přidáno 08.03.2013
hodnoceno 19
čteno 1019(16)
posláno 0
https://soundcloud.com/bms_audio/kosheen-waste-bms-rmx

...
..
.

možná spadly dráty
možná ztrácím se mezi
srdečními zvraty

možná udeřila
bouře
hravá
sluneční

možná jsi fakt byla
ta pravá
a teď jsi - smuteční

možná svět se zblázní
no a co?

v poezijní
lázni
ala Picasso

sním všechnu mlhu
všechny vločky do stran rozdělím
všechna krása
se vlila do jar
které někdo odnesl

protože svět je krásný
protože máš tu moc
sílu
protože je nás dost
odevzdaných životnímu dílu

svět je náš

nadechni se

a na zádech ucítíš mou dlaň

nikdy jsem na žádné jiné straně nestál

( než na té Tvé )

.
přidáno 21.03.2013 - 13:14
zkouším se nadechnout
a cítím tvou dlaň
sílu
energii

děkuji
přidáno 15.03.2013 - 21:21
hahaha - nez ty sneses trochu kritiky tak to ja snesu vajicko
přidáno 14.03.2013 - 22:55
cm.: koukám, že se čím dál lechčeji necháš vytočit - nechceš mě zablokovat i tady?!
přidáno 14.03.2013 - 07:44
Ale jo, Kosheen jde
přidáno 14.03.2013 - 01:49
Viviana Mori: mám s tímto autorem léta létoucí podobnou zkušenost přesto ho ráda čtu
přidáno 10.03.2013 - 15:42
Viviana Mori: ne já si to neberu jako útok, neboj..
jen mě to z blíže nespecifikovaných důvodů trochu vytočilo, přiznávám, co už.. nejsme všichni z ledu, i když se to snad očekává..
tak pokud jsme reagaoval nepřiměřeně, - moje omluva
přidáno 10.03.2013 - 12:51
cm.: No co se ale dá dělat, když jakýkoliv odlišný názor, nebo nejednoznačně pozitivní, si autor veme, jako zlý útok? To je pak těžký.
přidáno 10.03.2013 - 01:35
miroslawek: jo když se dva hádají třetí se směje :)
přidáno 09.03.2013 - 23:42
vzhledem k diskuzi proběhnuvší pod textem se nad ním mohu jen zlehka pousmát
přidáno 09.03.2013 - 23:06
Zamila: díky, díky dvojnásob :) kolikrát ani nevím co všechno ve svém dílku mám :)
přidáno 09.03.2013 - 22:56
Viviana Mori: myslím že jedinej kdo se tu uráží a naváží do někoho jsi Ty :) ale takových... je všude plno :)
přidáno 09.03.2013 - 15:40
Ty přerývané rýmy se mi líbí, zastaví se to, rozběhne, má to svoje kouzlo - a dělá to Tvou báseň vážně jedinečnou - hned vedle pěkný myšlenky :-) Pěkná ... :-)
přidáno 09.03.2013 - 14:45
Nestarejte se, co znamená můj nick. Je to jméno jako každé jiné. :-))) Fajn, koukám, že pán je uražen. Koukám, že kolonka "trochu kritika snesu" by se měla pozměnit na "nesnesu žádnou kritiku, pouze mne chvalte, kdo mne nechválí je mimo". Přehnaná reakce, myslím si. :-)) Ale co už... Nikde jsem neřekla, abyste, velevážený autore něco mazal, jen jsem řekla svůj dojem, už vím, že to u vás nesmím. Jiných autorů je tu dost, tak budu číst je, někteří o mé komentáře stojí, tady ne, co se dá dělat, aspoň nebudu ztrácet čas. Na pozitivní komentáře jste ani nezareagoval, jen se tu obouváte do mě, co jim třeba poděkovat? Jo, trochu pokory a půjde to lépe. Hodně štěstí.
přidáno 09.03.2013 - 13:30
Viviana Mori: na to mohu už jen říct: jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.. a jasně, nakonec mě to může být celý jedno.. z jednoho, dvou, nebo 3 názorů.. co mi přijdou mimo.. se nezblázním.. s že se tady mimoňů najde :)
dnes už začínám chápat co mi jeden autor svěřil před lety..

ano, až budu chtít poradit jak z básně vymazat nezáživné rýmy a jak to "udělat ještě lepšejší" jistě vás všechny obešlu :) aby to "zbytečně nesvazovalo"

jen sem decentě odkázal na jiné autory, pokud slečna/paní má jiný vkus, díky za návštěvu.

mimochodem co znamená ten Váš nick?
přidáno 09.03.2013 - 11:19
No to je zase reakce, která mne opravdu dojímá. Copak jsem řekla, že tam máš dávat rýmy? Jen jsem řekla svůj dojem, jak já můžu vědět, jaká báseň bude, když ji čtu? Proč bych neměla chodit a číst? Mne to přišlo jako volný verš, kde se vyskytlo pár rýmů. Asi tedy blbě čtu, no. Ani názor se tu nesmí říct, ok, budu si to pamatovat. Sodoma gomora. :-)) Asi jsem to dnešní ráno tady s pochvalami přechválila. :-) A navíc, když už se cítíte (tak si tedy budeme vykat) dotčen, tak bych ráda upozornila na mou část komentáře, kde říkám, že tam jsou pěkná místa a že to není špatná báseň.
přidáno 09.03.2013 - 11:12
Viviana Mori: no to asi záleží na oblibě buď vázané nebo volné poezie.. chodit k někomu ale říkat aby tam dal rýmy a bylo by to tak lepší.. by mi přišlo dost ujeté :)
takto si můžu jen myslet - že sami kritici neumí sehnat dvě rýmující se slova k sobě.. bez urážky :)

Takže.. pokud nesnášíte vázané verše.. rýmy.. nemusíte ke mě vůbec chodit!!!

to není totiž spor o kvalitu ale o podání, děkuji :)
přidáno 09.03.2013 - 10:39
Taron má pravdu, jsou tam pěkná místa, někde ty rýmy ani neruší ale zase (a s tím prostě mám vždycky problém, bohužel) ty rýmy - zbytečně svazují. Rýmy jsou fajn, pokud opravdu zvládáš třeba rytmus nebo třeba (to je tento případ) je vložíš do volného verše, ale lepší je je tam dát tak, aby byly nenápadnější, podle mě a dá se to udělat i jednoduše tak, že ta slova, která se mají rýmovat, nebudeš spát na konec řádku. Ale to je jen můj postřeh, tady nevím, jestli by to pomohlo. Od té části, kde je picasso, se mi to líbilo více. Není to špatná báseň, ale mám pocit, že jsi z ní těmi rýmy trochu ubral. Mohla být klidně ještě volnější.
přidáno 09.03.2013 - 09:03
...jsou tam moc pěkná místa a je jich tam více než dost, konec je opravdu vydařený :)
přidáno 09.03.2013 - 02:37
Pěkné, rychle to plyne, i když místy se zadrhává rytmus. Název zvolen poutavě, i když já bych ho uvítal s velkým písmenem na začátku, ale to je drobnost... ten konec je povedený pro mě nejvíce, vyvozuje mi subjektivní pocity... dobře podané...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
přerušená komunikace : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : nářky andělů
Předchozí dílo autora : Stěny mezi námi

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Sebastián Wortys řekl o Singularis :
Systematick-á/ý genderfluid intelektuál fascinovan-ý/á veřejnou hromadnou dopravou, kter-á/ý mě kontaktoval(a) v reakci na závěr knihy Vtiposcifilo-z/s-ofie a mou aktuální poptávku po lidech společných zájmů. Díky n-í/ěmu jsem se, podobně jako Severak, dozěděl o psanci.cz.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku