Vkládám první dílko na Psancích. Povídka trochu staršího data, ale snad se bude líbit...
přidáno 15.06.2012
hodnoceno 14
čteno 3045(22)
posláno 0
Vánoce, vánoce přicházejí…. A já, i když jsem byl už dávno dospělý, jsem se letos na dárky těšil jako malý kluk. Přesněji řečeno, na jeden. Už víc než tři měsíce jsem chodil s Janou. Zatím jsme se, po předchozích ne zrovna dobrých zkušenostech, spíš jen vzájemně oťukávali. Kino, procházka, večeře v restauraci. Ale Jana mě včera pozvala na vánoce k ní do garsonky a naznačila, že bychom si mohli nadělit i jeden zvláštní dárek.
Když jsem v podvečer poprvé vstoupil do jejího malého bytečku, přivítala mne slavnostně oblečená do halenky ve které převládala růžová a tmavě modrá barva a do dlouhé modré sukně. Pochválil jsem vkusně zařízený pokoj i jeho majitelku a dal na stůl lahvičku a pod stromek dárek. Stříbrný smrček stál uprostřed pokoje na trojnožce a dosahoval skoro do stropu.
Večer probíhal přímo skvěle. Večeře, víno, rozbalení dárečků, intimní hudba při světle barevných žárovek a vůně jehličí. A protože se z reproduktorů zrovna začaly linout tóny nějaké pomalé, romantické skladby, povstal jsem a pozvedl i Janu. Následovala mne na kousíček volného místa, který v pokoji zbyl a začali jsme tančit. Přitiskl jsem ji k sobě a políbil dlouze na rty a zapojil i jazyk. Jako by na to také čekala, vsála mě a přivinula se ještě blíž.
Dál jsem ji líbal a rukama studoval křivku krku přes záda až k zadečku. Blízkost a vůně jejího těla, nádherné, tlak ňader na hrudi a má fantazie vykonaly své. Jana ucítit můj penis a začala se o něj opírat a třít. Už nebylo na co čekat. Ruka mi přímo spěchala k jejím ňadrům. Začal jsem je hladil. Neměla podprsenku a tenká a poddajná látka, mi dovolila vycítit jejich tvar a má představivost zařídila zbytek.
Prsy, které jsem v dlani tiskl, nebyly příliš objemné, ale dokonale tvarované a pevné. Tedy přesně to co mám nejraději. Lehce jsem stiskl bradavku a ta mi přímo mezi prsty ztvrdla a zvětšila se. A podobně odpověděl i můj penis. Vzrušení za vzrušení, rozkoš za rozkoš. Dárek za dárek.
Pomalu jsem rozepínal ozdobné knoflíčky a místo každého jsem položil jeden polibek, ale okraje halenky jsem nechával volně viset. Teprve když jsem rozepnul poslední knoflík a polibek vtiskl na proláklinu pupíku, stáhnul jsem naráz Janě halenu z ramen a odhodil ji na podlahu.
Božské tvary. Růžové, vystouplé hroty přímo trčí vzrušením lemované neobvykle širokými, tmavými dvorci. Nemýlil jsem se. Každý muž může mít svůj názor na, co je na ženě nejkrásnější. Já se přiznám, jsem doslova učarován ňadry. A mají-li tu správnou velikost a tvar, tak jako v tomto případě, neznám krásnější pohled a pocit. Klesl jsem na kolena, oběma rukama jsem je hladil, prohmatával a lehce tiskl. Tvář jsem položil na pružné břicho a naplno nasával vůni ženy. Tu jedinečně omamnou vůni, kterou nemůže nic zakrýt.
Mé vzrušení už dosahovalo téměř maxima. Bál jsem se ale, že Jana ještě nebude připravená k milování, že jsem se zatím věnoval jen sobě. Ale asi i ona, stejně jako já, v poslední době trpěla nedostatkem sexu. Podívali jsme se na sebe a pak, jako na povel jsme ze sebe strhali šaty a nazí jsme klesli na vysoký, měkký koberec.
Vrhli jsme se na sebe a propletli se v dlouhém polibku. Jak rád bych na sobě cítil tu nezaměnitelně jemňoučkou pokožku ženy a vzrušoval se vzájemnými dotyky, ale cítil jsem, že to už dlouho nevydržím. Rychle jsem zajel rukou k její štěrbince a s úlevou zjistil, že Jana je již také připravená, vlhká a stydké pysky zvětšené a rozevřené. Přesunul jsem se mezi její nohy a můj tvrdý penis si snadno našel cestu.
Začal jsem jím pohybovat pomalu, pozvolna, abych orgasmus ještě trochu oddálil. Jana mi se slastně přivřenýma očima vycházela vstříc. Po chvilce, když už jsem jen s největší námahou tlumil vzrušení, jsem se rozhodl změnit polohu na takovou, kterou jsem ze své byť nevelké zkušenosti považoval za maximálně vzrušivou jak pro mě tak pro partnerku. Odtáhl jsem se, zvedl jí nohy a položil si je na ramena.
Jestliže teď nalehnete na ženu, nazvedne se jí zadeček a penis pronikne hluboko do pochvy. A pokud si ještě koleny „obkročíte“ pozvednutý a napnutý zadeček, dosáhnete údem snad nejhlouběji ze všech poloh.
Když jsem posouval kolena, ucítil jsem lehký dotek na chodidle. Byl jsem samozřejmě zcela soustředěn na nepopsatelně krásné pocity při pronikání plně ztopořeného penisu do pochvy a tomu, že jsem zavadil o nějaký z našich odhozených svršků, jsem nevěnoval naprosto žádnou pozornost.
Prudce jsem projel celou hloubkou, a když mi na to žalud odpověděl výbuchem slasti, podíval se Janě do očí, jak se jí můj dárek líbí. Jenže v nich jsem namísto podobného nádherného prožitku zahlédl děs. Polekaně jsem si vzpomněl na poučení Kámasútry – „A tu, je-li milenec vyššího stupně, jsou při souloži dvě rozkoše hrubé. A jedna přehroublá“. Snad jí svým mírně nadprůměrným údem nepůsobím bolest!! Rychle jsem se trochu nadzvedl, ale její zděšení ještě vzrostlo, ba dokonce se mi snažila cosi říct.
Bohužel to nestihla. Čtenář jistě uhádne, co se stalo. Nohou jsem zachytil nikoliv za část našeho oděvu, ale za přívodní šňůru k osvětlení vánočního stromečku. Ten se i s vratkou trojnožkou naklonil a právě teď se na nás řítil. Pokud jste někdy strojili stříbrný smrček, umíte si možná vzdáleně představit co následovalo. Nečekaně se mi do zad a nohou zarylo tisíce jako hřebíky tvrdých a ostrých bodlin. Zavyl jsem a reflexivně se přitiskl vší silou k Janě.
Byla to strašná situace. Jehličky mě píchaly do celého těla, žhavé žárovky mě pálily a já se jen svíjel bolestí. Jana sama z toho vyšla víceméně bez následků, protože jsem ji téměř celou kryl svým tělem a na její nechráněné nohy před mými rameny větve naštěstí nedosáhly. Až mnohem později se mi přiznala, že těsně před pádem stromku u ní již také nastupoval orgasmus a já ji svými zoufalými pohyby k němu nevědomky dovedl.
Pro mne však sex skončil a já se marně snažil vyprostit z tohoto vánočního mučícího nástroje. Dozadu by znamenalo zvedat zády stromek, do stran to není o moc lepší, protože tato poloha je velmi stabilní. Zůstává dopředu, ale tam byla prakticky nehybně uvězněná Jana.
Tento zážitek mne tak poznamenal, že i dnes, po mnoha letech si bedlivě prohlédnu místo, kde se mám milovat, a důkladně odstraňuji vše, co by na nás mohlo spadnout.
Na druhou stranu musím přiznat, že jsme s Janou spolu dodnes a prožili jsme za ta léta nespočet nádherných orgasmů. A co já vím, kdyby se to tehdy nestalo (Jana si při natírání mého těla hojivou mastí strašně vyčítala, že za to může, protože špatně upevnila stromek), třeba bychom se už dávno rozešli.
přidáno 20.12.2012 - 08:19
Erotická verze bakalářů? Proč ne.
přidáno 20.12.2012 - 06:51
Kráásný příběh do vánočních bakalářů!
pá da pa páá páá
pá da pa pá pá
pá da pa páá páá
pá da pa páá
Mám to před očima:
Mladý herec jde s dárkem vánočním sídlištěm sledován televizní kamerou, do toho je čten úvod dopisu.
Vážená televize...
Vánoce, vánoce přicházely…. A já, i když jsem byl už dávno dospělý, jsem se letos na dárky těšil jako malý kluk...
přidáno 05.07.2012 - 07:40
Vladan: No a ještě k té povídce-vlastně jste prožili trochu i sadomaso,tedy víc ty..:-)
Když už jsme u toho sexu..Jednou při vášnivé noci kdysi dávno s jednou dámou,jak už to tak bývá,jsem ji občas jemně otočil kvůli změně polohy. Když to bylo už poněkolikáté tak najednou vyhrkla-ty si mě tady obracíš jak amoletu!A bylo po hned po erotice,protože chechtat se a sexovat dohromady u mě nejde..:-)
přidáno 05.07.2012 - 07:29
Vladan: No ano,jak říkám,slovo "Bůh" spekulativní výraz a já ho sice občas použiju,ale spíš vždycky obrazně, jako metaforu nebo tak nějak podobně. Pokud bych mluvil o Bohu nějak určitě,byl bych lhář, protože nevím jestli něco takového existuje,byl by to jen výplod mojí víry v toto. A já se snažím pokud to jenom jde,nebýt otrokem žádné víry,nebo předsudku.
Člověk se tomu ale těžko brání, protože je tak odmala vedený-buď k nekritickému příjímání nebo rychlému odmítnutí něčeho,aniž by tomu často aspoň trochu porozuměl. No,ale to už je od věci:-)
přidáno 05.07.2012 - 01:50
GULI: Neznám moc Bohů, kteří by byli k tomu "hraní" tak tolerantní jako matka příroda...
přidáno 04.07.2012 - 22:24
Vladan: Bůh-použiju pro jednou tento spekulativní název čehosi- nebo příroda,nám dali určité hračky proto,aby jsme si hráli,a ne nehráli,že...Tak proč ne?:-)
přidáno 18.06.2012 - 06:35
Devils_PIMP: Pravda, ovšem to byla "pouhá" hypoteční "bublina" následovaná finační krizí . Umíš si představit, jak by vypadala "erotická bublina" následovaná sexuální krizí?
přidáno 18.06.2012 - 01:17
No podobny pokus probehl myslim v USA a trochu se to zvrtlo :)
přidáno 18.06.2012 - 01:13
Devils_PIMP: Dík za přivítání. Psát se snažím, to je pravda...
Cos dostal, vať dvakrát... hezké, ale nepraktické, pokud by se to rozšířilo... Druhý by to vracel 4x, ty zase 8x... exponenciela? :-)
přidáno 18.06.2012 - 01:05
No pravda přez povídky - notabene s erotickým nábojem moc nejsem - zaujalo mě to samé co Yanu- ja rikam to cos dostal vrat dvakrat - jinak z povidky patrno jest - ze to neni tvuj literarni pocin a ze uz umis psat.
-D_P-
P. S. Vítej
přidáno 16.06.2012 - 23:46
Yana: Potěšila jsi mě, dík
přidáno 16.06.2012 - 22:48
Líbí se mi jak je napsaná, vzrušení za vzrušení, rozkoš za rozkoš, dárek za dárek. To si zapamatuju. Je hezké jak obrazná erotická povídka graduje k humornému závěru. To se mi líbí.
přidáno 16.06.2012 - 22:31
taron: Není proč se omlouvat. V reálu naštěstí k pádu stromku nedošlo, jen se zahoupal... Ale jako námět na povídku to stačilo. Jsem rád, že tě rozesmála.
přidáno 16.06.2012 - 16:52
Zasmála jsem se, omlouvám se, ale i když to tehdy bolelo, snad už je to dnes k smíchu a jak sám píšeš, je to zážitek , který vás spojuje a musím povedět, že velmi zajímavý :)))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vánoční tortura : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tunel do EU.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
valemart řekl o Španěl :
Kamarád v tom pravém slova smyslu, tulák světa, psavec, barman, boxer, prožili jsme spolu dost Života, prostě beatnik!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku