Před dvanácti lety jsem přijížděl autobusem ráno ve tři čtvrtě na pět do města na ranní směnu. Od šesti jsem "hákoval." Tak jsem se hodinu potuloval prázdnými ulicemi periferie. Než přišla zima.
přidáno 11.01.2013
hodnoceno 12
čteno 1496(16)
posláno 0
než půjdu na ranní

zbývá mi celá hodina

a tak se toulám

lidi ještě spí

stromy ještě spí i tráva

ještě spí

a já vkládám své ticho

do mozaiky ticha

ikonka sbírka Ze sbírky: PPV
přidáno 15.07.2022 - 17:40
casa.de.locos: No jo! Já mám dnes desetileté psanecké narozeniny. Vidíš, do sbírky kterou jsem vydal jsem ji nezařadil, možná jsem měl. Díky moc!
přidáno 15.07.2022 - 17:28
vse nejlepsi k narozeninam, tahle basen je stale krasna
přidáno 18.08.2015 - 07:15
Severak: Díkes.
přidáno 17.08.2015 - 23:14
pro tohle ticho mám pochopení
přidáno 04.10.2014 - 19:47
Tu krásnou práci Ti přeju. Dík.
přidáno 03.10.2014 - 22:28
Uf, to znám ... Vstávam ve 4 a asi brzo umřu :-) Ale za tu krásnou práci to stojí ... Zatím ;-)
přidáno 13.01.2013 - 21:16
Yasmin: Myslím, že oba máme rádi ticho, to vnější i to vnitřní...
Dík.
přidáno 13.01.2013 - 20:55
Pěkná. Cítím z ní tu ranní, možná ještě trochu ospalou, atmosféru. A to ticho, když celé město ještě spí. :-)
přidáno 12.01.2013 - 00:40
Yana: Záleží jak se na to podíváš, když jsem tenkrát sehnal práci, cítil jsem ohromný vděk. Dal jsem si v hospodě naproti fabriky velkýho ruma. Neměl jsem na něj ani chuť, bylo to takové poděkování bohu, oběť. Taron měla pravdu, že jsem v té době ráno v ulicích hledal něco jako nesmrtelnost brouka, možná jsem ji sem tam, alespoň na malou chviličku našel.
Zajímavé je i to jak se změnila doba, tenkrát jsme stávali u nás na zastávce před půl pátou ráno tři, dnes tam nestojí nikdo. Později jsem dal do auta plyn a jezdil autem, pak nás jezdilo víc a střídali jsme se, jak je to dneska běžné.
přidáno 12.01.2013 - 00:03
teď to zní poeticky, ale tenkrát to bylo fajn? asi moc ne, ale vzpomínáme raději na to pěkné
přidáno 11.01.2013 - 22:13
taron: asi "už plně nabuzen," ne, jak říkával Werich: "ať vstávám, kdy vstávám probouzím se v jedenáct." Ale jinak přesně jsi to vystihla a s nadhledem...
přidáno 11.01.2013 - 20:31
hm..na první pohled obyčejná báseň, na druhý pohled, vzpomínková pro tebe a vlastně i pravdivé navození pocitu ranního probouzení města a přírody, kdy ty už plně nabuzen rozjímáš o nesmrtelnosti brouka...:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Než půjdu na ranní : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Cizinci
Předchozí dílo autora : CHLAPI BACHA!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku