přidáno 22.01.2008
hodnoceno 6
čteno 1240(16)
posláno 0
Hrajeme hlavní roli
a ti kolem
jsou jen statisti

Avšak ve světě taky mají
hlavní roli oni
A Ty jsi jejich statista

I když Tě třeba ta
pravda z toho paradoxu bolí,
na Tobě je, zda-li
obětí chceš být, nebo hrdina,
kde Tvoje role končí,
kde jiného svět začíná.
přidáno 24.01.2008 - 16:59
To jak myslíš, jak uvažuješ na vědomé i podvědomé úrovni, tak tím přitahuješ do svého života jiné lidi a navzájem si dávate lekce, které máte dostat pre Váš osobný růst ..a když se poučíš a třeba se tvé uvažování změní .. začneš přitahovat jiné lidi a jiné situace ...jako kdyby Ti všichni nahrávali, co máš slyšet, pochopit etc.
a zároveň oni přitáhli tebe .. protože mají něco uslyšet, uvidět, pochopit od tebe...
přidáno 24.01.2008 - 16:35
... všechno je relativní ... záleží jen na úhlu pohledu ...
přidáno 24.01.2008 - 09:56
ANO. PŘESNÉ.sssa TI to taky napsala moc hezky, jen bych dodala, že mnozí se bojí i spadnout, tak se drží podivných tanečníků v podivných polohách, hlavně aby SE na těch kolenou NEOCITLI...
přidáno 23.01.2008 - 20:44
Hlboká myšlienka... Škoda len, že občas v tých rolách zlyhávame... padáme na parkete priamo na kolená... a hanbíme sa vstať... alebo podrazíme nohy aj iným, aby sme v tej hanbe neostali sami...
přidáno 22.01.2008 - 18:26
Něco na tom bude. Je fakt, že všechno se prolíná se vším...
A zrovna o statistice jsem ještě před nedávnem přemýšlela, a to v souvislosti s lidmy, co zahynou za volantem. Dělala jsem totiž autoškolu. Bála jsem se, že budu naprosto nemožná řidička, a že tím jednou udělám čárku do statistiky. Ale k mému vlastnímu překvapení jsem závěrečné zkoušky udělala hned napoprvé. Zítra si jdu podávat žádost o řidičák...
/Ježíš, já jsem zase dneska ukecaná...:-D/
přidáno 22.01.2008 - 16:19
Procházím ulicí jak herec v divoké pantomimě, kolem Harlekýni, Kolombíny, Pieroti, Pantaloni .... a kdo jsem právě teď já?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Životní role : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tolik sluncí
Předchozí dílo autora : Co Nám dáš?

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku