přidáno 09.03.2013
hodnoceno 6
čteno 978(11)
posláno 0
Štěstí je pouhý okamžik ,
v tu chvíli ,
se cítíme na světě krásně,
ale přijdou i časy zlé
a štěstí najednou pomine,
neustále ho hledáme,
aby nám bylo líp.

Štěstí je často pomíjivé ,
najednou z něčeho radost máš
a v zápětí slzy z tváře utíráš .

Štěstí je nádhernou ozvěnou ,
co se stále vrací ,
kapkou v moři ,
co pozvolna se ztrácí .

Štěstí je když má někdo někoho
rád ,
je vrtkavé
a můžeš často zažít i velký pád,
v tu chvíli tě opouští
a ty to tak musíš brát .

Štěstí je malý zázrak,
který touží každý mít ,
ať už chce bohatství ,
nebo jen v klidu žít.
přidáno 10.03.2013 - 23:22
Napsat báseň o štěstí je kumšt.
U mne máš plus za to, že jsi se o to pokusila.
přidáno 09.03.2013 - 20:13
Text by potřeboval předělat.
přidáno 09.03.2013 - 11:07
Nemá být v předposledním řádku " v " bohatství ?
nebo v klidu žít ? ...možná se pletu, promiň.
No, co k tomu, pravdu podle mne mají všichni dole pode mnou...je to úvahovka, ale takové zrovna já miluji...je to stručné, jásné , výstižné a zároveň si tam může každý naasociovat, co zrovna mu proudí v hlavě :))) ale hlavně , mě tvá báseň uklidnila...dala jsi nám(mi) kus sebe...a to je cenné, pro mne cennnější, než cokoliv na světě - dokonce i než to bohatství :)))
přidáno 09.03.2013 - 10:48
Tak tohle je bomba není na tom nic probírat
přidáno 09.03.2013 - 10:09
Zdravím, musím se přiklonit z větší části k Vivian, také mi to přijde jako úvahová pocitovka, která postrádá trochu více obrazů, obratů, možná nějaká ta metafora by neuškodila, ale celkový dojem to přesto zanechalo dobrý. Ale jak říká Vivian, spíše dojem z autora, než-li z básně jako takové.

Když jsem si to četl, tak mě hned napadlo, že by mohla být třeba v čítankách, nebo ve slabikářích, aby sloužila jako poselství dětem, i když proto by bylo lepší, aby člověk měl po přečtení té básně spíše trochu pocit štěstí. Takto je ten pocit takový, že štěstí je vlastně na nic :-).
přidáno 09.03.2013 - 09:50
Tak já jako vždy řeknu to, co cítím.
Jak už jsem zmínila jednou, z tvých básní jde energie, ale to bude tím, že půjde prostě celkově z tebe. Je to cítit v těch básních, což je zajímavé. Tím vytvoříš takovou vzdušnou omáčku, která něco sděluje lidem. Ale spíš mám lepší pocit z toho vjemu, který jde z tebe, než z té básně jako takové. Jen popisuješ štěstí, tak jak ho vidíš, je to spíš úvaha než báseň a s těmi rýmy to není moc dobré, co naplat. Takový mám pocit, že je to prostě úvaha a popis jistého pocitu. Možná by bylo lepší ho popsat nějak barevněji, aby člověk po přečtení také cítil trochu toho štěstí. Navíc štěstí nepřichází, to si musí každý vytvořit sám v sobě samém, myslím.
Tož tak.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Štěstí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tma a stín
Předchozí dílo autora : Jsi

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku