.o me.
přidáno 16.01.2008
hodnoceno 13
čteno 1314(30)
posláno 0
dejcham ti na koleno
zkousim vsechno
zkousim vsechno. nebo nic.

jim zlaty polomaceny
a vim ze me litujes...

vim to. vim to.

a chci bejt porad..
ja sem ja.
budu
a chci.
a chci
a budem
...

jednou...
.
.
ted na nas zapominam..
pripomen nas.
nekdy.

a budem spolu sami
a...
a pritom sami nebudem.

.
.
sme kamaradi
.
.
mas me rad?
přidáno 19.01.2008 - 11:59
myslis si ze se snazim necim byt? ooo, tak tos me dobre odhad..;-) myslim ze kazdej chce encim byt..ale ja se nesnasim vo tohle v basnich , ale v zivote;) jinak dik za koment...jinak kazda ma svuj smysl, ...nevim jeslti pro nekoho je smysluplna, pro me rozhodne, ja byc to jinak nepsala...ale kdyz se to nekomu nelibi, tak at rkene nazor,ale at mi ho necpe v kazdy basnicce... me to pak uz fakt nezajima...(tohle je spis k jinejm)....
přidáno 19.01.2008 - 11:29
necist te neni reseni...
pro mne je tato basen svym zpusobem smysluplna... oproti jinym co od tebe ctu... :)
ale prinde mi, ze moc chces... chces neco byt... ale nejde o to co je v basni, ale jak je to napsane... pripomina mi to veroniku... ale chybi mi tam to vercino "neco"... tady sou to pro mne jen slova...
jinak sem k hackum a cakram tolerantni... at si pise kazdy jak chce ale v posledni dobe me to zacina cim dal vice stvat.. sme cesi, mluvime a pisem cesky a cestina ma hacky a carky... uz kdyz to dilo je nema, chybi tomu spousta veci (v komentech pisu smskovite z lenosti...)
podle mne by se clovek mel nad svym dilem trochu zastavit... (kdyz na literu opravuju uvahy nestacim se divit, ze lidi napisou tolik hrubek...) a nemluvim jen o gramatice...

sory za delsi koment, ale nejak mam potrebu rict svuj nazor... :)
přidáno 17.01.2008 - 17:36
teress..dalas do toho vsechno..
a to vis..at te znas nebo ne..protoze ses clovek..a to vis,myslim na kazdyho,kdo se ti precet,cte nebo cist bude...
přidáno 17.01.2008 - 17:35
tak me nectete ne? jo jinak vlastne metaforku tam mam:-) jim zlaty polomaceny ///...
přidáno 17.01.2008 - 16:18
Ano - žije v metaforách:) To jste řekl krásně...

Rozhlédneš se a kolem tebe to všechno proudí...

Delivery: Nejde o hledání, jde o citění...
Nepochybuji, že v tom pravda je, ale tohle tvé dílko opravdu čtenáři, který tě nezná, moc neřekne, nechá ho odejít bez emocí, nepředá mu žádnou zpracovatelnou myšlenku...
Ale nikdo ti samozřejmě nemůže říkat, co máš psát a co ne ;)
přidáno 17.01.2008 - 10:54
... je to opravdu jen výkřik ... nic víc ... a ještě k předchozímu příspěvku ... myslím si že skutečný básník nevymýšlí metafóry, rýmy atd. ... on v nich prostě myslí ...
přidáno 17.01.2008 - 00:07
promin,ale nevim pok olikat yrikam, ze nepotrebuju hledat hezky spojeni..hledma t ynejvic pravidvy..tohle by me nejvic omezovalo...proste hledat vhodny slovo.tohle sou ty nejvhodnejsi,protoze sou prvni co me napadnou...ale jasne ze si propracovanejsi dilka rad aprectu..ale nepisu pro to aby se to nekomu libilo...nebo respektive ne pro naky skvely obraty,spojeni--jak rikam, me by to omezovalo..hledat rymy,metafory..a tak...tim se nikoho nechci dotknout..kritiku beru, ale na pravdu snad kritika napsat nejde...az neco vymyslim a propracuju,ale a to nebud epravdivy,dam vedet...tohle neberu jako "dilo" ale jako pravdu...a pomoc...
přidáno 16.01.2008 - 23:58
Ono to opravdu vypadá jako SMSka. A k tomu navíc ta afektovaná forma.
Bohužel jsem zde nedočkala žádných zajímavých obrazů, obratů či čehokoli, co by báseň neměla postrádat...
Nepochybuji, že je v tom hodně emocí, ale zkus si s těmi pocity víc pohrát, rozhlédni se kolem sebe a napadnou tě spousta spojení, které je dokážou popsat taky, leč v daleko působivějším obale ;)
přidáno 16.01.2008 - 23:54
vy dva k sobe patrite..a prece spolu nejste..vy se ani nemusite brat a mate stejny prijmeni:D....je to zase hodne dobry dilo..ale me s nechce nic psat..protze pak mi to je jenom vic lito..
přidáno 16.01.2008 - 22:25
no...predchozi koment..fakt sranda..ale to je na jindy..a na jinde..

ja sem teressko mluvila uz jinde..a chtela sem rict..jeste to..ze v tom vidim takovej otaznik,co je i na konci...jako ze si to nechces priznat..ale chci mluvit k basni jako takovy..dobra vypoved...teress zpoved..
přidáno 16.01.2008 - 20:49
jen mala reakce na prostejanek jeste.kdzy se ti nelibi,prioc nedas 0%?;-) jen ze tohle je kritika,...a tu potrebuju...potrrebuju pravdivej prumer..ne jen "dobr yhodnoceni od pratel..
přidáno 16.01.2008 - 20:13
ne..:-D tak dlouhy nepisu....a takovyhle uz vubec ne...;)fakt to tak vypada jo:-D
přidáno 16.01.2008 - 20:05
SMSka... ne.....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
teress : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : oriental hopeless
Předchozí dílo autora : neziskat vsechno..ziskat nic..a porad

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Whetley :
Kluk s talentem a smyslem pro humor. Z jeho děl dýchá jeho nezaměnitelná osobnost. Je rád sám sebou a to je důležité. Doufám, že se psaní nezdá, protože posle mě se s tím už narodil :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku