Jednou, ještě na jiném pracovišti, jsem si všiml, že má kolegyně je dnes jaksi jiná, celá rozjařená! Zeptal jsem se jí, co tak pěkného se přihodilo, že má takovou dobrou náladu! Se šibalským úsměvem mi odhalila své pravé rameno a na něm měla Henou nakreslenou krásnou pumu ve skoku! I já byl ten den nějak rozverný a o přestávce jsem jí napsal tuhle básničku. Ještě teď mi v uších zní její smích něžnou rolničkou!
přidáno 09.01.2008
hodnoceno 21
čteno 1476(24)
posláno 0
Puma na pravém rameni,
toť tajné vášně znamení!
Puma na pravém rameni,
toť osmý světa div!

Když noc se chýlí k půlnoci
já nemohu si pomoci,
když noc se chýlí k půlnoci,
já div ten musím zřít!

Dívka si vlasy rozpustí,
košilka tiše zašustí,
noc je tak mámivá
a puma ožívá!

O tom, co možná přijde dál,
by lépe básník "Život" psal...
Buď jak buď, já si častokrát
o dívce s pumou nechám zdát..
přidáno 28.10.2013 - 19:26
Zamila: Díky! Je to už prehistorie - nějakých 8 let zpátky, možná i víc! Koukám, že jsi zase aktualizovala fotku v profilu! Opravdu efektní! ;o)
přidáno 28.10.2013 - 19:19
Tom: Díky, Tome. Tahle je ještě z dob, kdy jsem neměl účet ani na literu...;o)
přidáno 28.10.2013 - 19:18
Severka: Neříkej, že se mé básně učíš zpaměti, Lenko! I když je milé, že ji poznáváš...Bohužel tenhle komentík čtu až teď! Ostatně jako i spoustu dalších...;o(
Už přes čtyři roky bydlím jinde a a dostup na nett mám většinou jen z knihovny nebo občas u kluků jako teď. Sluníčko? Tak mi snad říkáš jen Ty!;o) I když mám i jiné hezké přezdívky...
Bylo by krásné vás všechny poznat osobně, zatím mám jen fotku z Počátek, kde jsi i Ty s manželem Lorraine, Janku znám z foteček odsud, Lídu a Lizzie taky. Na srazy zatím nejezdím, jsem rád, že nějak přežívám... ;o(
Ale ještě není všem dnům konec!;o)
přidáno 27.10.2013 - 12:26
Pěkný :-)
přidáno 20.03.2008 - 10:11
Díky! Měla to být jen taková žertovná věc pro pobavení a odreagování napsaná během noční svačiny...;o)
přidáno 19.03.2008 - 18:04
ajej, tak ta se mi velmi libi... mam slabost pro mile veci a slova... :)
přidáno 11.01.2008 - 16:15
Tak...a jsem tu taky;) básničku už moc dobře znám...a je mi stále hodně sympatická...
Sluníčko...taky by ses mohl dostavit na nějaký minisraz...právě jeden takový vymýšlíme ve Velkém Meziříčí;) by jsi nás měl všechny pohromadě:-D...
přidáno 10.01.2008 - 21:31
Samozřejmě vím, že byly Tři, ale to mušketýři původně taky!A je docela zajímavé mít nevšední virtuální známosti. Člověk se lecos dozví a třeba i sám přemýšlí o různých věcech, co dříve šly kolem něj bez povšimnutí! O Tobě vím od Janky po tom minisrazu. Bývala velmi komunikativní! Ostatně i severka, to je děsně milá holka! Janka se o ní i o Psýché zmínila, já je nechal pozdravovat, zřejmě ji to potěšilo, pak mi poslala celou stránku smajlíků a pár milých slov se zmínkou o mé tvorbě, taky jsme lecos probrali, ona má navíc nějaký 6. smysl a vycítí, kdy potřebuji doplnit zásobu optimismu a já jí to zas vracím ... Myslel jsem, že i toulavá je vaše spolužačka! Taky fajn holka s nevšednímy zájmy a vědomostmi! Já kvůli ní louskal i satanskou bibli, abych věděl, o co v ní jde! Moc zajímavé! Měj se fajn!;o))) M.
přidáno 10.01.2008 - 18:31
čtyři grázie?:D...ted jsem se zasmála:)...je to milé, ale ani nevím, že je to o nás známo:D...Velká čtverka:))))no dobře...budeš muset vycházet s námi všemi...shiníku:))));)...
přidáno 10.01.2008 - 17:57
Bývalý, čtvrtá grázie! I když se snažím vycházet se všemi spíše po dobrém a s úsměvem!
Mno, Janča už tu byla, ještě severka a princezna Psýché, jak jsem ji překřtil a mám vaší velkou čterku komplet!;o)))
přidáno 10.01.2008 - 17:25
musíš být úžasný kolega:))))...ale je fakt, že kolegyně s pumou na rameni jsou dnes celkem nedostatkové zboží:)))...je originální;)
přidáno 10.01.2008 - 17:00
A já to přehlédl! Už je to opraveno, aliwien!Díky za upozornění...
přidáno 10.01.2008 - 16:56
Možné to je, Janku! Ale ta se svádivýma očima to nebyla, ač s námi taky dělala. Jenže tahle měla formovací prkno proti mně, asi jako bychom byli rýsovači!/ Koukali jsme si z oka do oka a semleli ledacos./Jen jsme tahali drátky a píchali je do pouzder! Já když kdysi doma řekl, že celou šichtu jen tahám a píchám, váleli se smíchy!
přidáno 10.01.2008 - 16:54
Puma taky, Niki!
přidáno 10.01.2008 - 09:17
Je to vtipné, jen v nadpisu Ti zřejmě nedopatřením vypadlo "a" a tak jsem nejdřív nechápala, zda máme nějaké první, popř. druhé rameno... Ale nic ve zlém! Spíše mě to rozesmálo.
přidáno 09.01.2008 - 23:22
Tak si je necháš namalovat znovu!;o)))
přidáno 09.01.2008 - 23:21
No, bylo by jí dost, Jančo! Měla mladšího muže a sam byla temperament sám...
přidáno 09.01.2008 - 23:20
Ona i ta kolegyně, niki!
přidáno 09.01.2008 - 21:34
to je mile... me byly namalovany henou... tri tulipany, jenze sou bledsi a bledsi... .(
přidáno 09.01.2008 - 21:04
že byla ta kolegyně šelma přímo kočkovitá... ;)
přidáno 09.01.2008 - 20:53
:-D To musela být pozoruhodná puma. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Puma na pravém rameni : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ♥♥♥ Pražská romance ♥♥♥
Předchozí dílo autora : Ovád Oldřich a masařka Božena

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku