O tom, jak člověk poznává sám sebe. Budu ráda, když si to přečtete a zanecháte koment
přidáno 21.01.2008
hodnoceno 7
čteno 1275(29)
posláno 0
„Promiň, ale myslím, že bychom…. Vím, že sem vůl, ty seš pro mě moc dobrá. Hodná a… čistá a...taková… já ti nechci zkazit život. Už se …nebudeme se už vídat,“ řekl Patrik s očima přilepenýma k pravidelným žulovým čtvercům, které zdobily náměstí. Křečovitě jsem svírala lavičku a před očima nechala jachtu svých snů přeměnit na Titanik. Za týden jsem pak vyplakala celý Severní ledový oceán s pocitem, že musím umřít. Večer jsem roztrhala všechny fotky, smazala jeho cédéčka, rozbila jeho dárky. Znáte to, první láska. Kurva jedna.

„ Ano…ano…je v tom jiná, nešpehuje, nepodezřívá, nevolá mi do práce a nevyptává se!! Nechápeš to? S tebou se dusím…prostě…chci to skončit a basta,“ z Davidových očí se nedalo vyčíst nic jiného než chlad. Vždycky, když se rozčiluje, srandovně našpulí pusu a pravou tváří mu projede nehezký tik ( Už ho takhle viděla jeho nová láska? A líbil se jí?) Pokrčila jsem rameny, to se holt někdy stává. Prostě lidé se sejdou a zase se rozejdou. Znáte to, druhá láska. Ta jediná a pravá. Kurva jedna.

Do třetice všeho dobrého, do třetice všeho zlého. Setkání, které je osudové. Kouká na tebe, ty koukáš na něj a máš pocit, že tenhle okamžik trvá dny, roky, měsíce, věčnost. Že vesmír konečně zaklepal na dveře a vklouzl do tebe a tvoří tvojí součást, jako by to bylo odjakživa. Přesně tenhle okamžik se snažím protáhnout na věky. Jenže i vesmír má svoje ale(a černou díru – svoji duši). „Víš, moje bývalá…jo, přesně tahle...čeká dítě a …je moje. Musím se postarat…nepodvedl jsem tě, jak to můžeš říct?! Nelžu…No bylo to jenom jednou, jedinkrát, opil jsem se a …. Věděl jsem, že to pochopíš, jsi moje holka ( Akorát žít budu s jinou),“ Honza mě nešetřil. Neviděl důvod. Popravě řečeno, ani já ho neviděla. Jízda na doraz s prázdnou nádrží. Láska číslo tři. Kurva jedna.

Počtvrté to vyjde, dám si pozor, půjdu do toho s rozumem, žádné plýtvání citů, jsem dospělá a snad jsem i dospěla, žádné pubertální vytáčky, žádné růžové brýle. Žádná bolest
( HAHA)!!
„ Nebudeme se dále stýkat. Protože….prostě na mě nemáš…Chci jít dál a ty… mi stojíš v cestě. Užili jsme si a to ti musí stačit,“ Nic necítím. Proč taky ?! Jsem to já, kdo odchází. Jsem láska číslo čtyři. Kurva jedna.

A pak se nadechnu. Po dlouhé době. Konečně.
přidáno 05.04.2008 - 19:47
Hihi, krásně vystižné:o)
přidáno 09.03.2008 - 23:45
znám píseň tohoto názvu - Ztráty a nálezy - líbí se mi
a líbí se mi i tato tvoje povídka ze života...
přidáno 29.01.2008 - 19:14
Drsné, ale tvrdá realita. Takový je už život (někdy). Dobře vystižené, líbilo se mi to. Jen tak dál.
přidáno 22.01.2008 - 10:48
uááááááááááá .... to se mi líbí... ale hodně... možná, že to bude tím, že se mi to podobá?? ;)
přidáno 21.01.2008 - 21:57
au...a tak to chodí a to lásce nenávidím a miluju...ale vyjádřeno velmi dobře...
přidáno 21.01.2008 - 21:48
Drsné, to je přesně to pravé slovo... Moc, moc, moc se mi to líbilo!
přidáno 21.01.2008 - 21:30
tak toto je drsné :D Bohužel pravdivé :-/ i když je láska krásné dokáže nehorázně bolest a ublížit....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ztráty a nálezy? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pracovní den
Předchozí dílo autora : Sněhové pseudohaiku

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku