakoby ucítím rty. Rty jemné, hebké, teplé. Cuknu náhlým polekáním, ale po chvíli se uklidním. Sen pokračuje. Sama si odepnu podprsenku, na odepínání vepředu. Chci cítit ty nadpřirozené rty na každém kousku svého těla. Nemusím čekat dlouho, jeho rty se přesunou na mé prsy a něžně si s nimi hrají. Tyhle dotyky mě posílají do jakési agonie.

Ztrácím přehled o čase, ztrácím přehled o situaci. Vnímám jen dotyky, to jak mě hladí na vnitřní straně stehen a něžně líbá ňadra. Pomalu se dostává do blízkosti mé ženskosti. O to je vzrušující, že se jí spíše vyhýbá a nutí mě tak k daleko většímu napětí a vzrušení. S nekonečným očekáváním se snažím jeho ruce směrovat, tam kde to mám nejraději, abych už konečně došla vytouženému vrcholu. Ale on se nenechá. Své ruce z mého klína schválně odtahuje. Nutí mě tak křičet zoufalstvím, ale i rozkoší. V duchu ho prosím, aby měl slitování. Ale nemá ho. Ještě notnou chvíli si se mnou hraje jako kočka s myší. Ale nakonec sotva se dotkne onoho místa, toho místa zastřeného tajemstvím ženské sexuality, ucítím vlnu tak silnou, a tak mocnou, že se celá prohnu jako luk, který je natahován tětivou. Vykřiknu slastně, ale i uvolněně. Chvíli trvá než se vzpamatuji. Klidně dýchám, a vychutnávám doznívající vlny slasti.

Mátožně otevřu oči, abych si uvědomila, kde vlastně jsem. Podívám se z okna ven a při pohledu na Měsíc, a na paprsky na mém těle, se usměji. Jako by snad ten sen byl skutečností.
přidáno 31.10.2013 - 17:37
Očividne lze s měsícem konverzovat i v jiné rovině, než kterou jsem použil kdysi já... ale stojí to za přečtení :-)
přidáno 06.07.2013 - 11:59
Tak toto se mi opravdu nebývale líbilo! Díky
přidáno 04.09.2010 - 14:23
Krása..
přidáno 16.07.2008 - 12:34
jj, neobvyklá myšlenka. Už jsem četla lecos, ale tohle bylo fakt originální!!
přidáno 20.04.2008 - 18:18
Velmi velice zajímavé. Velmi velice zajímavá představa. Chválím. Občas se mi nelíbily nějaké formulace, jazyk by mohl být bohatější. Ale představa velmi velice zajímavá.
přidáno 18.02.2008 - 16:36
Krásný sen, jen místy by to chtělo trošku slohově vypilovat, aby se v jedné větě neopakovala stejná slova, ale jinak moc dobré
přidáno 18.02.2008 - 15:22
jo, už jsem četla...;) a stále se mi moc líbí... uff

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Úplněk : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chyť mě a nepusť
Předchozí dílo autora : Věčnost

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Ann(ah)
» nováčci
Annnakss
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o lidus :
Náš šíleneček... ale občas pochybuji, že právě ona je nejšílenější... mám z ní teď děsnou radost... a doufám, že mi ta radost vydrží... její obrazy jsou nepopsatelné a krásné a vůbec... :)... jsem ráda, že jsem ji kdy poznala :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku