básně/chlast
přidáno 06.11.2012
hodnoceno 15
čteno 1560(21)
posláno 0
Celej cejlon fredericku
a nic k tomu
má cenu za váma ještě lízt?
Sem
hrozně věcí k lidem
jestli dneska oblíznu bradavku
bůh blb lepší než kokot a zlo
v alici ti to neslušelo
hlasem byt, mou fotkou rohlík
blbečku z moravy
nic si z toho nedělej
je nás víc a mohem jinde
si z toho děláš že bys snad znovu
na intr a spát na intr a spát
to už není vypsaná s bukowskim
ani anička na peří
stydlivost, střízlivost
nevim kde sem vim sorry nelžu
středoškolačky wow
holky ze sila
ráno v osm
copa ne pročpa

Mohl jsi to dotáhnout dál...
do dalšího gauče?

Celkově vzato je s vámi nuda

no nic
abychom to někam posunuli
je to na vás

dohajzlu kurva píča
další člověk v prdeli
i když by chtěl bejt v kundě

jdu spát a dělat že jsem mezi váma

možná fakt moc kecám

láska je vybitá
láska je poblitá
láska to vychytá

more
platim daně a fandim cikánům
přidáno 09.11.2012 - 21:16
prave ze to neni kopec nesmyslu a vulgarismu..a kazdej by to napsat nedokazal..

a homere, bukowski neni jen cteni pro teenagery..
přidáno 08.11.2012 - 21:52
Homér: ty působíš tak nádherně splachovačně a přitom se opíjíš z bolesti nad světem a žitím.......asi ti závidím tu splachovačnost v této tvé básni a v těchto tvých komentech...a zároveň tě lituji kvůli tvé bolesti....takže tvá báseň o ničem je vlastně báseň o většině lidech , kteří vlastně ani neví proč žijí? Co tu dělají a je jim to jedno? Jenom si hrají na chytráky ??
Já taky nevím, proč žiji , na chytrou si občas hraju , ale jsem rychle odhalena...nechápu spoustu věcí na tomto světě, ale jen nechci chlastat, jako ty...to ne..to nechci ...v podstatě možná cítíme podobnou bolest, ale každý se s ní vyrovnává jináč ....hm..
přidáno 08.11.2012 - 18:50
Zarathustra: Bukowskiho básně jsou lepší než tahle. No a co? Mě je to úplně jedno.
přidáno 08.11.2012 - 18:06
taron: Lebo je to nebezpečné ako naučiť ľudi čítať.
Homer: Môže to byť pre teenegerov ale s čistým svedomím môžem povedať, že každá jedna je lepšia ako táto
přidáno 08.11.2012 - 16:26
black.heart: O tom jak lidi přitahuje hnus. Jak dokáží lidově řečeno, sežrat i s navijákem tu největší pitomost. Rozjímat a diskutovat nad věcí, kterou jsem napsal po dvou vodkách a cca deseti pivech. Už ten název, Teplej kokot a kolik lidí si to s chutí přečte. Ani nevim, že jsem to psal. Takže tak, nedělal bych z toho vědu.
přidáno 08.11.2012 - 16:20
Zarathustra: Od Bukowskiho jsem sice přečetl všechno, ale s odstupem času ti můžu s klidným svědomím říct, že je to čtení pro teenagery. A jeho básně mě nebavili.

A predtým ako som to okomentoval som poslal tú báseň ľuďom ktorí sa do básni rozumejú aby som to zbytočne neurážal a každý mi povedal to iste.

HAHAHA, lidi, kteří rozumí básním. S těma se nechci nikdy v životě potkat.
přidáno 08.11.2012 - 11:15
Zarathustra: No..právě, nedokázali ...a proč to dělá Homér ? To je mi záhada?....třebas jen protestuje , je nešťastný, nebo jen tak z dlouhé chvíle, já nevím ....ale je tu s námi a to je fakt ...- musíme ses ním nějak poprat, nějak ho překousnout, nějak mu pomoci, nějak ho repektovat, i když koukám , že to dělá více lidem problém - nebo mu prostě jen nerozumíme ...fakt jsem z toho jelen ... :)
přidáno 08.11.2012 - 11:05
Zarathustra: proč ti je líto, že bych to kupříkladu já (či taron) nedokázal napsat? Měl by ses radovat, že takových básní nevznikne víc, ne?
přidáno 07.11.2012 - 17:06
taron: Ja na neho nemám žiadny názor. Vyjadril som len názor k tej básni. A predtým ako som to okomentoval som poslal tú báseň ľuďom ktorí sa do básni rozumejú aby som to zbytočne neurážal a každý mi povedal to iste. Ale úprimne mi je lúto, že sú aj ľudia ktorí by to napísať nedokázali.
přidáno 07.11.2012 - 13:57
O cem to je?
přidáno 07.11.2012 - 11:49
Zarathustra: Můj první názor na Homéra byl stejný jako tvůj....spíše mě nazlobil ...ale je osobností, jako my všichni a vím , že se ho mnozí snaží chápat a tolerovat ....a pozor ...já jsem ráda, že určité básně u něho jsem zřejmě pochopila, což beru za pozitivum ve svém vztahu k Homérovi ....je to hodnej kluk...jenom trošku svojskej ( hodná je , jenom trošku ošklivá ) , ale to jsme tu všichni ...každý tu "kopem " sám za sebe a každý tu má své kámoše, kteří pomůžou, když je třeba :)
přidáno 07.11.2012 - 11:34
platíš daně, fandíš cikánům a píšeš něco, čemu nerozumím. Ale zkusil jsem to :)
přidáno 07.11.2012 - 10:26
Zarathustra: A já ? Já taky ne :))))
přidáno 07.11.2012 - 10:04
Zarathustra: Já. Já bych to nedokázal!
přidáno 06.11.2012 - 23:21
Cítim z toho, že toho Bukowskeho čítaš rád. Ale jeho básne dávajú zmysel. Nieje to len kopec nezmyslov a vulgarizmov. A ak sa to nemá podobať na jeho výtvory, stále je to len kopa vulgarizmov a nezmyslov ktoré by dokázal napísať hocikto. Nenapadne ma jediný človek ktorý by toto nedokázal.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Teplej kokot : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O svetru
Předchozí dílo autora : Nedělní úklid

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
derrry řekla o barunka=o) :
Jedna z mých nejoblíbenějších autorek. Ví, co chce říct a ví, proč to říká. Její práce se nedají jen tak přejít.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku