Nově nalezaný fejeton (zamyšlení?) z druháku... :)
přidáno 27.03.2013
hodnoceno 1
čteno 1560(13)
posláno 0
Dinosauři

Dokážete si představit, že vám místo vašeho labradora přináší klacík malý coulosaurus, když jdete do krámu nekupujete kuřecí řízky, ale sauropodí a váš tatínek daroval mamince k vánocům tašku z ornitopoda a ne z krokodýla. Ano? Pak takhle přesně by podle mě vypadal svět s dinosaury. Někteří by byli vychováni jako domácí mazlíčkové, z některých by se stali ohrožené druhy a někteří by se prostě využívali pro jejich maso, kůži či něco jiného, co si člověk zamane.

Vše by se to trochu časově posunulo, ono by možná trvalo trochu déle, než by se lidé probojovali na vrchol „žebříčku“, s těmito monstry za zády. A zvířata, která známe z dnešní doby by zůstala navždy jen výplodem fantazie, která by reagovala na otázku „Co by se stalo, kdyby tady nebyli dinosauři?“.

Ovšem jsem si jistá, že někdo má jiný názor. Možná, že člověka moc přeceňuji… Možná by nedokázal zkrotit taková monstra… A hlavně nesmíme zapomínat, že dinosauři by se vyvíjeli. Mohla by snad za nějaký čas příroda dohnat dinosaury k takové evoluci, v jaké by se začali podobat člověku? A možná ho i v něčem předčili?
Člověk se vyvíjel miliony let, a za tu dobu se, s menší nadsázkou, z opice stal ten, koho dnes nazýváme člověkem. Tak proč by se za dobu, ještě delší, nestal z nějakého troodonta, dinočlověk?
Je možné teda předpokládat, že pokud by dinosauři nevymřeli, nechyběli by na této planetě jen zvířata jaká známe dnes, ale i my samotní?

Pak můžeme být ještě rádi, že nějaký ten velký meteorit kroužící vesmírem se nad námi smiloval a ukončil dobu dinosaurů, aby se na této planetě mohl zrodit ještě děsivější predátor, který by se postavil na vrchol. A tak přišel člověk.
přidáno 24.02.2014 - 16:49
Ano, chyběly by tady zvířata jaké známe dnes. Takže žádné podmanění dinosaurů pro komerční účela člověka by se nekonalo.. :P

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dinosauři : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ...
Předchozí dílo autora : Duše

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku