přidáno 14.10.2012
hodnoceno 7
čteno 720(11)
posláno 0
Staletá studna,
rumpálem otáčí čas.
Vzpomínky nabírá ze dna,
které jsou zaklety v nás.

Drtí je nevratně v osudí času,
jen střípky zbývají,
ale ty neumí,
vrátit nám mládí,
vrátit nám krásu.
přidáno 17.10.2012 - 22:56
jo, tak ten mě taky -(nechci bejt sprostej), a pořádně
přidáno 17.10.2012 - 22:48
Čas je sviňa..ale je možnost jak s ním "vydrbat"-on má totiž bráchu..ale ten není stravitelný pro každého..:-)
přidáno 17.10.2012 - 21:33
rozumím chápu...čím více stárnu, a že to utíká :) tím spíše bych se chtěla vrátit do dětství....
přidáno 15.10.2012 - 09:13
rozumím....i já toto již poznávám.....jak by bylo krásné vrátit se na chvíli do toho střípku..to toho času..do té vzpomínky a prožít ji znovu...skutečně ..a ne jen v hlavě...:-)To k ději...a styl...tvého psaní....ten mi také vyhovuje:-)
přidáno 14.10.2012 - 23:34
taron:
Jak tě mohla napadnout myšlenka na hrozné stáří?
Opak je pravdou, alespoň pro mne. V mých slovech jde jen konstatování faktu. To vám mladým zní taková slova nostalgicky, možná až teskně, ale stáří už má právo na vzpomínání. Jen nevím, jestli se ty vzpomínky tříští do střípků tím, že je jich mnoho a nevejdou se pod klenbu lebeční, a nebo je to tím, že nám stárne myšleníčko. /;o))))))))
přidáno 14.10.2012 - 13:22
Hm...je stáří opravdu tak hrozné ? Já myslím , že být spokojený se dá i na podzim :)) Já nevím , každá doba má své ...vzpomínky, já bych chtěla později už jen vzpomínat na to , že se nemám za co stydět, že jsem šla životem , snažila se pomoci , usmát se, chápat a milovat ..a v tom může být i ta vyrovnanost, být na sebe hrdá ...snažit se neopakovat chyby a moudřet ...hm....já vím ,že starší lidé jsou moudří, teda pokud v nich nezvítězí zloba a nenávist ...to je potom k poplakání si nad nimi i nade mnou :))) Krásně napsané ....
přidáno 14.10.2012 - 11:12
kéž by se to povedlo,tak alespoň v téhle básni....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Staletá studna : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Je to na draka
Předchozí dílo autora : Na mokré dlani

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku