přidáno 18.07.2013
hodnoceno 2
čteno 1620(21)
posláno 0
Někteří primáti maj´ chápavý ocas. Pyšný ocas plný porozumnění. Plný jakoby jaksi vlastně jakýsi cosi ocas, co všemu rozumí ve smyslu tom, že ať už padni komu se nelení či podobně a zamane.. Anebo jinak- vsaďme se o všechny peníze někoho jiného. Tomu fandí pravidelně někteří, co volí.namísto toho, aby se na volby netěšili a nemysleli si, že Mistra Kalouska budou trhat koňma či ještě zdrženlivěji - ať se lůza poměje - za jednu ruku tahá Zavadil, druhou Slávek Popelka a nohy střídavě Bárta s Johnem a řekněme Zaorálek s mým sousedem se shora. Ten není tak vzdělaný. Zato je často (vlastně jakoby bytostně cosi transcendentně – to nevím, kurva, co je - furt) nemocný. Jeho nemoc propuká již zrána a on musí do klenotnice. Nikoli desítky schodů nahoru a dolů a s horečkou. Jen pár stupňů k pokladnici a k tomu něco tvrdých ostrých hran coby výzva. Potom do teska. A ne vždy to dopadne dobře. A tedy a pněme. Nechť stuhy rudožluté - Moebiův pásek na všecky strany - se napňahňují až k prasknutí a z ramene vytržená ruka byvšího Lorda Strážce pokladu a prezidentské šavle v poslední křeči strhne z hlavy čepičku zavržených živlů zakrývající tvář Mučedníka, kterého lid káral a domluvil mu. A veliké světlo zjeví se na nebi a neřekne nic. Je to jen světlo. Je to logické. Třeba ráno, když není zataženo, taky se zjeví veliké světlo. Toto světlo je Slunce.. Když máte internet a třeba umíte i číst či dokonce rozumět napsanému, potom, když si najdete v kolik ráno Slunce vychází, tak si potom na balkoně podle Slunka, jak vyjde, můžete napravit hodinky.

P.S. ..aspoň tak jsem to vykomunikoval. Spánebohem...
přidáno 18.07.2013 - 16:02
Trosku spatne zarazene ale budis :)
přidáno 18.07.2013 - 09:38
tak to mě po ránu opravdu rozesmálo...ačkoli to tak k smíchu vlastně není :-DDD

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Někteří primáti maj´ chápavý ocas : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : jemně je mě líto
Předchozí dílo autora : Přání

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku