..zatím a byla jsi jen má!
přidáno 30.12.2012
hodnoceno 5
čteno 1080(13)
posláno 0
Možná že neznají svou vůni, ani neví jak hřeje obětí toho koho mají rádi. Co když se ani jednou nedotkli jeden druhého, nepoložili dlaň na tvář toho druhého a jejich prsty se nikdy nepropletly. Znamená to že nemůžou toužit po tom aby se tohle stalo? Nemůže mezi nimi být cosi co ani básník nepopíše?
Prý pohled do očí způsobuje zamilování ale možná to přes webku nefunguje. Já už asi odpověď znám ale nechám si ji pro sebe protože každý na to musí přijít bez nápovědy tak jako JÁ. Rozhodně zklamaný nebude pokud očekává stejnou odpověď jako já.
Nepotřebuji podporovat kecy dnešní společnosti že pokud člověka neuvidíš na vlastní oči, nemůžeš brát vážně své pocity. Věřte že to jde ať už chcete, nebo ne. Jde o povahu ne to okolo.. Jde o oči které se smějí společně s úsměvem který popsat nedokážu ale způsobuje radost a příjemný pocit ve mě samotné ..
přidáno 27.01.2013 - 18:16
"Jde o oči které se smějí společně s úsměvem který popsat nedokážu ale způsobuje radost a příjemný pocit ve mě samotné" ..... To znám tohle mi kdysi jednou jedna dívka řekla a bylo to na webce....zamiloval jsem se ...velmi...
A také zklamal......velmi.-)
přidáno 31.12.2012 - 12:44
Something_Everywhere: Ani jedno. Málo vztahu. Zamilovat se po internetu - proč ne, jako začátek.... ale to je poněkud málo - na vztah. Můžu se "zamilovat" do obrazu a tvrdit "jsi jen můj".
přidáno 31.12.2012 - 02:49
Jsou posetilci, jez stale vyhledavaji Pandoriny skrinky, jakekoliv formy. A nedesi se toho, co v nich nachazeji, ba co vic, ani toho, co v nich nenachazeji.
přidáno 31.12.2012 - 02:27
Vladan: malo co o tom pisu nebo malo kvalitne napsane? Vzdyt to je jen chvilkove zamysleni nad zvlastni situaci... :) ano.. Je plno lidi co si mysli ze to je hloupost.. :)
přidáno 30.12.2012 - 23:50
Jestli to dobře chápu, obhajuješ možnost "zamilování" po internetu.
To ale snad nikdo nepopírá (nebo jo?), jenom mi to připadá málo...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
9 dní 8 nocí.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : lapeno v deníku
Předchozí dílo autora : 465 kilometrů

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku