přidáno 28.03.2013
hodnoceno 2
čteno 874(13)
posláno 0
Vždycky jsem chtěla mít život jako z pohádky,
ale už vím že všechno byli jen hrátky.
Já na to mám smůlu vždycky si najdu někoho komu dám já více citu,
vždycky miluji více než ten dotyčnej ale už taková nebudu nechám si kousek srdce pro sebe a nebo spíše už ho nikdo nedostane,
bojím se vztahu, bojím se co bude a ted skládám jen básně nebot mé srdce už nežije.
Mám tam prázdno a vždycky dopadnu až na dno.
Pořád do kola plavu a nikdy jsem neplavala ale ted už jsem na břehu a za to jsem ráda.,
jsem rádá za to že jsem sama nebot naše láska nebyla ta pravá.
Ano já tě milovala a i stále miluju a snad časem přestanu.
bolí to pořád stejně tak jako když spadneš na zem a trvá dlouho než se to zahojí rázem.
Chci být už konečně štastná a né se jen trápit a trpět bolestma.
Srdce mi stále bije prudce. Nikdy tě nechci potkat a snad ani nepotkám to jak jsi mi ublížil a to dvakrát.
Dala jsem ti šanci a myslela jsi že to co říkáš že je a snad bude pravda ale bohužel ted už vím že jsi sprostej lhář a zahráváš si s citama.
Vždycky když bylo něco pro mě zlé bylo pro tebe dobré.
Když jsem žárlila a byla hnusná že si píšeš z jinýma tak si na mě ještě řval jakoby jsi mě vůbec nemiloval.
Nikdy ti nevadilo že já jdu s klukama ven vždycky jsi řekl jo běž a žádný obavy jsi neměl .Se ani už nedivim vůbec jsi mě nemiloval já už to pochopila jen jsi mě využíval.
Rodiče měli pravdu a už vím že je vždy a ve všem poslouchat budu.
Jsou pro mě vším a udělala jsem chybu že tys mi byl přednější.
Ale ted už jsem štastná za to co jsem protože kdyby nebylo mé kámošky tak jsem na dně hluboko a za to jí jsem vděčná moc díky zlato.
Ale už v životě vím co je dobré a co špatné pochopila jsem to a snad neudělám příště to samé.
Poučila jsem se a nevím jestli dál budu někomu věřit ,nebot v sobě mám zlost a taky nervy.
Budu mít problém důvěřovat, a tobě můžu za to poděkovat. Nemám chut už věřit,
nemám už cit pro koho tu být, nemám v sobě už nic ty jsi mi to nechal vzít.
Vše jsi to zahodil jak hračku nebo spíš jak hadr do kterého se utřeš dáš ho do pračky a dlouho trvá než uschne.
Ale jednou se ti to pomstí a sám poznáš jak to bolí a že to není sranda si jen tak záhrávat pak na to doplatíš a já věřím v tom že ty si to všechno uvědomíš.
Nepřeju ti zle protože vím že by se to zas mohlo obrátit proti mě, ale už tě nikdy nechci vidět ode mě pryč běž vzal jsi mi všechno a včetně srdce mé.
Jsem ráda že jsme od sebe daleko protože vidět tě to by se mi ještě zhoršilo.
Vylévám si mé srdce sem protože tak vím kdo doopravdy jsem.
A vím že stále dělám chyby, ale snažím se to napravit moc snažím a taky se sama sebe vážím, že jsem alepson dokázala to co jsem chtěla ted začnu na novo a odznova.
Budu se snažit na vše zapomenout i když to co se stalo mám každý den před očima a nejde to, ale snad časem ano.
Doufám, věřím, tuším já vlastně sama nevím.
Ale vím že jsi z toho nedělá nic, to je dobře at je v pohodě on vlastně ke mě nic necítil.
Jen si semnou hrál ale já to i tak nepochopim ze dne na den je vše pryč a odejde jakoby nic.
Láska to nebyla, já sama nevím co to bylo a takovou dobu co jsme spolu byli nechápu v čem byli ty chyby.
Ale tak ted už to je jedno, já půjdu dál at to je tak jak to dopadlo.
Čas je čas mé srdce začne pro někoho bít časem zas a snad.
přidáno 29.03.2013 - 13:45
taron: děkuji za upozornění,..a děkuji za komentář :)))
přidáno 29.03.2013 - 13:33
Adélko, oprav si pravopis...
Moc smutné, dívka, co zjištuje, co je láska..., možná už bude vědět, co láska není...
a vlastně je dobře nedůvěřovat, buď ve střehu, křehkého srdce, jako máš ty, by bylo škoda :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
zklamání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nedokážu to

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku