Pokus omyl Zkouška přiběhové básně a Žádost o námět osudu Prince....
přidáno 27.05.2012
hodnoceno 7
čteno 994(6)
posláno 0
Žil byl jeden hodný Princ co poznat svět v plánu měl...
Jelikož byl to Princ co umanul si hned to měl dostal vše co kdy chtěl...

Toužil po svobodě on chtěl být volný jako pták...
nechtěl jen přežívat..chtěl žít a dostat ze sebe tlak...

Rodiče mu bránili do světa pustit Prince nechtěli...
tak zavřeli ho do věže jenže tohle dělat neměli...

Běželi dny a běželi noci...
Princ neměl svůj život.. neměl ho v moci...

Strádal zahořkl a přestal se smát...
Života venku on zaČal se bát...

Za svobodu zaplatil cenu nejvyšší...
Přestal cítit srdce..už jeho tlukot neslyší...

Po letech vězení Král nad Princem se slitoval...
Princ neodpustil a Král toho pak upřímně litoval...

Svědomí a výčitky za ujmu synovu...
vzali si Krále po roce dohrobu...

Nastala doba kdy nový Král z Prince měl být...
Nastala doba kdy znovu Princ mohl svobodu mít...

Poučen z chyb svých a chyb Pana Krále...
naděje ta jediná držela naživu ho stále...

Vydal se do světa poznat života krásy...
Co život mu nabídne to s chutí on dá si...

Těd bloudí po světě sám sebe on hledá...
Kde najde se netuší..ani potuchu nemá...

Pomozte Princi dokončit přiběh jeho životní...
Teprve sbirá zkušenosti svoje prvotní...
přidáno 28.05.2012 - 17:57
Kdybych to vzala jako příběh , který se stal , jako - že by se klidně mohl stát , tak ten princ by měl , taky tím , že nasbírá životní zkušenosti a sám bude mít jednou děti, ten princ by měl otci odpustit, protože otec to asi nemyslel zle, jen to zle dopadlo...otec chtěl to nejlepší a určitě ho ani nenapadlo , co to vše může způsobit a zaplatil za to daní nejvyšší, životem a taky synem , který ho nenávidí...jenže i ten syn si musí uvědomit, že všichni jsme lidé, že všichni děláme chyby a aj kdyby mu bylo ublíženo...aj kdyby jeho srdce zahořklo a zkamenělo, jednou se najde cesta = musí najít = jak otci odpustit..protože tak je to správné !Princ bude po čase vnímavější a kvalitnější člověk , protože toto všechno prožil a poprosí svého otce (už v duchu) za odpuštění..a princ bude sám vychovávat své děti a zjistí , jak je to těžké, jaká je to řehole a možná pochopí , jak jeho otec chtěl pro něho vlastně dobře...všichni děláme chyby, to by si princ měl uvědomit a kolikrát je děláme v dobré víře....
No a život prince ? Kam jinam bys ho chtěl směřovat než ke šťastnému konci...? Nijak jinak to stejně nedopadne...musíš si vysnít krásnou princeznu a ona se objeví , musíš si vysnít krásný , šťastný život a on bude..samozřejmě nějaké překážky budou..o tom je život, ale princ je udatný a zvládne to ..on to dokáže, já mu věřím :)))
přidáno 28.05.2012 - 13:15
taron: Taron Ty jsi prostě skvělěj člověk...:) Nemůžu si pomoct ale si strašně hodnej človíček...:)
Děkuji ti za tvůj příspěvek věř mi že s chutí využiji..:) To je krasná budoucnost pro Prince.... Ale ja z toho chci udělat radoby "rýmovanou" pohádku pro dospělí...Jenom jsem těd poslal prince do světa... a vě světě musí prožít životní priběhy... je mi 24 let...takže prožije 24 přiběhu:) tvoje verze bude konec přiběhu...:) posledni stranka ..:) třešnička na dortě..:) Jde mi spíše o to co má princp prožít... Zda li krásné věci nebo jak je právě u mě zvykem:) špatný věci..:) kam mám prince v životě směřovat?... Kladně a na konci smutný konec.... či Negativně a na konci štastný konec..:)
přidáno 28.05.2012 - 13:10
Yana: Neinspirovalo .. Vzešlo to z myšlenky na Knížku malý princ co jsem jako malý klučina pročítal...Půjčil jsem si z toho pouze název a děj sem zasadil do pohádkové sféry protože Princ je přeci jenom princp..:) Zajímavý je že v tom vidím sebe :D Tu hru si musím přečíst protože jsem ji ještě nečetl....
přidáno 28.05.2012 - 12:51
Z počátku měl svou svobodu vytouženou
však svět ho srazil, klečel na kolenou

zkušeností nabral víc než dost
však pořád cítil , že všude je jenom host

našel krásnou dívku sobě a odvedl jí domů
a přibylo pár princátek ke všemu tomu

Tu vzpoměl na přísného otce, co neměl bránit
snad chtěl ho jenom láskyplně chránit...

Stejně neuchránil , jen ublížil
princ však odpustil a dlouho šťastně žil :)))))
přidáno 28.05.2012 - 12:19
Je to trochu podobné hře Život je sen, neinspirovalo tě to?
přidáno 27.05.2012 - 00:18
ou :) děkuji :) Experiment..:)
přidáno 27.05.2012 - 00:16
Litají ti rýmy to je s prominutim utrpeni

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pohádka o Princi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Život je boj
Předchozí dílo autora : Bez Tebe a s Tebou..

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda, ZaZu
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Boleslava řekla o Sokolička :
Moc fajn holka, krásný básničky i povídky - to je ideální kombinace! A nemáme společné jenom ty sportovce...přihlásily jsme se přece na Psance ve stejný den (to bude znamení...)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku