Slyšíš mě ?
přidáno 13.04.2013
hodnoceno 0
čteno 794(10)
posláno 0
Lehký dotek pírka, jak vítr, co si pohrává s vlásky ustrašené osoby tam v pláních.
Prázdný pohled, ústa v úžasu otevřená a tělo jemně se klepající v tom závanu strachu. Hazard ? Ale s čím vlastně ? Hazarduješ sám se sebou .. Proč vlastně. Opět cítím tvůj prázdný pohled, netuším co se ti děje v hlavě. Opakuju ti to denně, to jedno slovo .. "PROČ"
Tvá odpověď je chladná, studená..bez citu. Odvracíš pohled .. opakovaně si prohlížíš pravou ruku .. Nechápu tvoje chování.
Odpověď je ale naprosto jednoduchá .. máš rád rizika, máš rád adrenalin, máš rád pocit.. že ty v rukou držíš svůj život, a ovládáš ho. Že jsi jediný člověk na celé planetě, co ovládá tvůj život.. že jen ten způsob je drastický !
Opakuju ti stále .. "Peio, nám na tobě záleží.."
A ty mi odpovídáš slovy, které mě tak trápí a děsí .. "Dej mi zbraň, a rozhodnu o životě desítky lidí.. Dej mi šanci, a dokážu jich zachránit tisíce.. "

I write, because nobody listens ..

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Temnoty 4 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pád
Předchozí dílo autora : Temnoty 3

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku