já vážně nevím... ale blbost to pro vás bude ač pro mne životně důležitá slova.
přidáno 22.01.2008
hodnoceno 8
čteno 1036(18)
posláno 0
... a pořád mi někdo prodlužuje život. jeden by z toho umřel. zeřjmě vás už taky omrzelo sledovat to věčné TY TY TY TY. ó proboha, taky nevím, proč pokaždé křečovitě držím stejnou trasu od 24.11. při svých potacivých plavbách prahou. občas si s sebou beru housky. to aby člověk viděl, jak rychle se množí racci. jeden by neřek. přijdete k zábradlí a pod váma nic. pak se objeví dva nenažraní a vy hodíte kus housky napospas jámě pekelné. nu a pak už jen stačí házet jako do parního stroje uhlí a za dvě minuty jich máte třeba padesát. nebo při troše štěstí eště víc.
a pak se to stane.
všichni zmizí
to proto, že se objeví obrovský parník jazzboat kotva. a zněj se line hlas stoleté ženské která tam je už od doby co vltava teče kudy teče. mě to taky nebavilo, a tak jsem šla pryč. jeden takový námořníček na mě vybafl něco čemu nešlo rozumět a tak jsem se vydala dál.
Jenže co, když chce z mostu člověk koukat na vltavu, ani nemusí koukat kam to teče, a může si říct, že je to labe. stejně oběma teče svěcená voda, tak co. evidentně se v ní nedaří kaprům a tak to dali lidem, a to je důvod, proč ještě nikdo nepochopil, že bozi nestvořili lidi, ale lidi stvořili bohy, aby stvořili lidi, aby stvořili bohy, co stvoří, co se jim bude hodit. jenže k tomu dojde až na konci patnáctýho tisíciletí, protože evoluce je neúprosná. a pak spadne karlův most a bude po všem. půjdu na malostranský, třeba tam něco zbyde. a pak na hrad, nerudovkou. nerudovkou jděte prostředkem a nechte se zajet. a hlavně při tom musít rozvažovat, jestli čaj nebo kafe, když víte že vám je to jedno a nakonec stejně řeknete že chcete kafe, nebo to taky může být opačně ale to už je jen na tom, jaký bude počasí. každopádně taky na tom, jak se vám nerudovkou půjde.
né, vážně to nejde. nerudovka je pro mý klouby moc strmá a dlouhá
nechápu jak tam moh neruda bydlet.

jeden by z toho umřel.
přidáno 21.03.2008 - 14:44
já to chápu, že tě to zklamalo... jen... možná máš pravdu. že jsem si za tím měla stát, ale člověk říká různý věci. já jsem to sem hodila ve stavu v jakým to vzniklo... ne, kašlu na alibismus, stejně bych nic lepšího už neřekla. ale rozumim ti. v tomhle.
přidáno 21.03.2008 - 13:21
chtela sem ti napsat nadsenej koment...pak sem si precetla tohle - ovšem bude-li to vadit více lidem, klidně to přepíšu.a zklamalo me to..uz nenapisu co sem chtela...

je to dobry...rikas dulezity veci
přidáno 07.03.2008 - 19:36
A není to blbost a písmena mi nevadí - obsah je totiž dokonalý;)
přidáno 23.01.2008 - 14:01
já vím, tušila jsem že budou nějaké výhrady k velkým písmenům a chtěla jsem to opravit, ale nakonec jsem se rozmyslela a řekla si, že to nechám v původním stavu. ovšem bude-li to vadit více lidem, klidně to přepíšu.
přidáno 23.01.2008 - 11:24
... jo ... ještě jsem zapomněl ... mléko ... :-D
přidáno 23.01.2008 - 10:39
... možná to je blbost ... možná ne ... každopádně je to docela zajímavé ... výhrady mám k formě ... přece jen bych to raději přepsané dle Pravidel ... tudíž s velkými písmeny ... pokud už trváš na téhle formě ... na což máš samozřejmě právo ... ujelo Ti tam jedno "J" ...
přidáno 22.01.2008 - 22:51
a není to blbost
přidáno 22.01.2008 - 22:51
:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
já taky nevím co to je ale o mléku tu přeci nepadlo ani slovo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pod tímhle nebem...
Předchozí dílo autora : Zlaté dny...

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Máta :
Opravdu se vyzná v psychologii a užívá si to. Píše úžasně dokonalé romány, jen mi nevyhovuje jejich výstavba: Vyhýbá se uvádění jmen postav a při čtení zprvu není zřejmé, co je důležité a co ne. Vše se odhaluje až postupně, což činí román napínavým a dodává mu spád.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku