přidáno 11.02.2013
hodnoceno 11
čteno 960(15)
posláno 0
Když procházim takhle ulicí, sleduju ty ostatní lidi, co si každej den ťapou za svym důležitym úkolem, říkám si, proč já takovej nejsem. Proč já vlastně nejsem takovej ten pečlivej chlapík, co ráno vstane, udělá si kafe a tak?
A občas si takhle sednu na lavičku v parku a sleduju ty malý prevíty, jak běhaj sem a tam, hrajou si na policajty a zloděje, viděj v každý prkotině něco mnohem většího. A já sedim a vidim místo hada klacek a to i když vim, že by to had moh' bejt! Proč?

No, možná proto, že takovej prostě nejsem.
přidáno 08.01.2014 - 19:58
Nesnáším malý děti. Ze srdce je nenávidím. Některé jsou fajn, když nemluví.
přidáno 15.02.2013 - 15:40
V tom případě se náčelníkovi omlouvám, jakmile je dílo nelogické úmyslně, utíkám pryč.
přidáno 15.02.2013 - 15:35
Nebo tomu Náčelník nechtěl dávat smysl, ale to nikoho nenapadne... Přitom je Náčelník platonický dadaista.
přidáno 14.02.2013 - 21:46
taron: Jo, na té větě úvaha stojí, ale tak, jak je napsaná, vzbuzuje téměř schizofrenii. První věta vlastně znamená: Vidím (s jistotou) hada, ale říkám si je to klacek. Na to navazuje druhá (dost nesmyslná), že by to had přece jen mohl být.
Buď je náčelník rozpolcená osobnost (což si nemyslím), nebo jen špatně vyjádřil myšlenku, že prostě všude předpokládá klacek, i tam, kde by doopravdy mohlo jít o hada.
přidáno 13.02.2013 - 18:05
"A já sedim a vidim místo hada klacek a to i když vim, že by to had moh' bejt!"

..no já myslím, že zrovna na této větě ta "úvaha"stojí:)))
Moc zajímavě a krásně sepsáno...o převracení skutečností naruby...z horšího v lepší...i když si jsem vědom nebezpečí:)
přidáno 13.02.2013 - 13:49
;o))
přidáno 12.02.2013 - 15:11
Když dílo, tak dílo, ale jak napsal PetrK - úvaha, ne povídka.

A z hlediska logiky té "úvahy" je nádherně ujetá věta: "A já sedim a vidim místo hada klacek a to i když vim, že by to had moh' bejt!"
přidáno 11.02.2013 - 23:00
Náčelník Holá Ruka: tak ja take vyjadril muj nazor tvuj ti neberu :)
přidáno 11.02.2013 - 22:58
Devils_PIMP: Ty si to dávej kam chceš ;) Pro mě je to dílo, ne zápisek.
přidáno 11.02.2013 - 22:37
promin asi se nastves ale tohle bych dal sis do deniku - nu
přidáno 11.02.2013 - 19:03
...protože to byla jen užovka:-))). Hezká úvaha.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Trochu oduševnělého porozumění : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Poloviční vztek
Předchozí dílo autora : Výhled na myšlenkovej obchod

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o lidus :
Náš šíleneček... ale občas pochybuji, že právě ona je nejšílenější... mám z ní teď děsnou radost... a doufám, že mi ta radost vydrží... její obrazy jsou nepopsatelné a krásné a vůbec... :)... jsem ráda, že jsem ji kdy poznala :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku