To je dnes..? :-)
přidáno 13.07.2012
hodnoceno 11
čteno 1045(19)
posláno 0
Co s tím pátkem třináctého dokola furt máte?
Že na tyto pověry vůbec ještě dáte!
Zrovna dneska je ten,prý tak smolný den,
a já naschvál půjdu,teď hned klidně ven!

Přece nebudu sedět na jednom místě,
že se nic nestane vím zcela jistě,
schválně teď přeběhnu rychle přes silnici-
co je to za zvuk,tak protivně kvílící??!

ikonka sbírka Ze sbírky: SRANDA MUSÍ BÝT..
přidáno 15.07.2012 - 12:52
Já se v pátek 13 chovám úplně stejně, jako každý jiný den.. :)
přidáno 14.07.2012 - 00:41
jusuej: No,jestli je to opravdu tak jak říkáš a co o sobě píšeš,tak klobouk dolů že jsi to ještě nevzdal..
přidáno 13.07.2012 - 23:58
pěkný,já byl dnes na kontrole v nemocnici,,šel jsem dřív než jsem měl,,doktor mě prohlídl a řekl dnes je Pátek 13 měl jste jednu z nejtěžších operací ale je to dobrý běžte dom a nebojte se Pátek 13 je normální den a vše je ok,,byl jsem rád,,pak jsem potkal 25 let holohlavou holku hubenou jak z koncentráku,,hlavu měla hranatou a na asi 4 místech fiklou na rozdíl ode mě (já jen jednou),,seděla na zemi u zdi a měla strašný bolesti,,měla dva nádory a po té operaci chodí chemo a asi ozařování,,neměla ani chloupek na sobě,říkala že má strašný bolesti,v ten moment jak jsem ji viděl jsem si řekl že pro někoho je zrovna dnes Pátek 13,pro někoho ne a pro někoho je každý den,,řekl jsem si že zkusím o té holce v budoucnu něco napsat,,bylo vidět že bývala krásná,,,ona byla vlastně stále krásná ale ta nemoc ji trochu té krásy sebrala.
přidáno 13.07.2012 - 20:34
Yasmin: Tak pac a pusu- virtuální..:-)
přidáno 13.07.2012 - 20:22
no, já si tento den velmi oblíbila, zvlášť, když mi na dnešek vyšel svátek :-D. jo. sranda musí být, to máš pravdu :-)!
přidáno 13.07.2012 - 20:07
Všem- Já taky nejsem pověrčivý ale trochu srandy nikdy neškodí..vlastně žádné množství srandy neškodí ! :-)
přidáno 13.07.2012 - 19:57
A máš to!
přidáno 13.07.2012 - 19:53
Tak za tenhle rok byly už tři a tento je pro rok 2012 naštěstí poslední ;))
přidáno 13.07.2012 - 19:50
No za tenhle rok už jsem si jistá že je minimálně třetí...
přidáno 13.07.2012 - 19:48
hele a neni ten patek tricacteho nejak casto?
přidáno 13.07.2012 - 19:37
No..až díky tobě jsem si uvědomila , že je pátek třináctého...ale nejsem pověrčivá...takže nevadí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
PÁTEK TŘINÁCTÉHO : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : CO MAJÍ SPOLEČNÉ?

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
derrry řekla o Lea Aura :
Pět let spolubojovnice v blbárně. I když se teď naše cesty rozešly, občas se spojí :-) Třeba tady...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku