Fantasy recept pro pobavení.
přidáno 23.08.2013
hodnoceno 12
čteno 1338(12)
posláno 0
700 g dračích prsou
60 g kořene mandragory
2 supí pařáty
4 dl rusalčí krve
1 dl lektvaru na dobré trávení
olej, pepř, sůl, cukr, kakao, kmín, česnek, kaviár, ančovičky, pomazánka z jednorožce, plátek citronu


Postup:
Dračí prsa nakrájíme na silnější plátky, osolíme, opepříme, posypeme cukrem, kakaem a kmínem a prudčeji opečeme na oleji po obou stranách, dokud se nevytvoří kůrka. Pak prsa vyjmeme, přidáme rusalčí krev a orestujeme na ní na plátky nakrájené osolené supí pařáty, přidáme na lupínky nakrájený česnek (lidé alergičtí na česnek a upíři použijí místo toho cibuli nebo generickou potravinu s příchutí česneku) a nakonec na jemno nakrájený kořen mandragory.

Směs zalijeme lektvarem na dobré trávení, přidáme dvě polévkové lžíce pomazánky z jednorožce (uctívači jednorožců použijí pomazánku z kentaura, krávy, nebo ze sóji) a dusíme pět hodin na mírném ohni.

Necháme směs pět minut odstát, pak s ní polijeme prsa a podáváme s kaviárem, ančovičkami a plátkem citrónu (lidé alergičtí na citrón použijí místo toho plátek limetky nebo generickou potravinu s příchutí citrónu). Možno ozdobit šlehačkou, ale nedoporučuje se to, protože to vypovídá o špatném vkusu kuchaře.

přidáno 09.03.2014 - 07:23
Ajdalas: :-)
přidáno 09.03.2014 - 07:23
Johanka: Nad tím jsem neuvažoval. Asi bych zašel do pohádkového supermarketu. :-D
přidáno 08.03.2014 - 21:42
...upíři použijí místo toho cibuli nebo generickou potravinu s příchutí česneku... >> Libový Davide :-D
přidáno 08.03.2014 - 21:34
A kde bys sehnal suroviny? Vyvraždil celý pohádkový les? :D
přidáno 24.08.2013 - 08:33
Severak: Nevím. Nad tím jsem nepřemýšlel. Ale podle komentářů ostatních bych řekl, že spousta lidí by to chtěla ochutnat.

A pokud máš něco proti rusalčí krvi a dračím prsům, nic ti nebrání použít místo nich generické potravinové náhražky s vhodnou příchutí...
přidáno 23.08.2013 - 21:07
To zní jako obřad Ašk-Ente... ne, vážně, zní to dobře, dokonce mám hlad :D
přidáno 23.08.2013 - 20:02
Davidsoft: Pro koho ten recept je? Pro gluma? Ne každý asi jí rusalčí krev a dračí prsa…
přidáno 23.08.2013 - 16:42
BorůvkaB: Schoval bych, kdybych měl. Zatím je to jen recept.

Stejně si myslím, že když vydávají kuchařku, ani všechny ty recepty nezkouší. To by se jim dost prodražilo, když je v jedné knize třeba tisíc receptů.
přidáno 23.08.2013 - 16:31
mannaz: Meluzina: BorůvkaB: Děkuji za komentáře. Mám radost, že vás to pobavilo. :-) Fotografie ale asi zatím nebude.
přidáno 23.08.2013 - 16:16
:D Palec nahoru, tohle se ti opravdu povedlo... A ze mi kousek schovas??? Mohlo by to byt zajimave...
přidáno 23.08.2013 - 16:13
Nejlepší je ta poslední věta :D PS: Oooo, má Rusalko bledá...ještě aby nebyla bledá, když doslova krvácí pro kus žvance...
přidáno 23.08.2013 - 16:00
:-D Jo to zní celkem snadno. Téměř pro začínajícího kuchaře. Ještě by to chtělo fotku.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dračí plátky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O prezidentu Eichlerovi
Předchozí dílo autora : Zájmy a city (5. a 6. kapitola)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku