Pokus o skloubení německého nesmyslu s tématikou rasismu.
přidáno 25.08.2013
hodnoceno 4
čteno 1062(10)
posláno 0
Druhá karta


Ještě se nic nestalo
však dotek povětří
patrné radosti
zblízka zašustí
a do toho přijde
a tos nečekal
fake end a špígl
a budu v klídku

...
ja ja špígl


auf gestliš
chlapče poslyš
moc věcí neukradni
a možná brzo pochopíš
proč nadáváš na cikány

je to fraška

je to plyn

oblíbená hláška

a co s tím?


přidáno 27.08.2013 - 08:56
domkal: jsi dobrý

....taky bych to raději nerozváděla:)
přidáno 25.08.2013 - 21:27
Jasně, že se odradit nenechám, to by pak nemělo žádnou cenu cpát vám ty moje hlody. Jsem rád i za pouhé přečtení, vím, že strohé to uplně nebývá. A to, že člověk báseň nedočte má jenom dva původce : buď chybou autora, nebo kvůli předsudkům čtenáře.

O problematice rasismu bych diskusi vůbec nerozváděl, není nám dovoleno soudit přírodu za to, že lidé mají různobarevné kůže.
přidáno 25.08.2013 - 11:31
jestli jsem někoho naštvala, tak se omlouvám, opravdu ...
přidáno 25.08.2013 - 11:25
a já bych se toho nebála ti to okomentovat :))
no, tvou první báseň jsem nečetla, protože mě napadlo, než začnu tu sáhodlouhou zpověď číst, si přečíst recenze a pak už se mi do toho vůbec nechtělo, ale ...ále, i když ti to tam každý zkritizoval má to jeden háček a nesouhlasím ani tak se šepotem v korunách stromů, tfuj, to je dlouhé - já bych to zkulturnila na praktické ševkostr :) ne, to mě jen tak teď napadlo, nechci se nikomu vysmívat, jedno chci říct, nesouhlasím, že člověk musí mít dáno si " hrát " se slovy, příkladem jsem třebas já, nebylo mi nikdy dáno a pílí a hlavně tím, že je člověk hračička a nenechá se odradit, což ty koukám ne, to já bych hned každému nadala, co si to dovoluje mi říkat pravdu do "očí" a ještě ne mezi čtyřma ...:)))))
no k této básni....:

konec je výstižnej ..hlavně to :
chlapče poslyš
moc věcí neukradni
a možná brzo pochopíš
proč nadáváš na cikány

...ano, rasismus je možná hodně i o prázdných fraškách( flaškách), dále o oblíbených (zbytečných) hláškách a neschopnosti vlády - tak už asi 30 let .... něco řešit....to je vše...., my normální občané toho moc nevyřešíme, vláda by to jistými kroky, které měly být ale už nejméně dvacet let provedeny, mohla zvrátit a žádný rasismus ani bílý, ani černý tu být nemusel....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Druhá karta : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Školní vestibul
Předchozí dílo autora : Čecháčství s předsudky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku