Předem prosím nesnažte se mi to rozmluvit . děkuji
přidáno 06.05.2012
hodnoceno 7
čteno 1139(11)
posláno 0
Prožil jsem hodně pádů a nahorů jsem se dostal docela sám.
A proto se spoléhám sám na sebe, nejsem egocentik,
ne ,jsem egoista , tak jak mi to říká má víra,jelikož jsem satanista
a vím že život je džungle, a její zákony platí .
Má víra mi říká že jsem unikátní a jsem originál který je jen jeden .
Má nenávist k Bohu je opravdová ,a za smrt kamaráda
může on . Protože pokud on je opravdu tak milosrdný proč zmařil
život mladému klukovi a né třeba Breivikovy který vráždil .
Bůch je opravdové zlo né Satan ,ten je jen oběť církve.
Ten na kterého se vše svede , a církev má čisté svědomí,
po staletích vražd,krádeží a lží.
Stojím tu sám za sebe a nepotřebuji pomoc .
Pokud toto čtete tak se asi ptáte jestly mne neláká zlo .
A můžu vám s klydným svědomím říci že ne a nikdy mne nelákalo a
lákat nebude. Satanista nevraždí malé děti a nepodřezává krky
mladým dívkám. A nikdy to nedělaly. Buď sám svím bohem , miluj ty kteří si tvou lásku zaslouží a nenáviď ty kteří nenávidí tebe , toto jsou jen uryvky ze Satanské bible. A věřte nebo ne , tato víra mi pomohla , mám sebevědomí .
přidáno 21.06.2012 - 19:09
Jakkýkoliv návod jak žít,co je nebo není správné,ať je to z normální Bible nebo satanská nemá velký význam. Dělají z člověka jakéhosi nesvépravného tvora, ze kterého se stane posléze opakovací stroj. Těch,co ví údajně víc o životě,Bohu a vůbec. Nejlepší učitel je život sám-stačí jen pozorovat a snažit se porozumět co se vlastně děje,co tento nekonečný pohyb znamená..Tak to vidím..:-)
přidáno 17.05.2012 - 00:34
no zajimavé,ale v dnešnim světě rozdělovat náboženství na boj dobra a zla/boha a satana neni dobré vlastně nikdy nebylo,protože co znamená bůh,satan? Nic jen pojmy,které zneužili církevní vůdci. Pro křesťany je satan aláh,pro muslima je to bůh. A k tvé otázce. Proč bůh nezachránil tvého kamaráda? Protože byl k němu milostivý a nenechal HO trpět. A to je kámen úrazu. Bůh nenechal kamaráda trpět, a ty ses s tím nesmířil a myslíš si,že zradil tebe tak i tvého kamaráda,ale je to opravdu tak?
přidáno 06.05.2012 - 22:29
A ja se postavim proti taron (jake prekvapeni) - ty jsi svym buhé ty rozhodujes a ty ridis svuj zivot - clovek musi verit v sam sebe
přidáno 06.05.2012 - 21:14
znáš sebe, to ti stačí, znáš lidi, které miluješ, to ti stačí, bůh v tom je jenom jako nápln.
přidáno 06.05.2012 - 21:08
taron: Věřte mi že boha znám možná líp jak kdejaký křesťan, nevim jak vy ale já musel pozorovat jak mi nejlepší kamarád ze dne na den mizí před očima a nemohl jsem nic udělat jenom se modlit a prosit boha , a co udělal on? apsolutně nic já Vojtu měl jako bratra každý den sme byly spolu tak mi prosím neřikejte že neznám boha
přidáno 06.05.2012 - 16:38
Myslím si, že je to tak trochu na každém člověkovi, musí se rozhodnout sám čemu má věřit, myslím, že bůh není, protože boha v sobě ukrýváme přece všichni. Proto neexistuje žádné jasné dobro, ale jasné zlo. Já boha v sobě nosím, v srdci a taky nechci aby mi to někdo rozmlouval. Nikoho za nic neviním, pokud nás zlé věci zasáhli bolestivě do srdce, měly bychom umět odpouštět a soustředit se na něco jiného, bude nám pak lépe. Chci tím říct, nejsem věřící, ale ráda se zahledím do nebe abych tam mohla vidět nejen bílou oblohu s černými mraky, ale i něco víc. To mě drží na nohou.
přidáno 06.05.2012 - 15:44
OK. Nebudu ti to vymlouvat...budu tě jenom litovat .
Nevíš nic o Bohu...nepochopils, jsi plný bolesti a zloby a díky satanské bibli jsi se dostal na stranu zla .
I když si myslíš, že ne .

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sám za sebe : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Alfa a Omega
Předchozí dílo autora : Do roka a do dne

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku