Ano, další tragédie... co jsem napsala. Vím, je to blbost.
přidáno 05.04.2013
hodnoceno 1
čteno 849(10)
posláno 0
Nechtěla jsem zpátky ten pocit. Nikdy jsme ho už nechtěla zažít. Snažila jsem se než jsi se objevil. Snažila jsem se dokázat, že mám na lepší já. Bohužel, tvůj vnitřní ďábel, mě přitáhnul a drží mě. Každej tvůj pohled, i když po mě zrovna něco chceš, jo, je zdrcující. Chytit tě a políbit. Pořádně.

Moje tělo jásá při každé tvé vyděračské puse. Když mě pokoušíš a snažíš se mě naštvat, nebo když si se mnou jen tak hraješ a děláš si ze mě srandu. Ty chvilky, když vedle tebe sedím a pozoruji tě.
Mé teplo, můj svět. Pusu chci od tebe hned, aspoň malou, jakou mi dáváš vždycky. Pak obětí přátelské, co chybí mi... lidsky.

Jsem malej tragéd.
přidáno 05.04.2013 - 09:00
Bud na to pišná,můžeš být vetší tragéd a snažit se o nemožné.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Noční tragédie : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kolečko
Předchozí dílo autora : Sáček bolestí

» narozeniny
Noira [16], Mins [16], TualKraplak [15], jannulka8 [14], Hellhor [13], Oxfethriel [13], Lisbeth S. [13], silver_fox [12], Tereza Vlašánková [10]
» řekli o sobě
Máta řekla o Amelie M. :
Fascinuje mě její humor a nadhled, do kterého dokáže zabalit životní moudrost a když je potřeba, okořenit ho i špetkou hořkosti. Umí mě rozesmát i rozplakat a to se povede málokomu. Krom toho je nesmírně milá čtenářka a velká podpora. Díky!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku