přidáno 09.04.2013
hodnoceno 3
čteno 1080(11)
posláno 0
Seděl tam na zábradlí. Dávno umlčený balkón mu byl milenkou, kterou tak chladně přehlížel. Ani se nehnul. Ta pokora, s níž se díval do protějších oken.. Tajil se mi dech. Hejna přívrženců lákala ho k tanci na obloze. Ani se nehnul. Přála jsem si vidět jeho tep, útroby z oceli. Jak je možné, že byl tak klidný? Ještě dlouho jsem se za ním otáčela. Ani se nehnul. Voajér oslizlých ulic vprostřed zkrouceného města. Mlčelivý strážce, snad tvor toužící po kráse. Zapálila jsem si cigaretu, přemýšlela jsem. To já jsem ten zjizvený dům s řadou potemnělých oken. To na mě se díváš a snažíš se nedát najevo svou přízeň. Ani se nehneš. Netuším, kde jsem. Možná jen tvořím celek usínající čtvrtě. Jsem nevábná, lehce mě přehlédneš. Jsem rohem pro drzého ohaře. Ani se nehnu. Ta pokora, s níž snáším každičký další den. Bereš mi dech. Můj příteli na balkóně.. Proč nevzlétneš?
přidáno 10.04.2013 - 13:12
little.dream: uzasna metafora!!!!
přidáno 09.04.2013 - 22:58
Yana: Líbí se mi, jak pokaždé pochopíš podstatu myšlenky, kterou se snažím převézt na papír. Děkuji.
přidáno 09.04.2013 - 22:22
hm, kdo jsi ty, jsi tím co si myslíš, kdo nebo co je on, "sledujete" se, možná jen tvoříte část celku, koho, čeho? já miluju tvá zamyšlení, dlouho jsem je nečetla

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Černý pták : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jen pro tu sklenku..
Předchozí dílo autora : Na protest obavám

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku