Nemám ráda drogy, alkohol, cigarety, ale to neznamená, že se neumím bavit. Nemám ráda falešné lidi a o to víc mám nepřátel, protože nemám problém říct člověku do očí, co si o něm myslím. Lepší to asi není, ale férovější určitě.
přidáno 01.04.2013
hodnoceno 11
čteno 968(17)
posláno 0
Stačí se zastavit ve spěchu, v ruchu,
nechat volnou ruku svému zvídavému uchu.

Člověk se dozví, co lidé dnes dělají,
že slečny za rohem lajnu si šňupají,
že chlapci za školou trávu si hulí,
že nad společností pláču jako nad cibulí.

Spousta povrchních, falešných tváří,
jen co vás potkají láskou k vám září.

Jen co se otočí vaši rádoby milí,
pomluvy ze svých úst vesele střílí.

Všechny ty zmetky bych střílela dělem,
za pravdu, upřímnost zaplatím tělem.
přidáno 06.06.2013 - 15:11
pěkná opravdu pěkná báseň moc se mi líbí jen tak dál :-)
přidáno 15.05.2013 - 11:15
Šňupání je na nic, bolí z toho nos. Šlehání má lepší nájezd a vydrží dýl..
..ale já už to taky nedělám.
přidáno 10.04.2013 - 18:36
KlarKoss:
Souhlasím s Yanou: Zůstaň svá! Když jsem se poprvé podíval, kdože to před tím zabloudil na moji stránku, zapůsobilas na mne pozitivně, pořád mám dojem, že Tvá Tvář je mi povědomá, třeba jsi dcera někoho, kdo mne kdysi okouzlil, každopádně po Tvém sdělení v perexu jsi mi ještě sympatičtější.;o)
* Drogy, kouření i přemíru alkoholu taky nesnáším a následné vytahování se či dokonce agresivitu přímo nesnáším. Kdo se neumí bavit přirozeným způsobem, tomu nevěřím ani v jeho změněném stavu vědomí...A nedá se mu důvěřovat...;o(
Pokud jde právě o ty cigarety, vyjádřil jsem se to dost srozumitelně v básni: Tak zahoď už tu cigaretu!
přidáno 02.04.2013 - 17:10
jasně to chápu, že tohle tě rozčiluje, zůstaň ale za každou cenu svá, nepodlehni davu, ale to ti asi nehrozí (-:
přidáno 02.04.2013 - 14:21
Yana: :-) Já Vás chápu. Nemám nic vyloženě proti svým vrstevníkům, jestli je baví kouřit krabku denně, utratit za drogy tisícovku týdně.....moje věc to není. Nevím proč k tomu všemu mám tak šílený odpor, přitom jsem nikdy nikým nebyla vedena k tomu, že je to ZAKÁZANÉ. Jen mě mrzí, že mě tato společnost lidí, ve které MUSÍM být netoleruje. Že si klidně ve třídě zapálí, že mi na lyžáku poblili celou postel...to se mi nelíbí.
přidáno 02.04.2013 - 11:43
mám ráda tyhle " úvahy" ve verších, tedy musím uznat že hned první sloka mě vtáhla, ta je nejpovedenější, jinak jasně je to taková rýmovačka, ale s myšlenkou s kterou se naprosto ztotožňuji. Také nesnáším přetvářku, lež, neupřímnost. Jen já zastávám názor, že mládí je pořád stejné, jen žije v jiné době a ta doba si ho nějakým způsobem formuje. Jestli mě chápeš, nezastávám názor že dnešní mládeš je horší než dříve, je jen jiná, zformovaná jinou dobou.
přidáno 02.04.2013 - 10:55
Marbal Škutin: Děkuji moc, udělal jsi mi radost :-). Můj svět taky není černobílý, jen jsem poukázala na věci, které mi vadí.
přidáno 01.04.2013 - 21:43
Mocinky okouzlila, jak názorově, tak zpracováním. Už od anotace jsem to hltal jedním dechem a musím souhlasit téměř se vším, co stojí v textu. I když svět není tak černobílý, jak by se z této básně mohlo zdát. Pěkně zrýmované. Mně se to opravdu hodně líbí.
přidáno 01.04.2013 - 20:11
alexis: Děkuji, jsem ráda za "soucítění" a za upozornění na překlepy :-D. (Vždycky si to po sobě čtu, ale dneska jsem byla nějaká slepá :-D)
přidáno 01.04.2013 - 19:49
Mně se líbí (ale na děti se nezlobím; tak nějak jdou, možná i trochu dál, ale pořád v duchu tradic. Není přece důvod, ani vůle nic měnit; zvlášť po volbách...sorry, za politiku:-)))). Ať ti to vydrží:-).
přidáno 01.04.2013 - 19:38
povedla se, jo jo..pravda pravda....dnešní děcka jsou zvrácený...doslova... jen bych asi napsala "nad cibulí" a "zmetky", přeci jen zmentky jsou divný :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Naivita : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ty
Předchozí dílo autora : Likvidátorka

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Sokolička řekla o Boleslava :
Máme toho hodně společného (myslím), zejména co se sportovců týče (pro tebe ale s dobrým koncem, což je super). A naše - vaše Plastic walkway s.r.o. leckoho nadzdvihly ze židle.:o)) Kromě toho je to jedna z nejnadanějších autorek tady(aspoň podle mě).
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku