Spirit´s of the sea
přidáno 30.01.2008
hodnoceno 2
čteno 1217(18)
posláno 0
Tichá noc. Hvězdná obloha, které vévodí měsíc v úplňku je bez mráčku. A moře tiše zpívá. Tichounce tak jak to dokáže jenom ono. A nad ním poletují bílí. Brázdí jeho vlny a zpívají s ním. Nejkrásnější ukolébavka, nejkrásnější pohřební píseň.
Bílí začínají tančit svůj krásný ale lehký tanec. Víří přes vlny. Jen se za nimi rozběhnout a tančit s nimi. Jak nádherné by to bylo. Je to nádhera. Smočím nohu ve vlahém moři. Je to příjemné. Voda mi omývá kotníky a dál mě táhne píseň moře.
Slaná voda mi smáčí pas. Kráčím klidně dál. Nechávám se unášet tancem i písní. Jen tak se ukládám v náruč moři. Omývá mi konečky vlasů a šíji. Pomalu se k nim, k bílým blížím. Mají nádherné šaty a skvostně tančí. Přidám se k nim. Jdu ještě blíž. Usínám. Usínám a moře mě ukolébavá ve své náruči.
Mám nádherné šaty. Už nejsem já, ale jsme my. My bílí. Ti co lákají bláznivé svou ukolébavkou aby se k nim připojili. Tak pojdte taky. Zavřete oči a zaposlouchejte se do písně moře a zakoukejte se do našeho tance, tak jako i my…

ikonka sbírka Ze sbírky: Písně viol
přidáno 20.03.2009 - 19:20
někdy bych se k takovému moři ráda podívala...:)
přidáno 28.03.2008 - 16:42
hezky zachycená atmosféra

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Duchové moře : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Posel
Předchozí dílo autora : Střepy

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku